Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 18-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-ИНМ012
Інформатика. 10–11 класи. Рівень стандарту
Харитоненко Н.В., Пелегейченко М.Л., Пелегейченко В.О.

Інформатика. 10–11 класи. Рівень стандарту

Харитоненко Н.В., Пелегейченко М.Л., Пелегейченко В.О.

Код:123-ИНМ012

Кількість сторінок:232

Формат, мм:200х260

Weight:0.2850 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Поділитися:
Анотацiя
Матеріали посібника узгоджені з чинною програмою 2018 року й адаптовані до підручників інформатики, які мають гриф МОНУ.
Посібник містить плани-конспекти 35 уроків базового курсу для 10–11 кла су та 70 уроків курсів за вибором, які охоплюють найбільш затребувані в щоденному житті сучасної людини теми. Щоб навчити ефективніше застосовувати інформаційні технології, у посібнику пропоновано практичні роботи та проектні завдання на основі компетентнісного підходу. До посібника розроблено додаткові матеріали в електронному вигляді. Щоб скористатись ними, перейдіть за посиланням http://book.osnova.com.ua/book/6698 або скористайтесь мобільним додатком для зчитування QR-коду.
Посібник допоможе вчителеві в підготовці та проведенні уроків.Для вчителів інформатики.
Turn Expand
Змiст
ІНФОРМАТИКА. Базовий модуль. 35 годин 
Н. В. Харитоненко
Урок 1 Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси, інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства 
Урок 2 Сучасні інформаційні технології та системи. Людина в інформаційному суспільстві 
Урок 3 Проблеми інформаційної безпеки 
Урок 4 Загрози під час роботи в Інтернеті і їх уникнення 
Урок 5 Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього — аналіз тенденцій на ринку праці. Роль інформаційних технологій у роботі сучасного працівника 
Урок 6 Комп’ютерно-орієнтовані засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності 
Урок 7 Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Системи електронного урядування 
Урок 8 Поняття про штучний інтелект, Інтернет речей, smart-технології та технології колективного інтелекту
Уроки 9–10 Підсумковий урок. «Інформаційні технології в суспільстві». Виконання колективного навчального проекту на тему «Інформаційні технології — добро чи зло для суспільства?» 
Урок 11 Комп’ютерне моделювання об’єктів і процесів. Комп’ютерний експеримент 
Урок 12 Основи статистичного аналізу даних. Ряди даних. Обчислення основних статистичних характеристик вибірки 
Урок 13 Практична робота № 1 «Комп’ютерний експеримент. Обчислення статистичних характеристик засобами MS Excel» 
Урок 14 Візуалізація рядів і трендів даних. Інфографіка
Урок 15 Розв’язування задач на підбір параметра
Урок 16 Розв’язування оптимізаційних задач 
Урок 17 Практична робота № 2 «Розв’язування рівнянь, систем, оптимізаційних задач»
Урок 18 Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних і фінансових розрахунків. Основи роботи в середовищі Scilab 
Урок 19 Розв’язання рівнянь, систем рівнянь в середовищі Scilab 
Урок 20 Розв’язання задач з різних предметних галузей 
Урок 21 Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення 
Урок 22 Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Системи управління БД MS Access 
Урок 23 Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів 
Урок 24 Зв’язки в базі даних. Практична робота № 3 «Створення структури БД, створення і опрацювання таблиць БД» 
Урок 25 Впорядкування, пошук та фільтрування даних 
Урок 26 Створення форми. Практична робота № 4 «Створення форми. Сортування, фільтрування, пошук даних» 
Урок 27 Запити на вибірку даних. Створення звіту. Практична робота № 4 «Створення запитів, звітів» 
Урок 28 Практична робота № 5 «Створення запитів, звітів» 
Урок 29 Технології опрацювання мультимедійних даних. Практична робота № 6 «Опрацювання аудіоданих» 
Урок 30 Опрацювання відеоданих. Практична робота № 7 «Опрацювання відеоданих»
Урок 31 Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці 
Урок 32 Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів 
Урок 33 Системи керування вмістом для веб-ресурсів. Створення та адміністрування сайта 
Урок 34 Поняття про мову розмітки гіпертекстового документа. Практична робота № 8 «Розробка простого веб-сайта»
ВЕБ-ТЕХНОЛОГІЇ. Вибірковий модуль. 35 годин М. Л. Пелагейченко, В. А. Пелагейченко

НАПРЯМИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ВЕБ-ДИЗАЙНУ
Урок 1 Види і типи сайтів 
Урок 2 Запуск проекту «Розробка власного сайта» 
Урок 3 Основні тренди у веб-дизайні 
Урок 4 Інформаційна структура сайта 
Урок 5 Технології розробки сайтів. Інструменти розробки сайтів 
Урок 6 Створення макету інформаційної структури сайта 
ПРОЕКТУВАННЯ ТА ВЕРСТКА ВЕБ-СТОРІНОК
Урок 7 Мова гіпертекстової розмітки 
Урок 8 Каскадні таблиці стилів 
Урок 9 Верстка веб-сторінок 
Урок 10 Адаптивна верстка 
Урок 11 Кросбраузерність 
Уроки 12–13 Створення веб-сторінок 
ГРАФІКА ТА МУЛЬТИМЕДІА ДЛЯ ВЕБ-СЕРЕДОВИЩА
Урок 14 Графіка для веб-середовища
Урок 15 Методи створення та збереження зображень для веб-сторінок
Уроки 16–17 Анімаційні ефекти 
Уроки 18–19 Мультимедіа на веб-сторінках 
Урок 20 Застосування гіпертекстових, графічних, анімаційних та мультимедійних елементів на веб-сторінках 
ВЕБ-ПРОГРАМУВАННЯ
Урок 21 Об’єктна модель документа 
Урок 22 Веб-програмування та інтерактивні сторінки 
Урок 23 Хостинг сайта 
Уроки 24–25 Веб-сервер і база даних. Взаємодія клієнт-сервер 
Уроки 26–27 Валідація та збереження даних форм 
Урок 28 Прикладний програмний інтерфейс 
ОСНОВИ ДИЗАЙНУ ТА ПРОСУВАННЯ ВЕБ-САЙТА
Урок 29 Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці
Урок 30 Пошукова оптимізація та просування веб-сайтів 
Уроки 31–32 Розробка проекту. Оформлення результатів проекту 
Урок 33 Презентація результатів проекту
Уроки 34–35 Повторення 
ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА.
Вибірковий модуль. 17 годин
М. Л. Пелагейченко, В. А. Пелагейченко
ОСНОВИ БЕЗПЕКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Урок 1 Безпека інформаційних технологій. Інформація та інформаційні відносини. Безпека суб’єктів інформаційних відносин . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 154
Урок 2 Загрози безпеці інформації в автоматизованих системах 
Урок 3 Основні ненавмисні й навмисні штучні загрози 
Урок 4 Технічні й програмні засоби добування інформації 
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Урок 5 Види заходів протидії загрозам безпеки. Правові основи забезпечення безпеки інформаційних технологій
Урок 6 Основні захисні механізми, що реалізуються в рамках різних заходів і засобів захисту 
Урок 7 Ідентифікація та аутентифікація користувачів. Розмежування доступу зареєстрованих користувачів до ресурсів автоматизованих систем 
Урок 8 Криптографічні методи захисту інформації. Контроль цілісності програмних та інформаційних ресурсів
Урок 9 Виявлення атак. Захист периметра комп’ютерних мереж. Керування  механізмами захисту
Урок 10 Міжнародні стандарти інформаційної безпеки 
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ І МЕРЕЖ
Урок 11 Проблеми забезпечення безпеки в комп’ютерних системах і мережах. Типова корпоративна мережа. Засоби захисту мереж 
Урок 12 Призначення, можливості й основні захисні механізми міжмережевих екранів (брандмауерів) 
Урок 13 Система аналізу вмісту поштового і веб-трафіку 
Урок 14 Віртуальні приватні мережі (VPN) 
Урок 15 Антивірусні засоби захисту 
Урок 16 Повторення матеріалу модуля «Інформаційна безпека» 
Урок 17 Контроль знань і вмінь з модуля «Інформаційна безпека» 
ОСНОВИ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ
Вибірковий модуль. 17 годин М. Л. Пелагейченко, В. А. Пелагейченко
ДОКУМЕНТИ ТА ДОКУМЕНТООБІГ
Урок 1 Документ. Документообіг 
Урок 2 Стиль ділового листування. Логічні елементи тексту та порядок його викладання 
Урок 3 Реквізити документа 
Урок 4 Шаблони та формуляр-зразки документа 
Урок 5 Правила оформлення сторінки. Оформлення бібліографічних списків та покажчиків. Правила та вимоги оформлення письмової роботи
Урок 6 Стандарти та уніфіковані системи документації 
ТЕХНІЧНІ Й ПРОГРАМНІ ЗАСОБИ ОБРОБКИ ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ
Урок 7 Системи управління електронними документами 
Урок 8 Технічні засоби обробки документів та інформації. Класифікація офісної техніки 
Урок 9 Засоби створення, зберігання, обробки, копіювання і транспортування документів 
Урок 10 Програмні засоби обробки документів та інформації. Види систем обробки текстів 
Урок 11 Комунікаційні технології 
ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ
Урок 12 Електронний документ, його ознаки та правовий статус. Електронний документообіг
Урок 13 Електронний цифровий підпис. Особистий та відкритий ключі. Сертифікат відкритого ключа
Урок 14 ОСR-технології для розпізнавання паперових документів 
Урок 15 Передавання електронних документів. Зберігання електронних документів. Забезпечення конфіденційності електронних документів. Електронний офіс 
Урок 16 Повторення матеріалу модуля «Основи електронного документообігу»
Урок 17 Контроль знань і вмінь з модуля «Основи електронного документообігу» 
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.

