Посібник (автор Антонова О.П.) містить сценарії позакласних заходів з інформатики для початкової школи, зміст яких відповідає чинній програмі для 2–4 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Пропоновані заходи спрямовано на систематизацію уявлень молодших школярів про базові поняття інформатики, формування початкових навичок роботи з комп’ютером, розвиток алгоритмічного мислення, створення позитивного ставлення до активної пізнавальної діяльності.
У сценаріях пропонованих заходів вдало поєднано ігрові і навчальні моменти, показано значущість і роль інформатики в сучасному суспільстві, зроблено акцент на розвитку навичок спілкування учнів, їхніх творчих здібностей, кмітливості, винахідливості тощо. У посібнику вміщено методичні настанови щодо підготовки всіх позакласних заходів, враховано чинники, необхідні для їх успішної організації. Творчі завдання, вміщені під рубрикою «Скринька цікавинок», стануть учителю у пригоді під час підготовки предметних тижнів, нестандартних уроків, тематичних конкурсів тощо.
До посібника пропонується безкоштовний електронний додаток, розміщений на сайті [email protected]
Призначено для вчителів початкових класів, учителів інформатики та батьків учнів 2–4 класів.
Урок-екскурсія до кабінету інформатики 4
Тиждень інформатики «Інформація та інформаційні процеси» 9
Урок-гра «Інформаційна веселка» 30
Урок-гра «Відповідайко» 36
Урок-гра «У країні симетрії» 41
Урок-подорож «Мандруємо містом Інформатика» 46
Конкурс розумників 53
Брейн-ринг «Інформація навколо нас» 56
Гра-подорож «Інформація — країна пригод і несподіванок» 61
Вікторина «Юний інформатик» 68
Гра-конкурс «Поміркуй, відгадай, обчисли,
або Задача тижня» 73
Гра-практикум «Космічні мандри» 85
Урок-вікторина «Безпека дітей в Інтернеті» 90
Урок-гра «Будуємо дім» 98
Брейн-ринг «Для розумних і допитливих» 104
Гра-конкурс «Юні знавці інформатики» 109
КВК «Ми любимо інформатику» 114
Урок-зустріч «Дитяче кафе “Алгоритміка”» 120
Урок-гра «Найрозумніший» 127
Скринька цікавинок 132
Література
УВАГА! Електронні видання захищені від редагування і копіювання матеріалів.