Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 18-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-О134012У
Буду добре вимовляти. Корекційно-логопедична робота + CD-диск
Шевченко Л.І.

Буду добре вимовляти. Корекційно-логопедична робота + CD-диск

Шевченко Л.І.

Код:123-О134012У

Формат, мм:165х215

Weight:0.1500 кг

Обкладинка:М'яка

Вік:2+

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Посібник пропонує унікальну авторську систему, яка дозволить ефективно подолати вади звуковимови, а також містить методичні поради, ілюстрований дидактичний матеріал для ознайомлення дітей зі звуками сонорної, свистячої та шиплячої груп і виправлення вад звуковимови у дошкільнят та мовний матеріал для індивідуальної роботи, який сприяє засвоєнню складних для вимови звуків.
Завдання цього посібника — допомогти вчителям-логопедам дошкільних навчальних закладів, вихователям, батькам, студентам педагогічних інститутів і педучилищ, які навчаються за спеціальностями «Дошкільне виховання», «Логопедія», в ознайомленні дітей зі звуками рідної мови через авторські логопедичні казки. Ці казки спрямовані на вироблення в дітей правильної та чіткої вимови звуків у словах, розвиток фонематичного слуху, уміння добирати слова із заданим звуком. У додатку до посібника на CD вміщено практичні матеріали, спрямовані насамперед на корекцію мовленнєвого розвитку дітей.
Turn Expand
Змiст
ВСТУП
Чинні програми з вивчення мовлення та корекції дефектів мовлення в дітей у дошкільних навчальних закладах 
Комунікативна компетентність мовлення дитини 
Правильна звуковимова — один із найголовніших напрямків мовленнєвого розвитку дітей 
Корекційно-виховна робота вчителя-логопеда в дошкільному навчальному закладі 
Гра — провідна діяльність дітей дошкільного віку 
Взаємозв’язок між учителем-логопедом, вихователями та педагогами вузького профілю
Використання нанотехнологій у логопедичній роботі 
Батьки-партнери — однодумці у вихованні звуковимови в дошкільнят
Використання різних видів казок у логопедичній роботі 
Ефективність корекції мовлення дітей дошкільного віку 
Вимоги до якості мови та мовлення вчителів-логопедів 
Комплексний підхід до подолання заїкання у дітей дошкільного віку
Особливості порушень звуко-складової структури слова та шляхи їх подолання у дітей дошкільного віку 
Подолання недоліків усного й писемного мовлення у дітей 

Логопедичні казки
Казка про веселий Вітерець [Ш]
Казка про водичку в зоопарку [С] 
Казка про зустріч Голосного з Приголосним 
Казка про дівчинку Марічку [Ц] — [Ч] 
Казка про Дзвінкі та Глухі звуки
Казка про дзвінкий Струмочок та Комарика [С] — [З] 
Казка про Жучка-рогача [Ш] — [Ж]
Казка про кошенятка Ріка [Р'] 
Казка про ельфові крильця [Л]
Казка про кумедне цуценятко [Ц] 
Казка про маленького тигрика [Р] 
Казка про папужку Красунчика [Р] — [Л] 
Казка про подорож до двоюрідних братиків [З] — [Ж] 
Казка про синичку та горобчика Ч 
Казка про сміливого Жучка [Ж] 
Казка про сміливого Комарика [З] 
Казка про Твердий та М’який приголосні 
Казка про чарівну Лілею [Л'] 
Казка про Дощик [Щ] 

Turn Expand
Вiдгуки (1)Залишити вiдгук

Олена

13 Жовтня, 2017 11:18

Дякую Вам за швидку доставку замовлення

Turn Expand
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.

Серiя Сучасна дошкільна освіта

View full series
Інклюзивна освіта в ДНЗ + ДИСК

Інклюзивна освіта в ДНЗ + ДИСК

Мета посібника — вирішення актуальної проблеми інклюзивного освітнього простору в дошкільних навчальних закладах. У книзі розкрито питання науково-теоретичного, управлінсько-методичного та психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання дітей з особливими потребами; висвітлено досвід проектної навчальних закладів; представлено інноваційні...
Детальнiше
Інтегровані заняття за казками В. Сухомлинського. Серія «Сучасна дошкільна освіта»

Інтегровані заняття за казками В....

У пропонованому посібнику викладено авторський досвід педагогів щодо інтегрованого підходу до роботи з дошкільниками за казковими творами В. Сухомлинського. Автори пропонують інноваційну дидактичну модель опрацювання кожної казки, надають приклади методичних розробок занять, створених за визначеними рубриками інтеграційних карт (для кожної вікової...
Детальнiше
Інтегрований перспективно-календарний план. Ранній вік. Зима

Інтегрований перспективно-календарний план....

Посібник пропонує інтегрований перспективно-календарний план, укладений за принципом блочно-тематичної організації освітнього процесу. Він дає педагогу можливість не тільки системно дотримуватись програмових вимог у наданні якісної освіти, а й вирішувати завдання цілісного розвитку дітей раннього віку. Дана інтегрована система роботи включає...
Детальнiше
Інтегрований перспективно-календарний план. Ранній вік. Осінь

Інтегрований перспективно-календарний план....

Посібник пропонує інтегрований перспективно-календарний план, укладений за принципом блочно-тематичної організації освітнього процесу. Він дає педагогу можливість не тільки системно дотримуватись програмових вимог у наданні якісної освіти, а й вирішувати завдання цілісного розвитку дітей раннього віку. Дана інтегрована система роботи включає...
Детальнiше