Каталог
Е-книги
Графік роботи:
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги

Англійська мова
Рекомендовано МОН України

"Всесвітня історія (профільний рівень)" підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти
Гісем О. В., Мартинюк О. О.
 
У підручнику розглядаються основні події світової історії кінця ХХ — початку ХХІ ст. Документальні та довідкові матеріали допоможуть краще зрозуміти суть подій, що відбувалися. Методичний апарат містить різнорівневі запитання та завдання, теми для дискусій, історичних есе й орієнтований на активні форми вивчення всесвітньої історії.

Зміст:
Передмова
§ 1. Вступ
РОЗДІЛ I. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО
§ 2. Створення нової системи міжнародних
§ 3. Формування біполярного
РОЗДІЛ II. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО
§ 4—5. Тенденції економічного і соціального розвитку держав Північної Америки та Західної
§ 6. Тенденції політичного розвитку держав Північної Америки та Західної
§ 7—8. США та Канада
§ 9—10. Велика Британія та Франція
§ 11—12. ФРН та Італія
Практичне заняття. Процеси демократизації в країнах Західної Європи і Америки у другій половині XX — на початку XXI ст.: причини, специфіка, наслідки
Узагальнення знань за розділом I та розділом II
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом I та розділом II
РОЗДІЛ III. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ
§ 13. Особливості розвитку країн Центрально-Східної Європи в другій половині 1940-х — першій половині 1950-х рр.
§ 14. Країни Центрально-Східної Європи в другій половині 1950-х — 1960-х рр.
§ 15. Країни Центрально-Східної Європи в 1970—1980-х рр.
§ 16—17. Країни Центрально-Східної Європи в 1990-х рр. — на початку XXI ст.
Практичне заняття. Вплив політичних процесів у СРСР на розвиток країн Центрально-Східної Європи в 1945—1991 рр.
Узагальнення знань за розділом III
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом III
РОЗДІЛ IV. ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ: ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ
§ 18. Японія
§ 19. Китай
§ 20. Індія
§ 21. Близькосхідний конфлікт і спроби його врегулювання
§ 22—23. Країни Африки
§ 24—25. Країни Латинської Америки
Практичне заняття. Моделі інноваційного розвитку нових азіатських незалежних держав
Узагальнення знань за розділом IV
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом IV
РОЗДІЛ V. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ
§ 26—27. Міжнародні відносини в 1950—1980-ті рр.
§ 28—29. Завершення «холодної війни». Міжнародні відносини наприкінці XX — на початку XXI ст.
Практичне заняття. Війни у В’єтнамі та Афганістані та їх вплив на міжнародні відносини
Узагальнення знань за розділом V
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом V
РОЗДІЛ VI. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА
§ 30—31. Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Розвиток науки і техніки
§ 32—33. Основні тенденції розвитку літератури і мистецтва у другій половині XX — на початку XXI ст.
Практичне заняття. Модерне (індустріальне) та постмодерне (постіндустріальне, інформаційне) суспільства: тяглість та зміни
Узагальнення знань за розділом VI
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом VI
Основні події
Основні поняття й терміни
Плани-схеми для самостійної роботи з підручником і додатковою літературою