Каталог
Е-книги
Графік роботи:
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги

Англійська мова
Для закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою

«Українська мова» підручник для 8 класу з поглибленим вивченням філології закладів загальної середньої освіти
Караман С. О., Горошкіна О. М., Караман О. В., Попова Л. О.


Підручник є основним засобом формування в учнів предметної і ключових компетентностей, визначених концепцією «Нової української школи». Глибина розкриття тем і їх послідовність повністю відповідають чинній програмі.
Особливості підручника: 
  • зміщення акцентів із навчання теорії на оволодіння мовою як даром рідного слова, на вправляння в усному й писемному мовленні, спілкуванні, на розвиток зв’язного мовлення;
  • створення максимально сприятливих умов для мовленнєвої самореалізації учнів через впровадження в практику творчих вправ, дослідницько-пошукових завдань, проведення мовних спостережень і дослідів, лінгвістичних ігор, розвиток монологічного й діалогічного мовлення з урахуванням ситуації спілкування тощо;
  • наочність і доступність подання теоретичного матеріалу;
  • система тренувальних вправ від простих до складних;
  • яскравий і змістовний ілюстративний матеріал;
  • інтернет- підтримка: цікава додаткова інформація до вправ, ключі до вправ підвищеної складності, інтерактивний термінологічний словник, тестові завдання до кожної з вивчених тем для виконання online.
     

Зміст:
 

ЗМІСТ
Передмова
Як працювати з підручником
ВСТУП
§ 1. Розвиток української мови
§ 2. Мова — найважливіший засіб пізнання, спілкування і впливу
§ 3. Мовні норми. Мовленнєві помилки
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО
§ 4. Розділи науки про мову та основні мовні одиниці
§ 5. Частини мови. Самостійні частини мови, їхні значення, морфологічні ознаки й синтаксична роль
§ 6. Іменник
§ 7. Прикметник
§ 8. Числівник
§ 9. Займенник
§ 10. Дієслово
§ 11. Прислівник
§ 12. Службові частини мови. Вигук
СИНТАКСИС І ПУНКТУАЦІЯ
§ 13. Синтаксис української мови як учення про будову речень і словосполучень. Основні одиниці синтаксису — словосполучення і речення. Словосполучення
§ 14. Типи підрядного зв’язку слів у словосполученні
§ 15. Синоніміка словосполучень різної будови. Узгодження прикметників із незмінюваними іменниками та іменниками спільного роду
§ 16. Структурно-семантичні типи речень
§ 17. Порядок слів у реченні. Логічний наголос
§ 18. Головні члени речення. Підмет. Способи його вираження
§ 19. Присудок. Способи його вираження
§ 20. Узгодження присудка з підметом
§ 21. Тире між підметом і присудком
§ 22. Другорядні члени речення. Означення. Види означень
§ 23. Прикладка як різновид означення
§ 24. Додаток як другорядний член речення
§ 25. Обставини. Типи обставин за значенням. способи вираження їх
§ 26. Порівняльний зворот
§ 27. Односкладні речення. Односкладні речення з головним членом, співвідносним із присудком. Означено-особові речення
§ 28. Неозначено-особові та узагальнено-особові речення
§ 29. Безособові речення
§ 30. Інфінітивні речення
§ 31. Називні речення
§ 32. Повні й неповні речення. Типи неповних речень. Еліптичні речення
§ 33. Уживання односкладних і неповних речень
§ 34. Тире в неповних реченнях
§ 35. Поняття про слова-речення
§ 36. Ускладнені речення. Речення з однорідними членами. Поширені й непоширені однорідні члени. Інтонація й сполучники сурядності в реченнях з однорідними членами
§ 37. Однорідні й неоднорідні означення
§ 38. Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами
§ 39. Розділові знаки в реченнях з однорідними членами
§ 40. Узагальнення вивченого про речення з однорідними членами
§ 41. Звертання непоширені й поширені. Розділові знаки при звертанні
§ 42. Вставні слова (словосполучення, речення)
§ 43. Розділові знаки в реченнях зі вставними словами (сполученнями слів, реченнями)
§ 44. Особливості використання вставних слів, сполучень слів і речень у різних стилях
§ 45. Речення з відокремленими членами. Поняття про відокремлення. Основні умови відокремлення другорядних членів речення
§ 46. Відокремлені означення
§ 47. Відокремлені прикладки
§ 48. Відокремлені додатки
§ 49. Відокремлені обставини
§ 50. Відокремлення уточнювальних членів речення
§ 51. Інтонаційне оформлення речень із відокремленими членами
§ 52. Повторення в кінці року
Порядок синтаксичного розбору
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення. Засоби міжфразного зв’язку в тексті
Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, навчальне, критичне
Стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (усно й письмово)
Твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (усно)
Вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (письмово)
Вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в науковому стилі (усно)
Твір-опис пам’яток історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (письмово)
Усний твір-опис пам’яток історії й культури за картиною в публіцистичному стилі
Повідомлення на тему про мову, що потребує зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі (усно)
Твір-оповідання на основі почутого (з обрамленням)
Конспект прочитаного науково-навчального тексту. Тематичні виписки
Стислий переказ тексту публіцистичного стилю (зокрема на основі переглянутих телепередач) (усно)
Інтерв’ю в публіцистичному стилі
Ділові папери. Протокол
Докладний переказ тексту художнього стилю з творчим завданням (письмово)
Діалог, складений на основі телепередач