Каталог товарів
Графік роботи:
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Каталог товарів
Інформатика. 6 клас. Робочий зошит до підруч. Й. Я. Ривкінда, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікової, В. В. Шакотька
Інформатика. 6 клас. Робочий зошит до підруч. Й. Я. Ривкінда, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікової, В. В. Шакотька
Інформатика. 6 клас. Робочий зошит до підруч. Й. Я. Ривкінда, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікової, В. В. Шакотька
Інформатика. 6 клас. Робочий зошит до підруч. Й. Я. Ривкінда, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікової, В. В. Шакотька
Інформатика. 6 клас. Робочий зошит до підруч. Й. Я. Ривкінда, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікової, В. В. Шакотька
Інформатика. 6 клас. Робочий зошит до підруч. Й. Я. Ривкінда, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікової, В. В. Шакотька

Інформатика. 6 клас. Робочий зошит до підруч. Й. Я. Ривкінда, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікової, В. В. Шакотька

30,00 грн
Купити
Додати в обране
  • Код виробника: ТИ530279У
  • ISBN: 9786170957962
  • Вага: 0.12
  • Формат, мм: 165х260
  • Кількість сторінок: 64
  • Рік видання: 2019
  • Мова видання: Українська
  • Обкладинка: М'яка
  • Клас: 6
Анотація

Посібник складено відповідно до чинної навчальної програми та з урахуванням концепції підручника «Інформатика» для 6 класу закладів загальної середньої освіти авторського колективу у складі: Й. Я. Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько.
Посібник містить вправи на засвоєння термінів, фактів, правил, застосування та поглиблення отриманих знань у стандартних та нестандартних ситуаціях. Зміст матеріалу зорієнтовано на формування в учнів предметних і ключових компетентностей, розвиток алгоритмічного та критичного мислення, творчих здібностей.
До посібника пропонується електронний додаток, який розміщено на сайті interactive.ranok.com.ua.
Призначено для учнів 6 класу закладів загальної середньої освіти та вчителів інформатики.

Читати повністю
Зміст книги

Розділ 1. Комп’ютерна графіка
Урок 1. Безпека життєдіяльності при роботі з комп’ютером. Об’єкти. Властивості об’єктів
Урок 2. Поняття події та їх види 
Урок 3. Основні поняття комп’ютерної графіки 
Урок 4. Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень 
Урок 5. Робота з зображеннями у растровому графічному редакторі
Урок 6. Векторний графічний редактор LibreOfce Draw
Урок 7. Багатошарові зображення. Операції над групами об’єктів. Створення малюнків з кривих і ламаних
Урок 8. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Алгоритм побудови зображення з використанням різних інструментів 
Розділ 2. Комп’ютерні презентації
Урок 9. Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій. Об’єкти презентації
Урок 10. Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення 
Урок 11. Макети слайдів. Додавання об’єктів до слайдів
Урок 12. Вставлення на слайд і форматування графічних примітивів
Урок 13. Анімаційні ефекти об’єктів слайда 
Урок 14. Призначення ефектів анімації об’єктів слайда
Урок 15. Планування показу комп’ютерної презентації. Інтерактивність 
Урок 16. Використання гіперпосилань і кнопок ді
Урок 17. Ефекти змінення слайдів. Засоби керування демонстрацією комп’ютерної презентації
Урок 18. Створюємо навчальну гру з інформатики 
Розділ 3. Алгоритми та програми
Урок 19. Програмні об’єкти у Scratch
Урок 20. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події 
Урок 21. Вкладені цикли
Урок 22. Вкладені цикли з лічильником у алгоритмах малювання геометричних фігур
Урок 23. Цикл з передумовою у вкладених циклах 
Урок 24. Створюємо проект «Малювання квітки» 
Урок 25. Корисні алгоритми з вкладеними розгалуженнями
Урок 26. Вкладені розгалуження в Scratch
Урок 27. Розгалуження, вкладене у цикл 
Урок 28. Цикли, вкладені у розгалуження
Урок 29. Цикли і розгалуження у Scratch-проектах
Урок 30. Створюємо проект «Домівка для сміття»
Урок 31. Створюємо проект-гру «Лабіринт»
 

Читати повністю
Відгуки покупців
Інна
19.09.2020
вдячна за якість та швидку доставку!
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
Анотація

Посібник складено відповідно до чинної навчальної програми та з урахуванням концепції підручника «Інформатика» для 6 класу закладів загальної середньої освіти авторського колективу у складі: Й. Я. Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько.
Посібник містить вправи на засвоєння термінів, фактів, правил, застосування та поглиблення отриманих знань у стандартних та нестандартних ситуаціях. Зміст матеріалу зорієнтовано на формування в учнів предметних і ключових компетентностей, розвиток алгоритмічного та критичного мислення, творчих здібностей.
До посібника пропонується електронний додаток, який розміщено на сайті interactive.ranok.com.ua.
Призначено для учнів 6 класу закладів загальної середньої освіти та вчителів інформатики.

Читати повністю
Зміст книги

Розділ 1. Комп’ютерна графіка
Урок 1. Безпека життєдіяльності при роботі з комп’ютером. Об’єкти. Властивості об’єктів
Урок 2. Поняття події та їх види 
Урок 3. Основні поняття комп’ютерної графіки 
Урок 4. Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень 
Урок 5. Робота з зображеннями у растровому графічному редакторі
Урок 6. Векторний графічний редактор LibreOfce Draw
Урок 7. Багатошарові зображення. Операції над групами об’єктів. Створення малюнків з кривих і ламаних
Урок 8. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Алгоритм побудови зображення з використанням різних інструментів 
Розділ 2. Комп’ютерні презентації
Урок 9. Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій. Об’єкти презентації
Урок 10. Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення 
Урок 11. Макети слайдів. Додавання об’єктів до слайдів
Урок 12. Вставлення на слайд і форматування графічних примітивів
Урок 13. Анімаційні ефекти об’єктів слайда 
Урок 14. Призначення ефектів анімації об’єктів слайда
Урок 15. Планування показу комп’ютерної презентації. Інтерактивність 
Урок 16. Використання гіперпосилань і кнопок ді
Урок 17. Ефекти змінення слайдів. Засоби керування демонстрацією комп’ютерної презентації
Урок 18. Створюємо навчальну гру з інформатики 
Розділ 3. Алгоритми та програми
Урок 19. Програмні об’єкти у Scratch
Урок 20. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події 
Урок 21. Вкладені цикли
Урок 22. Вкладені цикли з лічильником у алгоритмах малювання геометричних фігур
Урок 23. Цикл з передумовою у вкладених циклах 
Урок 24. Створюємо проект «Малювання квітки» 
Урок 25. Корисні алгоритми з вкладеними розгалуженнями
Урок 26. Вкладені розгалуження в Scratch
Урок 27. Розгалуження, вкладене у цикл 
Урок 28. Цикли, вкладені у розгалуження
Урок 29. Цикли і розгалуження у Scratch-проектах
Урок 30. Створюємо проект «Домівка для сміття»
Урок 31. Створюємо проект-гру «Лабіринт»
 

Читати повністю
Відгуки покупців
Інна
19.09.2020
вдячна за якість та швидку доставку!
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
З цим товаром купують
Хіт
Код:И900647УН
Hallo, Freunde! Робочий зошит. 6 клас (друга іноземна мова навчання)
Сотникова С.І.
65,00 грн
Купити
Інші книги автора
Дивитися усi книги