(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)з 9-30 до 21-00 (сб)Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Кошик
0
123-О134012У
Буду добре вимовляти. Корекційно-логопедична робота + CD-диск
Шевченко Л.І.
123-О134012У

Буду добре вимовляти. Корекційно-логопедична робота + CD-диск

Шевченко Л.І.

Формат, мм:165х215

Weight:0.1500 кг

Обкладинка:М'яка

Вік:2+

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Посібник пропонує унікальну авторську систему, яка дозволить ефективно подолати вади звуковимови, а також містить методичні поради, ілюстрований дидактичний матеріал для ознайомлення дітей зі звуками сонорної, свистячої та шиплячої груп і виправлення вад звуковимови у дошкільнят та мовний матеріал для індивідуальної роботи, який сприяє засвоєнню складних для вимови звуків.
Завдання цього посібника — допомогти вчителям-логопедам дошкільних навчальних закладів, вихователям, батькам, студентам педагогічних інститутів і педучилищ, які навчаються за спеціальностями «Дошкільне виховання», «Логопедія», в ознайомленні дітей зі звуками рідної мови через авторські логопедичні казки. Ці казки спрямовані на вироблення в дітей правильної та чіткої вимови звуків у словах, розвиток фонематичного слуху, уміння добирати слова із заданим звуком. У додатку до посібника на CD вміщено практичні матеріали, спрямовані насамперед на корекцію мовленнєвого розвитку дітей.
Turn Expand
Змiст
ВСТУП
Чинні програми з вивчення мовлення та корекції дефектів мовлення в дітей у дошкільних навчальних закладах 
Комунікативна компетентність мовлення дитини 
Правильна звуковимова — один із найголовніших напрямків мовленнєвого розвитку дітей 
Корекційно-виховна робота вчителя-логопеда в дошкільному навчальному закладі 
Гра — провідна діяльність дітей дошкільного віку 
Взаємозв’язок між учителем-логопедом, вихователями та педагогами вузького профілю
Використання нанотехнологій у логопедичній роботі 
Батьки-партнери — однодумці у вихованні звуковимови в дошкільнят
Використання різних видів казок у логопедичній роботі 
Ефективність корекції мовлення дітей дошкільного віку 
Вимоги до якості мови та мовлення вчителів-логопедів 
Комплексний підхід до подолання заїкання у дітей дошкільного віку
Особливості порушень звуко-складової структури слова та шляхи їх подолання у дітей дошкільного віку 
Подолання недоліків усного й писемного мовлення у дітей 

Логопедичні казки
Казка про веселий Вітерець [Ш]
Казка про водичку в зоопарку [С] 
Казка про зустріч Голосного з Приголосним 
Казка про дівчинку Марічку [Ц] — [Ч] 
Казка про Дзвінкі та Глухі звуки
Казка про дзвінкий Струмочок та Комарика [С] — [З] 
Казка про Жучка-рогача [Ш] — [Ж]
Казка про кошенятка Ріка [Р'] 
Казка про ельфові крильця [Л]
Казка про кумедне цуценятко [Ц] 
Казка про маленького тигрика [Р] 
Казка про папужку Красунчика [Р] — [Л] 
Казка про подорож до двоюрідних братиків [З] — [Ж] 
Казка про синичку та горобчика Ч 
Казка про сміливого Жучка [Ж] 
Казка про сміливого Комарика [З] 
Казка про Твердий та М’який приголосні 
Казка про чарівну Лілею [Л'] 
Казка про Дощик [Щ] 

Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.