(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)з 9-30 до 21-00 (сб)Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Кошик
0
123-УММ032
Українська література. 8 клас. Нова програма
Слюніна О.В.
123-УММ032

Українська література. 8 клас. Нова програма

Слюніна О.В.

Кількість сторінок:144

Формат, мм:210х297

Weight:0.2000 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Навчальний посібник містить конспекти всіх уроків української літератури за новою програмою для 8 класу 11-річної школи. Серед них уроки текстуального вивчення творів, позакласного читання, розвитку зв'язного мовлення, літератури рідного краю, тематичного оцінювання. Запропоновані розробки містять елементи нестандартних підходів, інтерактивних методик.
Turn Expand
Змiст
Урок №‌ 1. Художня література як одна з форм духовної діяльності людини. Функції художньої літератури. Різновиди образів. Аналіз художнього твору 5
Урок №‌ 2. Українські історичні пісні. Пісні про звитяжну боротьбу козаків із турецько-татарськими нападниками «Зажурилась Україна», «Та, ой, як крикнув же козак
Сірко» 7
Урок №‌ 3. Українські історичні пісні. Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту «Ой Морозе, Морозенку» 9
Урок №‌ 4. Історичні пісні «Максим козак Залізняк», «За Сибіром сонце сходить» 11
Урок №‌ 5. Образи історичних осіб, лицарів‑оборонців рідної землі, створені народною уявою в історичних піснях. «Чи не той то Хміль?» 13
Урок №‌ 6. Пісні Марусі Чурай. Легендарна поетеса з Полтави. Трагічна доля її життя. «Засвіт встали козаченьки», «Віють вітри, віють буйні» 15
Урок №‌ 7. Пісні Марусі Чурай. Їхня популярність, фольклорна основа, народнопоетичні образи. «Ой не ходи, Грицю» 17
Урок №‌ 8. Українські народні думи. Героїчний епос українського народу. Різновиди дум
(історико-героїчні, соціально-побутові). Жанрова своєрідність, історична основа, героїчний зміст дум. Специфічність поетичної форми, ритму. Морально-етична проблематика 19
Урок №‌ 9. Кобзарі та лірники — виконавці народних дум (О. Вересай, Г. Гончаренко, М. Кравченко та інші). Сучасні виконавці: Василь та Микола Литвини, В. Нечепа. Національна капела бандуристів України 21
Урок №‌ 10. Дума «Маруся Богуславка». Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов’ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі 23
Урок №‌ 11. Розвиток зв’язного мовлення. Образ Марусі Богуславки. Проблема вибору, душевна роздвоєність головної героїні народної думи 25
Урок №‌ 12. Позакласне читання. Володимир Малик «Черлені щити» 27
Урок №‌ 13. Позакласне читання. Володимир Малик «Черлені щити» 29
Урок №‌ 14. Література рідного краю. Легенда «Кошовий Сірко» 31
Урок №‌ 15. Контрольна робота № 1 33
Урок №‌ 16. Тарас Шевченко. Викуп поета з неволі, причини його покарання царем, арешт, перебування в казематі, заслання 35
Урок №‌ 17. Усвідомлення місії поета. Роздуми Т. Шевченка про власну долю, долю України «Мені однаково, чи буду…» 37
Урок №‌ 18. Роздуми Т. Шевченка про плинність, скороминущість життя людини на землі, про долю людини. «Ой три шляхи широкії…» 39
Урок №‌ 19. Тарас Шевченко. Філософська лірика. «Думи мої, думи мої…» (1847) 41
Урок №‌ 20. Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу 43
Урок №‌ 21. Потужне ліричне начало, романтичність. Тема гармонійного єднання людини з природою в поезіях Лесі Українки. «Давня весна» 45
Урок №‌ 22. Волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви поезії Лесі України. «Хотіла б я піснею стати…» 47
Урок №‌ 23. Роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя, вдячності в ліро-епічній поемі Лесі Українки «Давня казка» 49
Урок №‌ 24. Володимир Сосюра. Коротко про поета. Патріотичні, інтимні, пейзажні мотиви його творів. Патріотичний пафос вірша «Любіть Україну!» 51
Урок №‌ 25. Щирість ліричного самовираження. «Васильки» — взірець інтимної лірики. «Осінь» («Облітають квіти, обриває вітер…») 53
Урок №‌ 26. Володимир Підпалий. «Бачиш: між трав зелених…», «Зимовий етюд». Щирість почуттів поета. Ідея гуманізму, людяності, бережливого ставлення до природи. Незбагненна краса світу, патріотичні почуття. Багатозначність і змістова глибина художніх образів 55
Урок №‌ 27. Василь Голобородько — самобутня постать в українській літературі. Наскрізний патріотизм, філософічність, фольклорна основа поезій автора. «З дитинства: дощ» 57
Урок №‌ 28. Оригінальність та простота висловлення глибоких почуттів і важливих думок у творах «Наша мова», «Теплі слова» Василя Голобородька 59
