(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)з 9-30 до 21-00 (сб)Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Кошик
0
123-ОМ22
Художня культура. 10 клас. Рівень стандарт. (2-ге видання, виправлене до оновленої програми 2010 р.)
Чєн Н. В., Золотарьова О. І., Кондратова Л. Г.
123-ОМ22

Художня культура. 10 клас. Рівень стандарт. (2-ге видання, виправлене до оновленої програми 2010 р.)

Чєн Н. В., Золотарьова О. І., Кондратова Л. Г.

Кількість сторінок:88

Формат, мм:210х297

Weight:0.1500 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Посібник містить календарне планування, конспекти 17 уроків, які складено згідно з програмою «Українська художня культура. 10 клас» для 11-річної школи.
План-конспект кожного уроку розміщено на окремому відривному аркуші з полями для нотаток.
Для вчителів художньої культури, студентів вищих навчальних закладів відповідного фаху.
Turn Expand
Змiст
Від авторів
Календарно-тематичне планування
Розділ І. Художня культура України від найдавніших часів до кінця XVI ст. 
Тема 1. Образотворче мистецтво
Урок № 1. Зразки образотворчого мистецтва Трипільської та скіфської культури. Мистецтво грецьких міст Північного Причорномор’я
Урок № 2. Художня культура Київської Русі: архітектурні споруди, монументальний живопис (мозаїки та фрески), іконопис, книжкова мініатюра. Художня культура польсько-литовської доби 
Тема 2. Музична і театральна культура 
Урок № 3. Первісні музичні інструменти. Музична культура античних міст Північного Причорномор’я. Музична культура Київської держави. Стародавня народна творчість: епос, календарно-обрядові та родинно-обрядові пісні. Обрядовий пратеатр (стародавні народні ігри, свята). Мистецтво скоморохів 
Розділ II. Художня культура України ХVІІ—ХVІІІ ст. 
Тема 1. Образотворче мистецтво 
Урок № 4. Художня культура козацької доби. Стиль бароко в українському мистецтві (архітектура) 
Урок № 5. Стиль бароко в українському мистецтві (іконопис, портретний живопис, гравюра). Народна картина «Козак Мамай» 
Тема 2. Музична і театральна культура 
Урок № 6. Думи та історичні пісні. Мистецтво кобзарів і лірників. Хоровий концерт та його творці (М. Березовський, А. Ведель, Д. Бортнянський). Збірка «Сад божественних пісень» Г. Сковороди. Шкільний театр, зв’язок із викладанням поетики та риторики. Вертеп 
Розділ III. Українська художня культура XIX ст. 
Тема 1. Образотворче мистецтво 
Урок № 7. Архітектура та скульптура (І. Мартос, Л. Позен та ін.). Палацово-паркові комплекси 
Урок № 8. Живопис і графіка; творчість Т. Шевченка та ін. Декоративно-прикладне мистецтво 
Тема 2. Музична культура 
Урок № 9. Народна музика: соціально- та родинно-побутові пісні. М. Вербицький: історія створення твору «Ще не вмерла Україна». М. Лисенко — основоположник національної композиторської школи в Україні 
Тема 3. Театральна культура 
Урок № 10. Театр корифеїв: представники, репертуар, значення в історії культури. Творчий шлях М. Заньковецької 
Розділ IV. Українська художня культура ХХ ст. 
Тема 1. Образотворче мистецтво 
Урок № 11. Український авангард. Архітектура і скульптура. Живопис і графіка 
Урок № 12. Основні центри художніх промислів 
Тема 2. Музична культура 
Урок № 13. Хорова, вокально-симфонічна і симфонічна музика (Л. Ревуцький, Б. Лятошинський, С. Людкевич, М. Скорик, Є. Станкович та ін.). Камерні жанри вокальної та інструментальної музики. Напрями популярної музики. Музичне виконавство 
Тема 3. Театральна культура 
Урок № 14. Провідні актори та режисери українського театру. Лесь Курбас та ін. Сучасний драматичний, музичний і ляльковий театр 
Тема 4. Кіномистецтво 
Урок № 15. Ігровий кінематограф. Світове значення творчості О. Довженка. «Поетичне кіно» 
Урок № 16. Фольклор — основне джерело розвитку української анімації («козацький» серіал та ін.) 
Урок № 17 (варіант I). Узагальнення
Урок № 17 (варіант II). Узагальнення 
Додаток. Методика організації проектної діяльності учнів на уроці та у позаурочний час 
Література 
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.