(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)з 9-30 до 19-00 (сб)Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Кошик
0
123-Н18104У
Навчання грамоти. Уроки читання в 1 класі (до "Букваря" М. С. Вашуленка, О. В. Вашуленко).
Цепова І.В., Харченко О.Я.
123-Н18104У

Навчання грамоти. Уроки читання в 1 класі (до "Букваря" М. С. Вашуленка, О. В. Вашуленко).

Цепова І.В., Харченко О.Я.

Кількість сторінок:288

Формат, мм:165х210

Weight:0.2350 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Посібник для вчителів складений відповідно до чинної програми навчання грамоти. У ньому пропонуються розробки уроків читання й розвитку мовлення для 1 класу шкіл з українською мовою навчання. Плани-конспекти уроків розроблені до «Букваря» М. С. Вашуленка, О. В. Вашуленко (К.: Видавничий дім «Освіта», 2012), проте можуть бути успішно використані під час роботи з будь-яким букварем для 1 класу. У посібнику викладений основний зміст уроків читання й розвитку мовлення з урахуванням вікових особливостей шестирічних першокласників.
Turn Expand
Змiст
ПЕРЕДМОВА
Урок № 1 Здрастуй, школо! Знайомство з букварем. Бесіда на тему «Батьківщина» 
Урок № 2 Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб умовного позначення речень. Бесіда за сюжетним малюнком «Літні розваги»
Урок № 3 Закріплення знань дітей про слово та речення. Практичнее ознайомлення зі словами — назвами предметів та словами, що означають дії. Бесіда за серією малюнків «Режим дня»
Урок № 4 Розширення уявлень дітей про речення. Слухання і розповідь казки. Уявлення про діалог (без терміна). Складання речень за заданою графічною моделлю
Урок № 5 Практичне ознайомлення зі словами — назвами предметів. Логічні вправи за питаннями хто це? що це? Розподіл предметів за семантичними групами (тварини, посуд, овочі, одяг тощо). Бесіда за сюжетними малюнками «У садку та на городі»
Урок № 6 Розширення уявлень дітей про слово та речення. Практичнее ознайомлення зі словами — назвами ознак предметів, протилежними за значенням. Бесіда на тему «На городі» 
Урок № 7 Розширення уявлень дітей про слово та речення. Практичнее ознайомлення зі словами — назвами дій предметів, складання речень за графічними схемами
Урок № 8 Практичне ознайомлення учнів зі складом. Поділ слів на склади. Бесіда на тему «Свійські тварини. Птахи»
Урок № 9 Розрізнення одно-, дво-, трискладових слів. Наголошений склад у слові. Бесіда за малюнком «У лісі»
Урок № 10 Розширення уявлення про складову будову слова, наголошений склад. Немовні звуки та звуки мовлення. Основні мовленнєві органи (спостереження за їхньою роботою)
Урок № 11 Практичне ознайомлення зі звуковим аналізом слів. Голосні і приголосні звуки, умовне позначення їх на письмі. Бесіда за сюжетним малюнком «Зоопарк»
Урок № 12 Уявлення про тверді та м’які приголосні звуки. Звуковий аналіз найпростіших за будовою слів. Моделювання звукової структури слів
Урок № 13 Звуковий аналіз слів. Моделювання речень. Бесіда за малюнками на тему «Заняття дітей. Знаряддя праці»
Урок № 14 Закріплення вивченого про речення, слово, звуковий склад слова. Уявлення про діалог
Урок № 15 Повний звуковий аналіз мовлених слів. Складання розповіді за серією сюжетних малюнків
Урок № 16 Підсумковий урок добукварного періоду. Перевірка здобутих знань і вмінь
Урок № 17 Звук [а]; буква Аа
Урок № 18 Звук [у]; буква Уу
Урок № 19 Звук [о]; буква Оо
Урок № 20 Звук [и]; буква Ии
Урок № 21 Звуки [м], [м’]; буква Мм. Читання прямих складів з вивченими літерами
Урок № 22 Закріплення звукового значення вивчених літер
Урок № 23 Звук [і], буква Іі. Звук [і] в ролі окремого слова
Урок № 24 Звуки [н], [н’]; буква Нн