Серiя Мій конспект

View full series
Інформатика. 4 клас

Інформатика. 4 клас

Видання «Мій конспект» — це нова серія посібників, які ставлять за мету надати допомогу вчителю під час підготовки до уроку. Автор пропонує базову основу, використовуючи яку кожен учитель може створити власний конспект уроку.
Детальнiше
Інформатика. 5 клас. Нова програма. Серія «Мій конспект»

Інформатика. 5 клас. Нова програма. Серія «Мій...

Видання «Мій конспект» — це серія посібників, які ставлять за мету надати допомогу вчителеві в підготовці до уроку. Автор пропонує базову основу, використовуючи яку, кожен учительможе створити власний конспект уроку. Пропонований посібник призначений для вчителів загальноосвітніх закладів, які викладають інформатику в 5 класі за оновленою програмою,...
Детальнiше
Історія України. 10 клас. Рівень стандарту. Серія «Мій конспект»

Історія України. 10 клас. Рівень стандарту. Серія...

Видання «Мій конспект» — серія посібників, які ставлять на меті допомогти вчителеві під час підготовки до уроку. Пропонований посібник цілком узгоджено з новою програмою (2017 р.) до курсу «Історія України » для 10 класу. Конспекти всіх уроків курсу подано на окремих аркушах.У виданні передбачено завдання, спрямовані на формування предметних компетентностей...
Детальнiше
Історія України. 7 клас

Історія України. 7 клас

Видання «Мій конспект» — серія посібників, які ставлять на меті допомогти вчителеві під час підготовки до уроку. Пропонований посібник цілком узгоджено з новою програмою (2017 р.) до курсу «Історія України» для 7 класу. Конспекти всіх уроків курсу подано на окремих аркушах. У виданні передбачено завдання, спрямовані на формування предметних компетентностей...
Детальнiше