(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)з 9-30 до 21-00 (сб)Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Кошик
0
123-Н335003У
Методика навчання каліграфії в сучасній початковій школі. 1–4 класи
Трунової В.А.
123-Н335003У

Методика навчання каліграфії в сучасній початковій школі. 1–4 класи

Трунової В.А.

Кількість сторінок:464

Формат, мм:145х215

Weight:0.3400 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Навчальний посібник охоплює всю систему роботи вчителя початкових класів над виробленням у молодших школярів каліграфічного почерку: розкрито
теоретичні положення з методики навчання каліграфії як галузі педагогічної науки, її закономірності; наведені відомості з історії виникнення та розвитку
письма; здійснено характеристику сучасної графічної системи, подано методичні рекомендації щодо організації процесу навчання школярів початкової школи та студентів — майбутніх учителів, правильного і красивого письма; подано питання побудови занять з навчання письма літер, цифр і чисел у період навчання грамоти та удосконалення їх написання на наступних етапах.
Призначено для вчителів початкових класів, студентів ВПНЗ, де здійснюється підготовка вчителів початкової школи освітньо-кваліфікаційного рівня
«Бакалавр», та батьків молодших школярів.
Turn Expand
Змiст
ВСТУП
Розділ I. Історико-критичний огляд
розвитку письма
1.1. Становлення писемності: історичний аспект
Запитання для самоперевірки
1.2. Розвиток писемності на українських землях
1.2.1. Трипільська писемність
1.2.2. Східнослов’янська писемність до 988 року
1.2.3. Початки книжності та книгодрукування
Запитання для самоперевірки
1.3. Знаряддя письма: від минулого до сьогодення
Запитання для самоперевірки
Завдання для самостійної роботи до І розділу
Література до І розділу
Розділ II. Теоретичні засади початкового оволодіння навичкою письма
2.1. Наукові закономірності розвитку письма
2.1.1. Психофізіологічні особливості формування навички письма
2.1.2. Психолінгвістичні основи письма як виду мовленнєвої діяльності
2.1.3. Психолого-педагогічні аспекти навчання письма, їхня характеристика
2.1.4. Дидактичні принципи навчання письма
Запитання для самоперевірки
2.2. Методи і прийоми навчання правильного рукописного письма
Запитання для самоперевірки
2.3. Умови навчання правильного і красивого письма
Запитання для самоперевірки
Література до ІІ розділу
Розділ III. Методика формування
навички письма у дітей початкової школи
3.1. З історії становлення сучасної методики навчання писати
Запитання для самоперевірки
3.2. Завдання формування графічних навичок письма та програмні вимоги сьогодення
Запитання для самоперевірки
3.3. Методика навчання каліграфічного письма першокласників, особливості його формування
3.3.1. Письмо основних елементів літер
3.3.2. Написання рукописних літер.
3.3.3. Труднощі в навчанні письма першокласників і шляхи їх подолання апитання для самоперевірки
3.4. Методика вироблення навичок швидкого письма
3.4.1. Аналіз змісту навчально-методичного комплексу з проблеми формування скоропису в молодших
школярів
3.4.2. Теоретико-методичні засади формування навички скоропису
3.4.3. Особливості вироблення навичок швидкого письма в молодших школярів
Запитання для самоперевірки .
3.5. Робота вчителя й учнів біля класної дошки.
Техніка письма на дошці
Запитання для самоперевірки
3.6. Специфіка написання літер. Домашні завдання з письма. Особливості самостійної роботи
Запитання для самоперевірки
3.7. Удосконалення навичок правильного письма в 2–4-х класах. Виправлення індивідуальних помилок у почерку дітей
Завдання для самоперевірки
3.8. Контроль і оцінювання графічних навичок письма на основі компетентнісного підходу.
Запитання для самоперевірки
3.9. Написання арабських цифр і чисел із ними
Запитання для самоперевірки
Завдання для самостійної роботи до 3 розділу
Література до III розділу
453 Розділ IV. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ПИСЬМА ЛІВОРУКИХ ДІТЕЙ
4.1. Загальне уявлення про ліворукість
Запитання для самоперевірки
4.2. Фізіологічна природа ліворукості
Запитання для самоперевірки
4.3. Психічні особливості ліворуких дітей
Запитання для самоперевірки
4.4. Діагностика ліворукості в дітей і наслідки переучування
Запитання для самоперевірки
4.5. Підготовка ліворуких дітей до навчання письма
Запитання для самоперевірки
4.6. Адаптація ліворуких першокласників до навчання у школі
Запитання для самоперевірки
4.7. Специфіка формування навички письма в ліворуких дітей
Технічні уміння.
Графічні уміння.
Орфографічні уміння
Запитання для самоперевірки
Завдання для самостійної роботи.
Література до IV розділу.
Додатки
Додаток 1. Структура уроків письма в 1 класі.
Структура уроку письма в підготовчий (добуквений) період.
Структура уроку письма в основний (буквений) період.
Структура уроку письма в період удосконалення
Додаток 2. Зразки планів-конспектів уроків письма.
План-конспект уроку письма в підготовчий період .
План-конспект уроку письма в основний період.
Додаток 3. Зразки планів-конспектів уроків з курсу
«Каліграфія з розвитком мовлення», 2 клас
(1 урок на тиждень).
І семестр, урок № 6.
ІІ семестр, 4 урок.
4 клас, II семестр, 29 урок (за вищезазначеною програмою)
Додаток 4. Сиди правильно під час письма
Додаток 5. Магнітна дошка з 3–5-ти частин.
Словник основних понять.
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.