Урок № 25 Закріплення звукових значень букви Нн, читання з нею складів, слів, речень
Урок № 26 Звуки [л], [л’]; буква Лл
Урок № 27 Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Лл. Інтонаційне читання речень. Вправи на доповнення незавершених речень
Урок № 28 Закріплення вміння читати тексти з вивченими літерами
Урок № 29 Звуки [в], [в’]; буква Вв
Урок № 30 Закріплення вміння читати склади, слова і тексти з буквою Вв
Урок № 31 Звуки [с], [с’]; буква Сс
Урок № 32 Закріплення літери Сс на букварних текстах «Мама і сини», «У лісі»
Урок № 33 Звуки [к], [к’]; буква Кк
Урок № 34 Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Кк
Урок № 35 Підсумковий урок. Розповіді дітей за змістом опрацьованих текстів. Заучування скоромовок зі слів учителя
Урок № 36 Звуки [р], [р’]; буква Рр
Урок № 37 Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Рр
Урок № 38 Звуки [п], [п’]; буква Пп
Урок № 39 Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Пп
Урок № 40 Підсумковий урок. Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами
Урок № 41 Звуки [т], [т’]; буква Тт. Спостереження за значенням слів, які вимовляються і пишуться однаково
Урок № 42 Закріплення букви Тт у словах, реченнях, букварних текстах
Урок № 43 Підсумковий урок на закріплення вивчених літер. Діалогічне читання і розповідь казки «Котик і Півник»
Урок № 44 Звук [е]; буква Ее
Урок № 45 Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із голосними звуками та вивченими відповідними буквами. Розповіді дітей про рідне село та села, у яких їм доводилося бувати
Урок № 46 Узагальнювальний урок читання
Урок № 47 Звуки [д], [д’]; буква Дд
Урок № 48 Закріплення звуків [д], [д’], літера Дд. Розповіді дітей про свої спостереження та участь у саджанні дерев
Урок № 49 Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами
Урок № 50 Звуки [з], [з’]; буква Зз
Урок № 51 Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Зз
Урок № 52 Підсумковий урок на опрацювання букви Зз
Урок № 53 Буква ь (знак м’якшення). Позначення ним на письмі м’якості приголосних звуків. Бесіда на тему «Що дає нам льон?»
Урок № 54 Закріплення букви ь. Вправляння у порівняльному звуко-буквеному аналізі слів із м’якими приголосними в кінці слова і складу. Інтонаційне читання речень, різних за метою висловлювання в текстах
Урок № 55 Звуки [б], [б’]; буква Бб. Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б] в абсолютному кінці слів і перед глухими приголосними
Урок № 56 Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Бб
Урок № 57 Підсумковий урок на опрацювання звуків [б], [б’], літери Бб. Вправи на зіставлення вимови і написання слів із буквами Б — П
Урок № 58 Звуки [г], [г’]. Буква Гг. Засвоєння дзвінкої вимови звука [г] в кінці слів, складів. Логічні вправи «Де живе?», «Де росте?»
Урок № 59 Звук [ґ]; буква Ґґ. Засвоєння українських слів, поданих у букварі, зі звуком [ґ], буквою Ґґ
Урок № 60 Закріплення звуків [г], [ґ], букв Гг, Ґґ. Відпрацювання техніки читання текстів діалогічної форми. Побудова усних діалогів за змістом прочитаних букварних текстів
Урок № 61 Вправи на читання та орфоепічні тренування (скоромовки, потішки)
Урок № 62 Звуки [ч], [ч’]; буква Чч
Урок № 63 Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Чч
Урок № 64 Підсумковий урок на вивчення звуків [ч], [ч’], літери Чч
Урок № 65 Звук [й’]; буква Йй. Вправи з розвитку фонематичного слуху
Урок № 66 Закріплення звука [й’], букви Йй. Буквосполучення ЙО
Урок № 67 Узагальнювальний урок на вивчені літери
Урок № 68 Звуки [х], [х’]; буква Хх
Урок № 69 Закріплення звуків [х], [х’], буква Хх
