Навчальний посібник відповідає вимогам навчальної програми з інформатики та містить матеріали з алгоритмізації та програмування на базі навчального середовища програмування Scratch. Усі розділи видання є логічно завершеними самостійними модулями. Навчальний матеріал викладено доступною для учнів мовою та проілюстровано значною кількістю прикладів.
Посібник призначений для учнів 5–7 класів загальноосвітніх навчальних закладів, учителів інформатики.
За загальною редакцією академіка НАПН України, доктора технічних наук, професора В. Ю. Бикова
Вступ
Розділ 1. Лінійні алгоритми
1.1. Поняття і властивості алгоритмів
1.2. Загальні відомості про середовище Скретч
1.3. Лінійні алгоритми
Розділ 2. Алгоритми з повторенням
2.1. Прості алгоритми з повторенням
2.2. Засоби створення малюнків
2.3. Алгоритми з вкладеними циклами
Розділ 3. Типи і структури даних середовища Скретч
3.1. Типи даних
3.2. Константи та змінні
3.3. Списки
3.4. Звукові дані
Розділ 4. Алгоритми з розгалуженням
4.1. Алгоритми з розгалуженням
4.2. Логічні операції і вирази в операторах умовного переходу
4.3. Циклічні алгоритми з розгалуженням
4.4. Випадкові процеси і числа
Розділ 5. Способи виконання програм
5.1. Послідовне і паралельне виконання програм
5.2. Діалогове виконання програм
Розділ 6. Проекти
6.1. Загальні положення
6.2. Розроблення проектів
Додаток
УВАГА! Електронні видання захищені від редагування і копіювання матеріалів.