Рекомендовано МОН України
"Всесвітня історія (рівень стандарту)" підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти
Гісем О. В., Мартинюк О. О.
Матеріал підручника надасть змогу школярам опанувати закономірності розвитку суспільства в соціальній, економічній, політичній та культурній сферах, допоможе їм набути навички історико-культурного, цивілізаційного підходів в оцінці соціальних явищ періоду, що вивчається. Запитання й завдання підручника, а також практичні заняття спрямовані на розвиток основних предметних компетентностей і навичок проектної діяльності.
|
Зміст:
Передмова
§ 1. Вступ
РОЗДІЛ I. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ
§ 2. Створення нової системи міжнародних відносин
§ 3. Формування біполярного світу
РОЗДІЛ II. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА
§ 4. Тенденції економічного і соціального розвитку держав Північної Америки та Західної Європи
§ 5. Тенденції політичного розвитку держав Північної Америки та Західної Європи
§ 6. США та Канада
§ 7. Велика Британія та Франція
§ 8. ФРН та Італія
Практичне заняття
Узагальнення знань за розділом I. Облаштування повоєнного світу та розділом II. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом I. Облаштування повоєнного світу та розділом II. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства
РОЗДІЛ III. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ
§ 9. Особливості розвитку країн Центрально-Східної Європи в другій половині 1940 х — першій половині 1950-х рр.
§ 10. Країни Центрально-Східної Європи в другій половині 1950-х — 1960-х рр.
§ 11. Країни Центрально-Східної Європи в 1970—1980-х рр.
§ 12. Країни Центрально-Східної Європи в 1990-х рр. — на початку XXI ст.
Практичне заняття
Узагальнення знань за розділом III. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом III. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси
РОЗДІЛ IV. ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ: ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ
§ 13. Японія
§ 14. Китай
§ 15. Індія
§ 16. Близькосхідний конфлікт і спроби його врегулювання
§ 17. Країни Африки
§ 18. Країни Латинської Америки
Практичне заняття
Узагальнення знань за розділом IV. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом IV. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку
РОЗДІЛ V. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ
§ 19. Міжнародні відносини в 1950—1980-ті рр.
§ 20. Завершення «холодної війни». Міжнародні відносини наприкінці XX — на початку XXI ст.
Практичне заняття
Узагальнення знань за розділом V. Міжнародні відносини
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом V. Міжнародні відносини
РОЗДІЛ VI. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА
§ 21. Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Розвиток науки і техніки
§ 22. Основні тенденції розвитку літератури і мистецтва у другій половині XX — на початку XXI ст.
Практичне заняття
Узагальнення знань за розділом VI. Повсякденне життя і культура
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом VI. Повсякденне життя і культура
Основні події
Основні поняття й терміни
Плани-схеми для самостійної роботи з підручником і додатковою літературою