(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)з 9-30 до 21-00 (сб)Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Кошик
0
123-ПШМ169
Українська мова. 4 клас. ІІ семестр (за підручником М. С. Вашуленка, С. Г. Дубовик, О. І. Мельничайко)
Порощук В.П.
123-ПШМ169

Українська мова. 4 клас. ІІ семестр (за підручником М. С. Вашуленка, С. Г. Дубовик, О. І. Мельничайко)

Порощук В.П.

Кількість сторінок:200

Формат, мм:210х297

Weight:0.2650 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки компетентнісно орієнтованих уроків української мови у 4-му класі (II семестр), складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2016 р.), Орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4-х класів (Наказ МОН від 19.08.2016 № 1009) за підручником М. С. Вашуленка, С. Г. Дубовик, О. І. Мельничайко (К. : Видавничий дім  «Освіта», 2015). Зміст конспектів уроків дібраний з метою формування в учнів предметних компетентностей (формування мовних знань та вмінь, формування та розвиток мовленнєвої діяльності) та ключових компетентностей, а саме: комунікативної, соціокультурної, уміння вчитися та інших.Задля зручності використання всі розробки розміщені на окремих аркушах. Поля для записів дозволять творчому вчителеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсу.Для вчителів початкової школи.
Turn Expand
Змiст
Орієнтовне календарно-тематичне планування
Числівник
Урок 65. Загальне уявлення про числівник як частину мови. Питання до кількісних і порядкових числівників. Вимова і написання слова посередині
Урок 66. Вимова і написання найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні. Робота з орфографічним словником. Вимова і написання слів шістнадцять, п’ятсот, шістсот
Урок 67. Вимова і написання найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні. Робота з орфографічним словником
Урок 68. Практичне засвоєння вимови і написання відмінкових форм окремих числівників (11, 14, 16, 50, 60, 70, 80, 1000). Вимова і написання слів вісімдесяти, п’ятдесяти, сімдесяти, шістдесяти 
Урок 69. Практичне засвоєння вимови і написання відмінкових форм окремих числівників (11, 14, 16, 50, 60, 70, 80, 1000) 
Урок 70. Словесні формули на означення показників часу протягом доби. Вимова і написання слова вчора 
Займенник 
Урок 72. Поняття про займенник як частину мови. Спостереження за роллю займенників у тексті 
Урок 73. Особові займенники. Їхнє значення, синтаксична роль 
Урок 74. Займенники 1-ї особи однини і множини. Їхнє відмінювання. Вимова і написання слів взимку, влітку 
Урок 75. Займенники 2-ї особи однини і множини. Їхнє відмінювання 
Урок 76. Займенники 3-ї особи однини і множини. Їхнє відмінювання. Вживання приставної букви н у займенниках 3-ї особи 
Урок 78. Уживання займенників з прийменниками. Роздільне написання прийменників із займенниками. Вимова і написання слова восени 
Урок 79. Побудова сполучень слів і речень із займенниками у різних формах 
Урок 80. Вправи на використання займенників для зв’язку речень у текстах. Удосконалення текстів шляхом використання займенників замість лексичних повторів 
Урок 82. Аналіз перевірної роботи. Оцінювання результатів навчання 
Дієслово 
Урок 83. Повторення вивченого про дієслово (питання, значення, роль у реченні, зв’язок з іменниками). Спостереження за дієсловами різних семантичних груп. Вимова і написання слова попереду 
Урок 85. Узагальнення і розширення уявлень про лексичне значення дієслів. Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Робота зі словниками синонімів та антонімів 
Урок 86. Багатозначні дієслова. Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях. Вимова і написання слів ліворуч, праворуч 
Урок 88. Аналіз перевірної роботи. Оцінювання результатів навчання 
Урок 89. Неозначена форма дієслова (початкова форма). Спостереження за вживанням дієслів неозначеної форми у приказках і прислів’ях, порадах, інструкціях. Вимова і написання слова мільйон 
3
Урок 90. Побудова порад, інструкцій. Закріплення правопису не з дієсловами 
Урок 91. Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами і числами. Вимова і написання слова тепер 
Урок 93. Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами і числами. Вимова і написання слова напам’ять
Урок 94. Спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та описового характеру. Розвиток умінь вибирати з-поміж поданих дієслів те, що найбільш відповідає мовленнєвій ситуації, уникати одноманітності у використанні дієслів в усних і письмових висловлюваннях різних типів 
Урок 95. Дієслова на -ся (літературна вимова і правопис). Спостереження за значенням дієслів на -ся у тексті. Утворення (за зразком) різних форм дієслів на -ся і вживання їх у реченнях, мовленні 
Урок 97. Аналіз перевірної роботи. Оцінювання результатів навчання 
Прислівник 
Урок 98. Поняття про прислівник як частину мови (значення, питання, роль у реченні, зв’язок з дієсловами). Незмінюваність — основна граматична ознака прислівників. Прислівники, близькі та протилежні за значенням. Поширення речень (тексту) прислівниками. Вимова і написання слів вперед, ззаду, назад 
Урок 100. Практичне ознайомлення з правописом найуживаніших прислівників. Використання орфографічного словника для перевірки написання прислівників. Вимова і написання слів ввечері, вдень, вранці 
Урок 101. Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками. Написання найуживаніших прислівників. Вимова і написання слів щогодини, щотижня 
Урок 102. Спостереження за роллю прислівників у тексті. Обирання з-поміж поданих прислівників тих, що найбільше відповідають меті та типу висловлювання. Уживання прислівників під час побудови текстів. Написання найуживаніших
прислівників 
Урок 104. Аналіз перевірної роботи. Оцінювання результатів навчання 
Повторення вивченого у початкових класах 
Урок 106. Текст. Речення 
Урок 107. Слово. Значення слова
Урок 109. Аналіз перевірної роботи. Оцінювання результатів навчання 
Урок 110. Частини мови. Іменник. Прикметник 
Урок 111. Числівник. Займенник 
Урок 112. Дієслово. Прислівник 
Урок 113. Узагальнювальний урок з теми «Повторення вивченого у початкових класах» 
Урок 115. Аналіз перевірної роботи. Оцінювання результатів навчання 
Урок 117. Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях 
Урок 118. Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях 
Урок 119. Підсумковий урок 
Література та Інтернет-ресурси
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.