Каталог
Е-книги
Графік роботи:
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги
Розмальовки по-новому
21.12.2021
Поради батькам

Що робити з книжками-розмальовками? «Дивне питання, — скажете ви. — Звісно, розфарбовувати!» Розфарбовувати — це добре. Але чи можна отримувати від розмальовок ще якусь користь? І що робити з книжками, які вже розфарбовані? Чи можна вигадати їм корисне застосування? Ще й як! Пропонуємо кілька ідей перетворення звичайної розмальовки на розвивальний творчий інструмент!

Більше різноманітності! Не обмежуйте маленького художника у виборі матеріалів для розфарбовування. Великі розмальовки без дрібних деталей краще розфарбовувати фарбами, причому різними: і аквареллю, і гуашшю. Для дрібних деталей стануть у пригоді олівці та фломастери. Не забувайте про крейду, вона теж буває різних видів: пастельна, олійна. Ще трапляються різноманітні маркери та фарби з перламутром, блискітками тощо. Кожен матеріал для творчості дає дитині абсолютно нові можливості й відчуття.

Пальчик плюс пальчик. А чому б не перетворити звичайну розмальовку на пальчикову? Для розфарбовування можна використовувати спеціальні пальчикові фарби або звичайну гуаш, трохи розведену водою. Припустімо, у вас є розмальовка з ялинкою. Візьміть пальчик малюка, занурте в зелену фарбу й покажіть, як залишати на папері цятки. Цими цятками можна зафарбувати всю ялинку — нехай малюк пробує. У такий спосіб можна розфарбовувати будь-яку картинку: жовтими цятками — курчатко, блакитними — море. Коли малюк зрозуміє, що до чого, дайте йому можливість розфарбовувати картинки самостійно. Нехай сам обирає колір і вирішує, що та як фарбувати. Крім пальчиків, можна використовувати й інші нестандартні «пензлики»: ватяні палички, шматочки губки, стару зубну щітку, пташину пір'їнку тощо.

Домальовочки. Запропонуйте малюкові доповнити картинки довільними малюнками. Нехай намалює траву та квіти біля будиночка, сонечко на небі, хмари над морем. Можна домалювати їжу кожній тварині в розмальовці: моркву — зайчику, кісточку — песику, зернятка — курчаті. А ще пограйте в перетворення. На зображенні сонячна погода? Намалюйте зверху сонечка хмаринку — ось погода і стала похмурою. А потім узагалі задощило: нехай малюк заштрихує картинку навскісними смужками дощу, намалює крапельки й навіть калюжі. А щоб заховати від дощу людей і звірят, домалюйте над ними парасольки.

Розмальовка + аплікація. Якщо поєднати розфарбовування з аплікацією, отримаєте водночас і чудове творче заняття, і гарне тренування для пальчиків. Для найменших творців мама виріже з кольорового паперу простенькі фігурки, які підійдуть до картинки-розмальовки (метелики, пташки, квіточки, листочки тощо), а малюк буде намазувати їх клейким олівцем і ліпити на картинку. Старшим дітям буде цікава обривна аплікація. Роблять її без ножиць, просто відриваючи від кольорового паперу шматочки потрібної форми й розміру. Покажіть дитині, як можна зробити паперову травичку, зробивши надриви у вигляді травинок на смужці зеленого паперу. Нехай малюк зробить «рвані» хмари і приклеїть їх на картинку. Клаптики паперу перетворяться на листя на деревах, на квіти у траві, прикрасьте ними стіни будиночка, дверцята машини, сукню ляльки. А ще можна доповнити картинку клаптями вати, шматочками тканини й хутра, пір'ячком тощо.

Вирізалки. Розмальовані, а потім вирізані картинки можна вклеювати в альбом. Багатьом малюкам подобається створювати подібні колекції. А ще вирізані з розмальовок картинки стануть чудовими новорічними прикрасами для ялинки. Просто зробіть у фігурці отвір і протягніть ниточку. Дитині буде приємно, що її розмальовки висять на ялинці. Хоча такі картинки прикрасять не лише ялинку. Можна просто розвісити їх у дитячій кімнаті — буде кумедно!

Обов'язково влаштовуйте час від часу виставку робіт маленького художника. Це можуть бути просто красиво розфарбовані картинки або розмальовки, доповнені малюнками й аплікацією. Нехай дитина пишається цими роботами. А ви — своїм маленьким художником!

 

Юлія Каспарова

Сподобалася стаття? Розкажіть друзям:
Поділитися: