(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)з 9-30 до 21-00 (сб)Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Кошик
0
123-З706031У
Вступ до історії. Пропедевтичний курс. 5 клас. Навчально-практичний зошит. Серія «Компетентнісно-орієнтовне навчання»
Горєла І.М., Сасіна О.О.
123-З706031У

Вступ до історії. Пропедевтичний курс. 5 клас. Навчально-практичний зошит. Серія «Компетентнісно-орієнтовне навчання»

Горєла І.М., Сасіна О.О.

Кількість сторінок:64

Формат, мм:205х260

Weight:0.1250 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Навчально-практичний зошит «Вступ до історії. 5 клас» складено на основі оновленої програми, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 7.06.2017 р. № 804. Теоретичний матеріал та практичні завдання спрямовані на розвиток в учнів інтересу до предмета та формування низки ключових компетентностей (спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя, обізнаність у сфері культури тощо) та предметних компетенцій (хронологічної, інформаційної, просторової, логічної, аксіологічної).

Матеріал розподілено за уроками. Зошит містить розділи:

▪ «Довідник», в якому подано стисло теоретичний матеріал уроку;

▪ «Попрацюй зі словником», в якому акцентується увага на основних історичних термінах і поняттях;

▪ «Запамʼятай дати», в якому зазначено основні дати курсу;

▪ «Це цікаво» — додатковий матеріал, який сприяє актуалізації пізнавального інтересу учнів;

▪ «Попрацюй з документом» — сприяє формуванню уміння працювати з історичним джерелом;

▪ «Попрацюй з картою» — розвиває уміння орієнтуватися в історичному просторі;

▪ «Висновки» — формує уміння давати оцінку історичним подіям і постатям;

▪ «Домашнє завдання» — передбачає різнорівневі індивідуальні завдання.

Зошит передбачає різноманітні форми роботи з історичним довідником, хронологією, картами, історичними поняттями та термінами, різними видами джерел.

Зошит призначений для учнів 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів і може використовуватися в комплекті з підручником, атласом і контурною картою.
Turn Expand
Змiст
вступ. Що таке історія
Урок 1. Що таке минуле, сучасне і майбутнє. Багатоманітність історії. Історія як наука та навчальний предмет
Урок 2. Історія України – складова європейської історії
Урок 3. Підручник з історії
Урок 4. Узагальнення знань
тема 1. відлік часу в історії
Урок 5. Календарний та історичний час. Підрахунок історичного часу. Робота зі шкалою часу
Урок 6. Культурні епохи європейської історії (Первісне суспільство. Античність. Середні віки. Новий час)
Урок 7. Практична робота з теми «Відлік часу в історії»
Урок 8. Узагальнення знань за темою «Відлік часу в історії»
тема 2. де відбувається історія
Урок 9. Географічний та історичний простір. Робота з історичною картою. Україна на картах упродовж історії. Територіальні межі (кордони) Київської держави, Королівства Руського (Галицько-Волинської держави), Гетьманщини та їх зміни
Урок 10. Терени творення нової України. Держава Україна та її сусіди. Історико-географічні регіони України та їх особливості. Територіальне розташування та історичне походження рідного міста/села
Урок 11. Практична робота з теми «Де відбувається історія»
Урок 12. Узагальнення за темою «Де відбувається історія»
тема 3. джерела до вивчення історії
Урок 13. Історичні джерела та їх різновиди. Виявлення та збереження історичних джерел. Потреба залучення різних джерел для відображення повноти історії
Урок 14. Робота з історичними джерелами. Залучення різних джерел для достовірного відображення минулого. Критичне ставлення до джерельних відомостей. Місця, де зберігають історичні джерела
Урок 15. Практична робота з теми «Джерела до вивчення історії»
Урок 16. Узагальнення знань за темою «Джерела до вивчення історії»
тема 4. Історія україни в пам’ятках
Урок 17. Пам’ятки історії як джерело історико-культурної інформації. Пам’ятник як витвір мистецтва для увічнення пам’яті про подію або особу
Урок 18. Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: а) княжа Русь–Україна: Володимир і Данило Галицький; б) козацька Україна: Богдан Хмельницький
Урок 19. Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: в) новітня Україна на шляху до державної незалежності (Українська революція, Голодомор, Друга світова війна)
Урок 20. Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: г) новітня Україна: проголошення незалежності України, ухвалення Конституції України, Революція Гідності
Урок 21. Практична робота з теми «Історія України в пам’ятках»
Урок 22. Узагальнення знань за темою «Історія України в пам’ятках»
Тема 5. дослідники історії
Урок 23. Головні цілі пізнання минулого. Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження
Урок 24. Історичні праці про Україну та їхні автори: а) руські літописи, «Повість минулих літ» літописця Нестора; б) козацькі літописи, літопис Самійла Величка
Урок 25. Історичні праці ХІХ – початку ХХ ст. «Історія України–Руси» Михайла Грушевського. Дослідження з історії рідного краю
Урок 26. Наукове і мистецьке осмислення минулого. Художні твори про минуле України
Урок 27. Практична робота з теми «Дослідники історії»
Урок 28. Узагальнення знань за темою «Дослідники історії»
тема 6. усе має минуле
Урок 29. Праця і господарство: колись і сьогодні. Традиційні заняття українців. Від натурального до ринкового господарства
Урок 30. Застосування досягнень науки і техніки у виробництві та його наслідки
Урок 31. Місто та село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у минулому і тепер
Урок 32. Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах
Урок 33. Зростання ролі розумової праці. Піклування про здоровʼя. Медицина. Аптеки. Спорт. Як колись проводили вільний час
Урок 34. Практична робота з теми «Усе має минуле»
Урок 35. Узагальнення знань за темою «Усе має минуле»
Turn Expand
Вiдгуки (1)Залишити вiдгук

Наталія

20 Жовтня, 2017 18:52

Гарний зошит! відповідає оновленій програмі. Дуже задоволена, що він з'явився, бо за підручником Власова дуже важко знайти (((((

Turn Expand
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.