(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)з 9-30 до 21-00 (сб)Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Кошик
0
123-Ш692012У
Основи здоров’я. 9 клас: розробки уроків до підручника О. В. Тагліної
123-Ш692012У

Основи здоров’я. 9 клас: розробки уроків до підручника О. В. Тагліної

Кількість сторінок:80

Формат, мм:170х260

Weight:0.1150 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Посібник складений відповідно до нової програми з основ здоров’я для 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням останніх змін.
Посібник містить розробки всіх уроків із методичними рекомендаціями щодо форм, засобів і методів навчання. Усі уроки подано з урахуванням компетентнісного потенціалу.
Електронний додаток до підручника містить календарно-тематичнийплантадодаткові матеріали до уроків.
Посібник призначений учителям основ здоров’я.
Turn Expand
Змiст
Передмова 
Календарне планування 
Формування основних компетентностей для життя на уроках з основ здоров’я
Урок 1. Сучасне уявлення про здоров’я. Дотримання здорового способу життя
Урок 2. Взаємозв’язок складових здоров’я. Чинники, що впливають на показники здоров’я населення 
Урок 3. Сфери життя людини. Планування життя 
Урок 4. Взаємозв’язок складових фізичного здоров’я
Урок 5. Види рухової активності. Вплив рухової активності на добробут людини 
Урок 6. Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури 
Урок 7. Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в юнацькому віці
Урок 8. Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла
Урок 9. Види моніторингу фізичної складової здоров’я. Показники фізичного здоров’я 
Урок 10. Самореалізація в підлітковому та юнацькому віці. Складові самореалізації 
Урок 11. Самопізнання і формування особистості. Формування самооцінки
Урок 12. Поняття та складові життєвого самовизначення
Урок 13. Критерії і мотиви для вибору професії. Профорієнтація
Урок 14. Природа та види емоцій. Поняття емоційної зрілості 
Урок 15. Саморегуляція. Методи самоконтролю 
Урок 16. Умови ефективного навчання. Активне й пасивне навчання
Урок 17. Індивідуальні особливості сприйняття й навчання 
Урок 18. Планування часу. Способи ефективного навчання й підготовки до Державної підсумкової атестації 
Урок 19. Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини 
Урок 20. Роль життєвих цінностей у формуванні характеру. Цінності та якість життя
Урок 21. Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру
Урок 22. Стосунки й рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Формування міжособистісних стосунків з дорослими й однолітками 
Урок 23. Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя 
Урок 24. Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків 
Урок 25. Запобігання захворюванням, що передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції
Урок 26. Значення моральних цінностей для профілактики ІПСШ. Протидія стигмі й дискримінації
Урок 27. Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. Профілактика вроджених вад. Значення регулярних профілактичних оглядів. Соціально-психологічні послуги держави для молоді 
Урок 28. Безпека як потреба людини. Види й рівні загроз. Заходи безпеки 
Урок 29. Взаємозв’язок особистої, національної та глобальної безпеки. Стратегія національної безпеки України. Сфери національної безпеки
Урок 30. Глобальні загрози. Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки як складова формування здорового способу життя 
Урок 31. Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України. Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку

Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.