Каталог
Е-книги
Графік роботи:
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги

Англійська мова
Для закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою

"Українська мова та читання" підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)
Тимченко Л. І., Цепова І. В.
 
Підручник укладено за «Типовою освітньою програмою початкової освіти. 1-2 класи», розробленою творчою групою на чолі з О. Я. Савченко.
Побудований з метою реалізації Концепції Нової української школи. За своїми цілями і змістом є інтегрованим і пропедевтичним.
Матеріал підручника забезпечить формування у другокласників ключових, предметних і між предметних компетентностей, які позначаються через уміння вчитися, критично мислити, здатність логічно міркувати, готовність розв’язувати проблеми із застосуванням досвіду навчальної діяльності. Для учнів 2 класу закладів загальної середньої освіти, а також для вчителів, методистів і батьків.


Зміст:


Частина 1
РОЗДІЛ 1
Повторюємо те, чого навчилися в 1 класі
Мандруємо теренами нашої країни
Навчаємося читати так, як читають дорослі

РОЗДІЛ 2
Мова і мовлення
Дізнаємося більше про свою країну
Для чого людям потрібна мова?
Казок країна чарівна
Навчаємося розрізняти усне і писемне мовлення
Яке мовлення називають діалогом?
Читаємо за особами і розігруємо діалоги
Оволодіваємо технікою мовлення
Як жести і міміка допомагають нашому мовленню
Чи вміємо ми спілкуватися ввічливо
Добре слово дорожче багатства
Навчаємося вітатися і прощатися
Звертаємося з просьбою, дякуємо
Навчаємося вибачати і вибачатися

РОЗДІЛ 3
Досліджуємо звуко-буквений склад слів
Звуки навколо нас
Із чого складаються слова
Правильно вимовляємо звуки в словах
Чи вміємо ми користуватися алфавітом
Читаємо дитячі українські журнали
Голосні звуки і букви, що їх позначаються
Коли букви голосних позначають два звуки
Поділяємо слова на склади. Переносимо слова з рядка в рядок
Визначаємо наголошені і ненаголошені склади і звуки
Новорічні казки
Якими бувають приголосні звуки
Позначаємо на письмі м’якість приголосних звуків
Позначаємо на письмі звук [й’]. Апостроф
Без сім’ї і свого роду — немає нації, народу
Позначаємо на письмі м’які подовжені приголосні звуки буквами

РОЗДІЛ 4
Досліджуємо слово
Щедрий вечір, добрий вечір
Визначаємо лексичне значення слів
Визначаємо тематичні групи слів
Правильно використовуємо слова у мовленні
Чудеса природи
Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова
Вчимося розрізняти різні слова і різні значення багатозначного слова
Використовуємо в мовленні слова у прямому і переносному значенні
Знаходимо слова, близькі і протилежні за значенням
Що можуть означати слова?
Які слова означають предмети (іменники)
Велика буква в словах, що означають предмети
Використовуємо іменники у власному мовленні
Які мультфільми ми любимо
Які слова означають дії предметів (дієслова)
Використовуємо дієслова у власному мовленні
Шкільне життя
Які слова означають ознаки предметів (прикметники)
Використовуємо прикметники у власному мовленні
У житті усім потрібна дружба
Слова, що означають кількість предметів (числівники)
Використовуємо числівники у власному мовленні

РОЗДІЛ 5
Досліджуємо речення
Для чого потрібні речення?
Складаємо, відновлюємо і доповнюємо речення
Використовуємо службові слова для зв’язку слів у реченні
Читаємо фантастику і фентезі
Якими буваюnь речення?
Розповідні речення
Питальні речення. Складаємо запитання і відповіді на них
Спонукальні речення
Читаємо комікси
Окличні й неокличні речення

РОЗДІЛ 6
Досліджуємо текст
Що називають текстом
Тема і основна думка тексту
Читаємо дитячі журнали
Для чого тексту заголовок
Як будується текст
Будуємо власні тексти
Якими бувають тексти
Удосконалюємо тексти