(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)з 9-30 до 21-00 (сб)Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Кошик
0
123-ИНМ005
Мій конспект. Інформатика. 7 клас
Свистунова Т.М.
123-ИНМ005

Мій конспект. Інформатика. 7 клас

Свистунова Т.М.

Кількість сторінок:80

Формат, мм:210х297

Weight:0.1150 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Видання «Мій конспект» — це серія посібників, які ставлять на меті надати допомогу вчителеві в підготовці до уроку. Автор пропонує базову основу, використовуючи яку, кожен учитель може створити власний конспект уроку.
Посібник розрахований на вчителів загальноосвітніх закладів, які працюють у 7 класі.
Turn Expand
Змiст
Вступ
Орієнтовне календарно-тематичне планування. Інформатика. 7 клас
Електронне листування
Урок № 1. Поштова служба Інтернету
Урок № 2. Створення електронної скриньки
Урок № 3. Етикет електронного листування
Урок № 4. Практична робота № 1. «Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу» 
Моделювання
Урок № 5. Поняття моделі
Урок № 6. Форми подання інформаційної моделі
Урок № 7. Практична робота № 2. «Побудова інформаційних моделей» 
Алгоритми з повторенням і розгалуженням
Урок № 8. Базові алгоритмічні структури: повторення та розгалуження
Урок № 9. Алгоритми з повторенням
Урок № 10. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів
Урок № 11. Практична робота № 3. «Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному
середовищі виконання алгоритмів» 
Урок № 12. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання
Урок № 13. Умовне висловлювання «Якщо – то». Алгоритми з розгалуженням
Урок № 14. Практична робота № 4. «Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів» 
Урок № 15. Практична робота № 5. «Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів» 
Урок № 16. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у визначеному навчальному середовищі
виконання алгоритмів
Урок № 17. Контрольна робота № 1. Табличний процесор
Урок № 18. Табличний процесор, його призначення 
Урок № 19. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги
Урок № 20. Уведення даних до клітинок
Урок № 21. Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок
Практична робота № 6. «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора» 
Урок № 22. Правила запису формул у табличному процесорі
Урок № 23. Практична робота № 7. «Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій» 
Урок № 24. Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих
і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі
Урок № 25. Практична робота № 8. «Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі» 
Урок № 26. Розв’язування компетентнісних задач
Урок № 27. Розв’язування компетентнісних задач
Урок № 28. Розв’язування компетентнісних задач
Урок № 29. Розв’язування компетентнісних задач
Урок № 30. Розв’язування компетентнісних задач
Урок № 31. Виконання індивідуальних навчальних проектів з використанням програмних засобів навчального призначення з математики, фізики, хімії
Урок № 32. Виконання індивідуальних навчальних проектів з використанням програмних засобів навчального призначення
з біології, географії
Урок № 33. Виконання індивідуальних навчальних проектів
Урок № 34. Контрольна робота № 2 
Урок № 35. Узагальнення й систематизація знань, вивчених за рік 
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.