ПЕРЕДМОВА
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ВЧИТЕЛЕВІ ЩОДО ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТІВ
ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВО» У 2016/2017 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
Частина І. Актуальні питання формування змісту історичної і правової освіти
Нові акценти у змісті шкільної історичної освіти
Особливості навчального змісту і його реалізація в курсі історії України 8 класу
Вразливі та контроверсійні питання історії України у 8 класі 9
Релігієзнавчий складник у формуванні історичної предметної компетентності
Частина II. Методика запровадження компетентнісного підходу у практику навчання історії
Формування складників предметної історичної компетентності на уроках історії в основній школі
Прийоми формування хронологічного складника історичної предметної компетентності учнів основної школи
Прийоми роботи з навчальним текстом у технології розвитку критичного мислення як шлях розвитку інформаційної компетентності учнів
Робота з підручником на компетентнісно орієнтованому уроці
Частина III. Актуальні питання правової освіти
Особливості навчання учнів правознавства
Навчання прав людини школярів
ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Історія України. Всесвітня історія. 5–9 класи
Пояснювальна записка
Історія України. 8 клас
Всесвітня історія. 8 клас
Історія України. Всесвітня історія. 8 клас
Програми для поглибленого вивчення
Пояснювальна записка
Історія України
Всесвітня історія
ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Історія України. 10—11 класи
Рівень стандарту/Академічний рівень
Пояснювальна записка
10 клас (52 години)
11 клас (52 години)
Всесвітня Історія. 10—11 класи
Рівень стандарту/Академічний рівень
10 клас (35 годин)
11 клас (35 годин)
Історія України 10—11 класи. Профільний рівень
Суспільно-гуманітарний напрям, історичний профіль
Пояснювальна записка
10 клас (140 годин)
11 клас (140 годин)
Всесвітня історія. 10-11 класи. Профільний рівень
Суспільно-гуманітарний напрям, історичний профіль
10 клас (105 годин)
11 клас (105 годин)
ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Правознавство. 10 клас
Рівень стандарту/Академічний рівень
Пояснювальна записка
Зміст програми
Особливості організації навчального процесу
Оцінювання навчальних досягнень учнів
Правознавство
Суспільно-гуманітарний напрям, правовий профіль
10-11 класи. Профільний рівень
Пояснювальна записка
Зміст програми
ОРІЄНТОВНІ ВИМОГИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
ІЗ БАЗОВИХ ДИСЦИПЛІН У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти
Вступ
Історія