У посібнику розкрито теоретичні основи виникнення психологічних бар’єрів, пов’язаних із нововведеннями, та подано структуру психолого-методичного супроводу педагогів під час роботи за Базовою програмою. Крім того, методичний посібник містить практичні рекомендації щодо створення умов для ефективної роботи за Базовою програмою, а також великий практичний блок, до складу якого входять діагностичні матеріали, семінари, тренінги, комплекси інтерактивних ігор, анкети для педагогів тощо. Це видання стане в пригоді керівникам, методистам та практичним психологам дошкільних навчальних закладів.
У посібнику розкрито теоретичні основи виникнення психологічних бар’єрів, пов’язаних із нововведеннями, та подано структуру психолого-методичного супроводу педагогів під час роботи за Базовою програмою. Крім того, методичний посібник містить практичні рекомендації щодо створення умов для ефективної роботи за Базовою програмою, а також великий практичний блок, до складу якого входять діагностичні матеріали, семінари, тренінги, комплекси інтерактивних ігор, анкети для педагогів тощо.
Це видання стане в пригоді керівникам, методистам та практичним психологам дошкільних навчальних закладів.