(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)з 9-30 до 21-00 (сб)Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Кошик
0
123-ИНУ003
Усі уроки інформатики. 7 клас
Красніков В. К.
123-ИНУ003

Усі уроки інформатики. 7 клас

Красніков В. К.

Кількість сторінок:208

Формат, мм:148х210

Weight:0.1600 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
У посібнику подано орієнтоване календарно-тематичне планування та розробки уроків відповідно до «Програми з інформатики для 7-х класів загально освітніх навчальних закладів». Розробки призначені для проведення уроків у комп'ютерному класі, який працює під керівництвом OC Windows. Розробки уроків структуровано за загальною схемою, наведено вправи, практичні завдання, які готують учнів до сприймання та осмислення нового матеріалу. Мета видання – надати допомогу вчителю в підготовці та проведенні уроків інформатики в 7-х класах.Для вчителів інформатики та студентів педагогічних ВНЗ.
Turn Expand
Змiст
ПЕРЕДМОВА
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З ІНФОРМАТИКИ 7 КЛАС
ТЕМА 1. Електронне листування
УРОК № 1. Техніка безпеки та правила поведінки в кабінеті інформатики та ІКТ. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки
УРОК № 2. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Операції над папками та листами. Вкладання файлів
УРОК № 3. Використання адресної книжки та списків розсилання. Етикет електронного листування. Правила безпечного
користування електронною скринькою
УРОК № 4. Практична робота № 1 «Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли» 
ТЕМА 2. Моделювання
УРОК № 5. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис,
таблиця, формули, схеми та ін.
УРОК № 6. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей
УРОК № 7. Практична робота № 2 «Побудова інформаційних моделей» 
ТЕМА 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням
УРОК № 8. Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження. Висловлювання. Істинні та хибні
висловлювання. Умовне висловлювання «якщо — то» 
УРОК № 9. Алгоритми із повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному
середовищі виконавця алгоритмів
УРОК № 10. Практична робота № 3 «Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному
середовищі» 
УРОК № 11. Алгоритми з розгалуженням
УРОК № 12. Практична робота № 4 «Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням у визначеному
навчальному середовищі» 
УРОК № 13. Практична робота № 5 «Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у визначеному
навчальному середовищі» 
УРОК № 14. Складні алгоритми та їх реалізація в середовищі скретч УРОК № 15. Контрольна робота № 1
з тем «Електронне листування», «Моделювання», «Алгоритми з повторенням і розгалуженням» 
ТЕМА 4. Табличний процесор
УРОК № 16. Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Об’єкти електронної таблиці, їхні властивості. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора. Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані клітинки і діапазони
УРОК № 17. Типи даних: число, текст, формула. Уведення даних до клітинок: текст, число. Копіювання, переміщення
й вилучення даних. Автозаповнення
УРОК № 18. Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок
УРОК № 19. Практична робота № 6 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора» 
УРОК № 20. Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі
УРОК № 21. Практична робота № 8 «Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі» 
УРОК № 22. Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію
формул під час копіювання. Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max 
УРОК № 23. Практична робота № 7«Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій» 
УРОК № 24. Комплексна практична робота з теми «Табличний процесор» 
ТЕМА 5. Розв'язування компетентнісних задач
УРОК № 25–26. Розв’язування компетентнісних задач
УРОК № 27-28. Розв’язування компетентнісних задач
ТЕМА 6. Виконання індивідуальних навчальних проектів
УРОК № 29. Виконання індивідуальних навчальних проектів
УРОК № 30-31. Виконання індивідуальних навчальних проектів
УРОК № 32. Виконання індивідуальних навчальних проектів. Захист проектів
УРОК № 33. Контрольна робота № 2 з тем «Табличний процесор», «Розв’язування компетентнісних задач», «Виконання індивідуальних навчальних проектів» 
УРОК № 34. Повторення за ІІ семестр
УРОК № 35. Повторення за ІІ семестр
Література
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.