(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)з 9-30 до 19-00 (сб)weekend (San)(067) 573-53-83 (Viber)

Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Безкоштовна доставка
при замовленні від 500 грн.
0Усього товарів 0На сумуОформити замовлення

EdCamp Ukraine 2017: за підтримки першої леді, за участі міністерки, ввидавництва "Ранок" та 650 освітян

Опубліковано 07 Травня, 2017
EdCamp Ukraine 2017: за підтримки першої леді, за участі міністерки, ввидавництва "Ранок" та 650 освітян
В Харкові відбулась найбільша подія року для шкільних педагогів України — Третя національна (не)конференція EdCamp Ukraine 2017, видавництво "Ранок" виступило ключовим  партнером заходу. Головне завдання EdCamp Ukraine 2017 — заохочення незалежності й ініціативності вчителів і вчительок, створення горизонтальних зв'язків між ними, обмін досвідом та ідеями. 
 
У (не)конференції взяли участь 650 педагогів з усієї України, міністерка освіти і науки України Лілія Гриневич, губернаторка Харківської області Юлія Світлична, зарубіжні експерти та експертки освіти з 20 краї  і, звичайно, учнівство, у тому числі зі Станично-Луганського району. Ідеї EdCamp Ukraine 2017 підтримали Марина Порошенко і Аспен Інститут Київ.
 
Марина Порошенко підтримала проведення EdCamp Ukraine 2017, звернувшись до учасників і учасниць зі словами: «Третя національна (не)конференція для шкільних педагогів — це майданчик для формування генерації нових учителів, які усвідомлюють свою неабияку роль у вихованні високоморальних, патріотичних та конкурентноздатних громадян. І я дякую всім, хто долучился до цього прогресивного процесу!». 
 
На одному  з сесійних майданчиків своїми думками на тему "Безбюджетний маркетинг в освітній діяльності" поділився генеральний директор корпорації "Ранок" Віктор Круглов: «Маркетинг - це інструмент не тільки для бізнесу. У сучасному світі маркетингові прийоми актуальні навіть у школах. 

Сьогодні освіта виходить на рівень високої конкуренції, коли школи мають докладати зусиль, щоб батьки та діти обрали саме їх. Тому вкрай необхідно користуватися такими маркетинговими інструментами, як визначення цільової аудиторії, позиціонування на ринку освітніх послуг, зробити якісний брендинг школи, проводити внутрішній маркетинг. І головне - розуміти: чим більше школа буде користуватиметься маркетинговими інструментами, тим більше висококваліфікованих фахівців отримає й тим більше учнів захочуть навчатися саме тут»,- підкреслив Віктор Круглов.