Урок № 70 Підсумковий урок на вивчення літери Хх. Зіставлення звуків [г] — [х]
Урок № 71 Буква Яя. Позначення звука [а] в сполученні з [й’] та іншими м’якими приголосними
Урок № 72 Читання слів, речень і текстів із буквою Яя в різних позиціях. Розвиток умінь чути сполучення звука [й’] та інших м’яких приголосних звуків із наступним голосним звуком [а]
Урок № 73 Підсумковий урок на вивчення букви Яя. Вправляння у звуко-буквеному аналізі слів
Урок № 74 Звуки [ж], [ж’]; буква Жж
Урок № 75 Закріплення звуків [ж], [ж’], букви Жж. Українська народна казка «Лисичка і Журавель»
Урок № 76 Узагальнювальний урок на вивчені букви
Урок № 77 Звуки [ш], [ш’]; буква Шш
Урок № 78 Закріплення звуків [ш], [ш’], букви Шш. Опрацювання тексту «Хороша гра» 
Урок № 79 Підсумковий урок на вивчення букви Шш
Урок № 80 Звуки [ц], [ц’]; буква Цц
Урок № 81 Закріплення букви Цц. Читання казки в особах
Урок № 82 Буква Її. Позначення нею звукосполучення [й’і]. Бесіда про Україну
Урок № 83 Закріплення знань про букву Її. Опрацювання текстів
Урок № 84 Буква Юю. Позначення ними звукосполучення [йу]. Вірш Лесі Українки «Пісенька весняної води»
Урок № 85 Закріплення уміння читати з буквою Юю. Михайло Коцюбинський «Десять робітників»
Урок № 86 Підсумковий урок на вивчення букви Юю
Урок № 87 Буква Єє. Позначення звука [е] у сполученні з [й’] та іншими м’якими приголосними. Казка В. Сухомлинського «Барвисте коромисло»
Урок № 88 Читання слів, речень і текстів із буквою Єє в різних позиціях. Київське метро
Урок № 89 Підсумковий урок на вивчення букви Єє
Урок № 90 Буква Щщ. Позначення нею звукосполучень [шч], [шч’]
Урок № 91 Закріплення букви Щщ, її звукового позначення
Урок № 92 Підсумковий урок на вивчені літери. Ірина Прокопенко «Про що шепотіли берізки»
Урок № 93 Звуки [ф], [ф’]. Буква Фф. Бесіда про професії
Урок № 94 Закріплення звуків [ф], [ф’]. Зоопарк
Урок № 95 Звуки [дз], [дз’]. Буквосполучення Дз
Урок № 96 Закріплення звуків [дз], [дз’], позначення їх буквосполученням ДЗ
Урок № 97 Звуки [дж], [дж’]. Буквосполучення Дж
Урок № 98 За власним планом 
Урок № 99 Апостроф. Вимова і написання слів з апострофом
Урок № 100 Алфавіт. Читання (за бажанням — заучування напам’ять) українського алфавіту. Підготовка до «Свята Букваря»
Урок № 101 Тарас Григорович Шевченко — великий український поет. Читання уривків із віршів поета
Урок № 102 Читання уривків віршів Т. Г. Шевченка
Урок № 103 Іван Якович Франко – великий український поет. Пригадування казок «Ріпка», «Фарбований Лис» 
Урок № 104 Читання казки І. Франка «Лисичка і Рак» 
Урок № 105 Леся Українка — велика українська поетеса
Урок № 106 Інтонаційне читання (заучування напам’ять) вірша «Вишеньки». Робота з книжкою віршів Лесі Українки для дітей
Урок № 107 Михайло Коцюбинський. Казка«Про двох цапків»
Уроки № 108–109 Підготовка до свята Букваря 
Урок № 110 Свято Букваря
Turn Expand
Вiдгуки (3)Залишити вiдгук

Юлія Довгенко

11 Вересня, 2016 16:59

хороший посібник. користуюсь ним

Юлія Довгенко

11 Вересня, 2016 16:57

хороший посібник. придбала собі і користуюсь. тільки одна проблема. замовила й електронну версію. сплатила через смс зо грн. отримала код на ссилку. скачала. і.... не відкривається. Adobe reader не может открыть так как формат не поддерживается или файл поврежден (отправлен по имэйлу как вложение и не декодирован)
Поверніть будь ласка гроші або дайте правильну ссилку. чекаю реакції на повідомлення

Коментар написав(ла) admin 12 Вересня, 2016 11:43

Служба технічної підтримки зв'яжеться з вами й допоможе.

Любов Василівна Полейко

10 Вересня, 2012 22:29

як придбати цей посібник

Turn Expand
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.