Каталог
Е-книги
Графік роботи:
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги

Англійська мова
Рекомендовано МОН України

"Всесвітня історія (рівень стандарту)" підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти
Гісем О. В., Мартинюк О. О.
 
Матеріал підручника надасть змогу школярам опанувати закономірності розвитку суспільства в соціальній, економічній, політичній та культурній сферах, допоможе їм набути навички історико-культурного, цивілізаційного підходів в оцінці соціальних явищ періоду, що вивчається. Запитання й завдання підручника, а також практичні заняття спрямовані на розвиток основних предметних компетентностей і навичок проектної діяльності.

Зміст:
Передмова
§ 1. Вступ
РОЗДІЛ I. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ
§ 2. Створення нової системи міжнародних відносин
§ 3. Формування біполярного світу
РОЗДІЛ II. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА
§ 4. Тенденції економічного і соціального розвитку держав Північної Америки та Західної Європи
§ 5. Тенденції політичного розвитку держав Північної Америки та Західної Європи
§ 6. США та Канада
§ 7. Велика Британія та Франція
§ 8. ФРН та Італія
Практичне заняття
Узагальнення знань за розділом I. Облаштування повоєнного світу та розділом II. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом I. Облаштування повоєнного світу та розділом II. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства
РОЗДІЛ III. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ
§ 9. Особливості розвитку країн Центрально-Східної Європи в другій половині 1940 х — першій половині 1950-х рр.
§ 10. Країни Центрально-Східної Європи в другій половині 1950-х — 1960-х рр.
§ 11. Країни Центрально-Східної Європи в 1970—1980-х рр.
§ 12. Країни Центрально-Східної Європи в 1990-х рр. — на початку XXI ст.
Практичне заняття
Узагальнення знань за розділом III. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом III. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси
РОЗДІЛ IV. ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ: ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ
§ 13. Японія
§ 14. Китай
§ 15. Індія
§ 16. Близькосхідний конфлікт і спроби його врегулювання
§ 17. Країни Африки
§ 18. Країни Латинської Америки
Практичне заняття
Узагальнення знань за розділом IV. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом IV. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку
РОЗДІЛ V. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ
§ 19. Міжнародні відносини в 1950—1980-ті рр.
§ 20. Завершення «холодної війни». Міжнародні відносини наприкінці XX — на початку XXI ст.
Практичне заняття
Узагальнення знань за розділом V. Міжнародні відносини
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом V. Міжнародні відносини
РОЗДІЛ VI. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА
§ 21. Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Розвиток науки і техніки
§ 22. Основні тенденції розвитку літератури і мистецтва у другій половині XX — на початку XXI ст.
Практичне заняття
Узагальнення знань за розділом VI. Повсякденне життя і культура
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом VI. Повсякденне життя і культура
Основні події
Основні поняття й терміни
Плани-схеми для самостійної роботи з підручником і додатковою літературою