Урок №‌ 29. Із сучасної поезії (кінець ХХ — початок ХХІ ст.). В. Герасим’юк «Чоловічий танець» 61
Урок №‌ 30. І. Малкович «Із янголом на плечі», «З нічних молитов». Глибокі роздуми поета-сучасника над проблемами української мови, національної культури 63
Урок №‌ 31. Розмаїття сучасної лірики. А. Мойсієнко «Жовтень жовті жолуді» 65
Урок №‌ 32. І. Павлюк «Дівчинка». Прагнення поета зазирнути у світ душі звичайної людини, осмислити її призначення та сенс життя. Г. Кирпа «Мій ангел такий маленький», «Коли до вас темної ночі» 67
Урок №‌ 33. Розвиток зв’язного мовлення. Написання твору-роздуму про сучасне поетичне мистецтво 69
Урок №‌ 34. Повторення та узагальнення вивченого 71
Урок №‌ 35. Контрольна робота № 2 73
Урок №‌ 36. Іван Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя та творчість видатного українського драматурга ХІХ століття. Театр «корифеїв». Трагікомедія «Сто тисяч» — класичний взірець українського «театру корифеїв» 75
Урок №‌ 37. Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи у трагікомедії «Сто тисяч» 77
Урок №‌ 38. Проблема влади грошей — наскрізна, «вічна» тема у світовому мистецтві 79
Урок №‌ 39. Засоби сатиричного змалювання в трагікомедії «Сто тисяч» 81
Урок №‌ 40. Розвиток зв’язного мовлення 83
Урок №‌ 41. Література рідного краю. Петро Василенко «Печенізьке поле» 85
Урок №‌ 42. Михайло Коцюбинський. Коротко про письменника. «Дорогою ціною». Пригодницький, романтичний сюжет повісті 87
Урок №‌ 43. Протест Остапа і Соломії проти кріпосницької наруги — протест проти будь-якого насильства над людиною. Вічний тип шукача правди 89
Урок №‌ 44. Проблема волі людини та можливостей її здобуття в повісті М. Коцюбинського «Дорогою ціною» 91
Урок №‌ 45. Кохання Остапа й Соломії як центральний мотив у творі. Непереможна сила почуття, що керує вчинками, поведінкою героїв, впливає на їхній вибір 93
Урок №‌ 46. Час і вічність у повісті. Символічні образи. Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії 95
Урок №‌ 47. Олександр Довженко — видатний український кінорежисер і письменник. Його оповідання про Другу світову війну. «Ніч перед боєм» — твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців, проявлені під час воєнного лихоліття 97
Урок №‌ 48. Образи діда Платона і діда Савки — представників українського трудового народу. Їхній моральний урок для солдатів 99
Урок №‌ 49. Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути» — повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей 101
Урок №‌ 50. Проблема особистості в сучасному світі у творі Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути» 103
Урок №‌ 51. Ніна Бічуя. «Шпага Славки Беркути». Роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі 105
Урок №‌ 52. Осмислення важливості моральних чеснот у творі «Шпага Славка Беркути» 107
Урок №‌ 53. Характеристика образів героїв твору 109
Урок №‌ 54. Контрольна робота № 3 111
Урок №‌ 55. Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення 113
Урок №‌ 56. Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії у творі В. Дрозда «Білий кінь Шептало» 115
Урок №‌ 57. Повість Юрія Винничука «Місце для дракона». Казка про сучасний світ, у якому й досі панують «драконячі закони» 117
Урок №‌ 58. Парадокс: дракон Грицько — поет і християнин. Характеристика головних образів 119
Урок №‌ 59. Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви у творі Ю. Винничука «Місце для дракона» 121
Урок №‌ 60. Позакласне читання. Марина та Сергій Дяченки «Ритуал» 123
Урок №‌ 61. Література рідного краю. Поезія Ніни Супруненко 125
Урок №‌ 62. Валентин Чемерис і його гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» 127
Урок №‌ 63. Поетизація першого почуття, розповідь про дружбу й перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення 129
Урок №‌ 64. Особливості розповіді про дитячі проблеми в дорослому житті за допомогою гумористичних засобів 131
Урок №‌ 65. Характеристика головних образів твору: Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок 133
Урок №‌ 66. Література рідного краю. Борис Грінченко «Панько» 135
Урок №‌ 67. Розвиток зв’язного мовлення. Твір-розповідь з елементами роздуму за повістю В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» 137
Урок №‌ 68. Повторення та узагальнення 139
Урок №‌ 69. Контрольна робота № 4 141
Урок №‌ 70. Урок-підсумок
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.