Каталог
Е-книги
Графік роботи:
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги
Протилежності
17.02.2020
Що почитати?
Діти вивчають світ за допомогою різних видів чутливості:
  • смаку – коли куштують страви;
  • зору – коли дивляться мультфільми;
  • нюху – коли розрізняють запах матусі;
  • слуху – коли чують колискову;
  • дотику – коли торкаються пухнастого собаки. 
Досліджувати світ дітям також допомагають розвивальні книжки. Вони в ігровій формі розповідають малечі про предмети й живих істот навколо. Книжки знайомлять малюків із поняттями й законами природного світу, допомагають розвинути емоційний інтелект і навчають чемності.  
 

 
Серія «Протилежності» розроблена для малюків від 2 років. Ці книжки познайомлять дітей із протилежними поняттями: високо – низько, сонний – бадьорий, веселий – сумний. Кожна книжка складається із двох невеликих книжок, поєднаних разом. Такий їхній вигляд не є випадковим, адже вони привертають увагу малечі та спонукають їх до активної гри. 
 
Книжка «Живе. Неживе» розповідає про різноманітні предмети й живих істот навколо. У маленькій книжці ліворуч знаходяться живі істоти: «бадьора сова – сонна сова; худий кіт – гладкий кіт; добрий собака – злий собака». А у книжці праворуч — неживі: «холодний напій – гарячий напій; брудні чоботи – чисті чоботи; твердий стілець – м’який стілець». 
Вивчаючи поняття живих та неживих предметів, дитина зможе шукати їх у навколишньому світі. Наприклад можна помітити, що кішка на підвіконні сидить, а собака надворі стоїть. 
 
Книжка «Ліворуч. Праворуч» познайомить дитину із прикметниками: «пташка вгорі – пташка внизу; плаває глибоко – плаває на поверхні; каже тихо – каже голосно». Усі ці поняття дитина зможе відтворювати в реальному світі, наприклад, поклавши предмет на полицю вгорі, а потім опустивши його на канапу внизу. 
 
 

 
Як працювати з книжками
 
Серія «Протилежності» створена для активної роботи дорослих з дітьми. 
  1. Розпочніть гру із книжки ліворуч. 
  2. Прочитайте написи на малюнках, знайдіть головних персонажів на них.
  3. Поясніть дитині відмінності між малюнками. Наведіть зразки того, де ще можна зустріти таке протилежне поняття. 
  4. Вигадайте історію, пов’язану з малюнками для кращого розуміння та запам’ятовування. 
  5. Знаходьте вивчені поняття у світі навколо. Просіть дитину звернути на них увагу. 
  6. Повторюйте вивчені поняття час від часу. 
 
Фішки серії:
  • заокруглені краї безпечні для малят;
  • дві маленькі книжки, поєднані разом;
  • протилежні поняття у кожній книжці;
  • знайомі дитині предмети; 
  • маленький формат книжок. 

 
Активна робота з розвивальними книжками цієї серії сприяє встановленню гарних стосунків між дорослими та дітьми, розвиває уяву та допомагає малюкам вивчити протилежні поняття. 

Тетяна Маслова
 
Помічник провідного редактора
Відділ "Енциклопедії"
 
 
Сподобалася стаття? Розкажіть друзям:
Поділитися: