Управління школою

Сучасна школа – те місце, де кожна дитина може відчути себе особистістю. У сучасній школі висловлювання власної думки учнями всіляко підтримується. Школярі повинні почуватися легко, отримувати задоволення від процесу навчання, почуватися в безпечному та підтримуючому середовищі. Сучасне управління школою передбачає активне навчання вчителів. Викладачі повинні професійно розвиватися, а школа має надати їм доступ до актуальних методик навчання та новітніх досліджень у галузі педагогіки. Сучасні школи також зобов'язані використовувати сучасні технології, наприклад, багато підручників мають інтернет-підтримку, методичні рекомендації можуть випускатися на cd-дисках, а в курси інтегруються STEM-технології тощо. У сучасній школі всі працюють мов єдиний організм на досягнення загального результату. Вчителі працюють у тандемі з логопедами та психологами над створенням сприятливого середовища, що у свою чергу благотворно позначається на рівні знань школярів.

Яка друкована продукція необхідна для управління школою?

- На допомогу класному керівнику. Для створення сприятливої атмосфери у класі та отримання ключових компетентностей учнями класному керівнику потрібна література по НУШ, яка допоможе легко організувати поточні процеси. В даному розділі містяться посібники з сучасними формами виховних робіт, з розбором питань щодо вирішення конфліктних ситуацій у колективі, тематичними фізкульт-хвилинками, виховними годинами, тренінгами для вчителів, рекомендаціями до батьківських зборів, лайфхаками для вчителів по НУШ, рекомендаціями з статевого та патріотичного виховання, порадами щодо проведення святкових заходів, з різними іграми (у тому числі пальчиковими іграми для найменших дітей), з посібниками для вчителів зі STEM-проектами для початкової школи, завданнями з «щоденними 3 та 5», з інформацією по формуванню емоційного інтелекту тощо.

- Шкільна документація. Розділ включає журнали обліку, зошити спостережень, свідоцтва про досягнення, журнали факультативних додаткових завдань та консультацій, табелі, журнали індивідуального навчання, журнали бракеражу готової продукції, журнали реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності, контрольно-візитаційні книги, журнали заявок на продукти харчування, плани освітньо-виховної роботи з дітьми, журнали антропометрії, книги вказівок, книги знахідок, журнали медичного контролю, книги записів, книги протоколів тощо.

- Шкільному психологу та логопеду. У цьому розділі містяться методичні рекомендації для логопедів та психологів, розроблені згідно з принципами НУШ. Матеріали посібників зібрані відповідно до вимог нового держстандарту загальної початкової освіти. Психологічні ігри та вправи з елементами тренінгів спрямовані на формування та розвиток у учнів комунікативності, позитивного ставлення до себе та до світу, адекватної самооцінки, самостійності, емоційного інтелекту, готовності взаємодіяти, працювати у колективі тощо. Також містяться вправи адаптаційного періоду для учнів молодших класів, ігри, які допомагають розвивати мислення, коригують особисті якості. У розділі міститься інклюзивна ігротека, цикли, тренінги, ігрові діагностичні методики. Логопеди оцінять посібники, в яких містяться завдання, спрямовані на диференціацію та автоматизацію вимови звуків та звукосполучень. Посібники спрямовані на розвиток мовлення школярів.

Для кого дана література?

Високоякісні посібники, що представлені в широкому асортименті, стануть у нагоді вчителям початкової школи, практичним психологам, спеціалістам закладів позашкільної освіти, батькам, особам, які беруть участь у навчанні дітей, а також учням сучасних шкіл.