Каталог
Е-книги
Графік роботи:
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги

Англійська мова
Для закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою
та мовами корінних народів і національних меншин


"Я досліджую світ" підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)
Большакова І. О., Пристінська М. С.
 
«Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)Большакова І.О., Пристінська М.С.
Підручник створений за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна. Підручник містить систему різнорівневих міжпредметних завдань, які дозволяють досягти очікуваних результатів навчання відповідних освітніх галузей.
Навчальний матеріал об’єднано в тематичні блоки «Про мене», «Мій дім», «Моя рідна Україна», «Моя планета Земля».
Навчальний матеріал поданий у цікавій і доступній формі з урахуванням вікових особливостей другокласників. Учні будуть спостерігати та виконувати досліди, розв’язувати проблеми та встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. А ще робити відкриття та дивуватися. Пізнавати світ цілісно та системно.
Підручник містить завдання із розвитку критичного мислення, дослідження медіа тощо, супроводжені численими ілюстраціями. Сучасні яскраві малюнки та графічні органайзери, дитяча інфографіка та фото візуалізують інформацію та допомагають кожній дитині успішно навчатися.
Підручник призначений для учнів 2 класу закладів загальної середньої освіти, вчителів початкових класів.


Зміст:
І семестр
РОЗДІЛ «ПРО МЕНЕ»
Тема 1. Я У ШКОЛІ
Перший день у школі
Мої шкільні права та обов’язки
Я виконую правила
Мій режим дня
Мій час
Моє робоче місце
Безпека у школі

Тема 2. ЯК Я СПРИЙМАЮ СЕБЕ
Я – людина
Я – людина. Моє зовнішнє і внутрішнє
Я маю право на ім’я
Я прагну бути особистістю
Мій особистий простір
Мій особистий простір. Кола спілкування
Я – дитина
Я – дитина. Чи подобається мені дорослішати?

Тема 3. Я ВІДЧУВАЮ
Я розрізняю емоції
Я відчуваю відразу
Я відчуваю страх
Я спілкуюся
Я виявляю повагу до людей. Що робити, коли ти відчуваєш неповагу і приниження?
Я виявляю повагу до всіх людей

Тема 4. ЯК Я ПІЗНАЮ СВІТ
Я сприймаю інформацію органами чуття
Я спостерігаю
Я експериментую
Я вимірюю
Я вимірюю. Термометр
Який я? Яка я?

Тема 5. Я ПІКЛУЮСЯ ПРО СЕБЕ
Я піклуюсь про своє здоров’я
Я піклуюсь про свою безпеку
Я обираю здорову їжу
Я і мої речі
Що робити, щоб не хворіти?

Тема 6. Я ДОСЛІДЖУЮ ПРИРОДНЕ ДОВКІЛЛЯ ВОСЕНИ
Я спостерігаю за погодою восени
Я гуляю під дощем. Кругообіг води в природі
Я спостерігаю за явищами природи восени
Я спостерігаю за рослинами восени
Я спостерігаю за трав’янистими рослинами восени
Я люблю щедру осінь. Які бувають плоди?
Я спостерігаю за тваринами восени
Що я роблю восени

РОЗДІЛ «МІЙ ДІМ»
Тема 1. Я У МОЄМУ ДОМІ
Моя родина
Мої домашні обов’язки
Коли я вдома наодинці

Тема 2. Я ДОСЛІДЖУЮ НЕЖИВУ ПРИРОДУ
Дім, у якому я живу
Тепло і світло в моєму домі
Вода в моєму домі
Як вода потрапляє в мій дім?
Я користуюся водою
Я досліджую повітря
Повітря в моєму домі
Я досліджую ґрунт
Ґрунт у моєму домі

Тема 3. Я ДОСЛІДЖУЮ ЖИВУ ПРИРОДУ
Рослини в моєму домі
Рослини біля дому
Я вивчаю диких та свійських тварин
Тварини в моєму домі
Риби і птахи в моєму домі
Домашні улюбленці
Тварини на сільському подвір’ї

Тема 4. ПОМІЧНИКИ У МОЄМУ ДОМІ
Предмети побуту в моєму домі
Пристрої в моєму домі
Я використовую цифрові пристрої
На кухні

Тема 5. МІЙ ДІМ: МИНУЛЕ — ТЕПЕРІШНЄ — МАЙБУТНЄ
Народні повір’я про дім
Народні повір’я про дім
Мій дім майбутнього. Чи може бути розумний дім?

Тема 6. ЗИМОВІ СВЯТА У МОЄМУ ДОМІ
Зимові свята
Новий рік у моєму домі
Новорічні уроки в сніговій школі