(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)з 9-30 до 21-00 (сб)Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Кошик
0
123-Ф281058У
Українська мова. 8 клас : розробки уроків для шкіл з українською мовою навчання. Сучасний майстер-клас
Кожем’якіна А.І.
123-Ф281058У

Українська мова. 8 клас : розробки уроків для шкіл з українською мовою навчання. Сучасний майстер-клас

Кожем’якіна А.І.

Кількість сторінок:272

Формат, мм:145х215

Weight:0.2050 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Поділитися:
Анотацiя
Посібник містить детальні розробки уроків з української мови для 8-го класу.
Видання укладено відповідно до вимог чинної програми. У посібнику подано детальні розробки 70 уроків, включаючи уроки розвитку зв’язного мовлення, контрольні
роботи. Враховано вік восьмикласників. Учитель знайде в книжці багато цікавих
завдань, застосування інтерактивних методик, ігрових форм. Деякий теоретичний
матеріал подано у формі таблиць. Обсяг текстів та зміст тестових завдань відповідає програмовим вимогам.
До посібника додається скретч-картка для завантаження безкоштовного
електронного додатка: календарного плану та розробок уроків із презентаціями.
Призначений для вчителів української мови та студентів філологічних факультетів.
Turn Expand
Змiст

Урок № 1. Мова — найважливіший засіб пізнання, спілкування і впливу

Урок № 2. Лексикологія. Фразеологія

Урок № 3. Морфологія. Частини мови

Урок № 4. Розвиток зв’язного мовлення. Повторення відомостей про текст, стилі

й типи мовлення. вивчальне читання мовчки

Уроки № 5–6. Синтаксис. Словосполучення. Будова і типи словосполучень за способами вираження головного слова. Види підрядного зв’язку між словами в словосполученні. Складні випадки керування

Урок № 7. Речення, його основні ознаки

Урок № 8. Порядок слів у реченні. Логічний наголос

Урок № 9. Контрольна робота за темою «Синтаксис і пунктуація». тестування

Урок № 10. Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз контрольної роботи. навчальне читання мовчки тексту художнього стилю

Урок № 9. Підмет і присудок як головні члени двоскладного речення. Способи вираження підмета

Урок № 12. Простий і складений дієслівний присудок. Складений іменний присудок

Урок № 13. Розвиток зв’язного мовлення. Усний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі

Урок № 14. Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості за складним планом

Урок № 15. Узгодження присудка з підметом

Урок № 16. Тире між підметом і присудком

Урок № 17. Другорядні члени речення. Додаток

Урок № 18. Розвиток зв’язного мовлення. Усний твір­опис місцевості у художньому тилі на основі особистих спостережень

Урок № 17. Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний твір­опис місцевості на основі особистих спостережень у художньому стилі

Урок № 18. Означення узгоджене й неузгоджене

Урок № 21. Прикладка як різновид означення. написання непоширених прикладок через дефіс. Прикладки, що беруться в лапки

Урок № 22. Види обставин за значенням

Урок № 23. Порівняльний зворот

Урок № 24. Контрольна робота на тему «Просте речення. Двоскладне речення». тестування або диктант

Урок № 25. Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка і підмета. означено­особові речення

Урок № 26. Неозначено­особові речення

Урок № 27. Узагальнено­особові речення

Урок № 28. Безособові речення

Урок № 27. Називні речення. Повні й неповні речення. тире в неповних реченнях

Урок № 30. Контрольний диктант або тестування за темою «односкладні речення. Неповні речення». Контрольне читання тексту публіцистичного стилю мовчки

Уроки № 31–32. Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз контрольної роботи. Усне повідомлення про мову. Зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі

Уроки № 33–34. Речення з однорідними членами. Розділові знаки при однорідних членах речення. Речення з кількома рядами однорідних членів

Урок № 35. Розвиток зв’язного мовлення. Усний вибірковий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису пам’яток історії та культури (за складним планом)

Урок № 36. Однорідні й неоднорідні означення

Урок № 35. Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами опису пам’яток історії та культури в художньому стилі

Урок № 36. Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний докладний переказ тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в публіцистичному стилі

Урок № 37. Узагальнюючі слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнюючих словах у реченнях з однорідними членами

Урок № 40. Узагальнення й систематизація вивченого про однорідні члени речення

Урок № 41. Контрольна робота на тему «Речення з однорідними членами». Тестування

Урок № 42. Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками. Навчальне аудіювання тексту публіцистичного стилю

Урок № 43. Звертання поширені й непоширені. Розділові знаки при звертанні

Уроки № 42. Розвиток зв’язного мовлення. твір­опис пам’ятки історії та культури в публіцистичному стилі (за фотоілюстрацією із зображенням пам’ятника т. Г. Шевченку в Харкові)

Урок № 43. Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний твір­опис пам’ятки архітектури за власним спостереженням у художньому стилі

Урок № 46. Звертання. Розділові знаки при звертаннях

Урок № 47. Вставні слова (словосполучення, речення). Розділові знаки при них

Урок № 46. Розвиток зв’язного мовлення. Створення діалогів відповідно до ситуації спілкування

Урок № 49. Розвиток зв’язного мовлення. Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю (на основі прослуханих телепередач). Діалог, складений на основі радіо­ чи телепередач

Урок № 50. Розділові знаки при вставних словах, словосполученнях і реченнях

Урок № 51. Вставлені слова і речення

Урок № 52. Речення зі звертаннями, вставними і вставленими конструкціями. Систематизація та узагальнення вивченого

Урок № 53. Розвиток зв’язного мовлення. Ділові папери. Протокол. витяг із протоколу

Уроки № 54–55. Поняття про відокремлення. відокремлені другорядні члени речення (у тому числі й уточнюючі). Розділові знаки при відокремлених членах речення

Урок № 56. відокремлені й невідокремлені означення, способи їхнього вираження. Розділові знаки при відокремлених означеннях

Урок № 57. Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий докладний переказ тексту художнього стилю з творчим завданням (за складним планом)

Уроки № 56–57. Відокремлені прикладки

Урок № 60. Розвиток зв’язного мовлення. Конспектування прочитаного науково­навчального тексту

Уроки № 61–62. Відокремлені обставини

Урок № 63. Розвиток зв’язного мовлення. тематичні виписки

Урок № 62. Відокремлені уточнюючі члени речення. Додатки й обставини

Урок № 65. Речення з відокремленими членами. Систематизація вивченого матеріалу

Урок № 66. Контрольний диктант або тестування за темою «Речення зі звертаннями, вставними і вставленими конструкціями». Контрольне аудіювання тексту художнього стилю

Урок № 67. Розвиток зв’язного мовлення. інтерв’ю як жанр публіцистичного стилю

Урок № 68. Контрольна робота за темою «Речення з відокремленими членами». Тестування або диктант

Урок № 69. Просте неускладнене речення

Урок № 70. Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами, звертаннями, вставними і вставленими конструкціями
Turn Expand
ДодаткиВiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.
К этой позиции бесплатно прилагается скретч-карта