Каталог товарів
Графік роботи:
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Каталог товарів
Інформатика.   Алгоритми і програми.  Навчальний посібник 7-9 класи
Інформатика.   Алгоритми і програми.  Навчальний посібник 7-9 класи
Інформатика.   Алгоритми і програми.  Навчальний посібник 7-9 класи
Інформатика.   Алгоритми і програми.  Навчальний посібник 7-9 класи
Інформатика.   Алгоритми і програми.  Навчальний посібник 7-9 класи
Інформатика.   Алгоритми і програми.  Навчальний посібник 7-9 класи
Інформатика.   Алгоритми і програми.  Навчальний посібник 7-9 класи
Інформатика.   Алгоритми і програми.  Навчальний посібник 7-9 класи
Інформатика.   Алгоритми і програми.  Навчальний посібник 7-9 класи
  • Доставка від 1 дня Новою поштою

Інформатика. Алгоритми і програми. Навчальний посібник 7-9 класи

60,00 грн
Купити
Додати в обране
  • Код виробника: ТИ902091У
  • ISBN: 9786170969453
  • Вага: 0.20
  • Формат, мм: 165х239
  • Кількість сторінок: 128
  • Рік видання: 2021
  • Мова видання: Українська
  • Обкладинка: М'яка
  • Клас: 7-9
Анотація

Зміст посібника відповідає вимогам чинної програми з інформатики для учнів 7–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Видання складається із шести розділів і містить основні відомості про алгоритмізацію та програмування мовою Python на основі структурного й об’єктно-орієнтованого методів, які проілюстровано численними прикладами.

Читати повністю
Зміст книги

Передмова 
Розділ 1. СУЧАСНІ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ
1.1. Призначення і склад мов і середовищ програмування 
1.2. Основні відомості про мову Python 
1.3. Режими виконання програмного коду в середовищі IDLE
Практична робота № 1. Режими роботи середовища IDLE
Розділ 2. ВЕЛИЧИНИ, ТИПИ ДАНИХ, ОПЕРАТОРИ І ВИРАЗИ
2.1. Вбудовані типи даних 
2.2. Перевірка і перетворення типів даних. Уведення і виведення даних 
2.3. Оператори і вирази 
2.4. Модулі і функції для опрацювання чисел 
Практична робота № 2. Перевірка і перетворення типів даних 
Практична робота № 3. Обчислення значень виразів 
Розділ 3. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ЦИКЛАМИ
3.1. Створення алгоритмів і програм із розгалуженнями 
3.2. Створення алгоритмів і програм із повтореннями 
3.2.1. Цикли з параметрами 
3.2.2. Цикли з умовою 
3.3. Опис моделей у середовищі програмування 
Практична робота № 4. Створення лінійних алгоритмів і програм
Практична робота № 5. Створення алгоритмів і програм із розгалуженнями
Практична робота № 6. Створення алгоритмів і програм із повтореннями 
Розділ 4. МАСИВИ
4.1. Одновимірні масиви
4.1.1. Створення і виведення масиву 
4.1.2. Пошук даних у масиві 
4.1.3. Упорядкування елементів масиву
4.2. Двовимірні масиви 
4.3. Поняття складності алгоритмів 
Практична робота № 7. Створення масивів 
Практична робота № 8. Пошук даних у масиві 
Практична робота № 9. Упорядкування масиву 
Практична робота № 10. Двовимірні масиви 
Розділ 5. ВСТУП ДО ОБ’ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО 
ПРОГРАМУВАННЯ МОВОЮ PYTHON
5.1. Основні поняття об’єктно-орієнтованого програмування
5.2. Створення програмного коду на основі класів і об’єктів 
5.3. Конструктор класу 
5.4. Інкапсуляція, поліморфізм, наслідування 
Практична робота № 11. Створення програмного коду на основі класів 
Практична робота № 12. Використання конструктора в програмному коді 
Розділ 6. ОСНОВИ ГРАФІЧНОГО ІНТЕРФЕЙСУ КОРИСТУВАЧА
6.1. Порядок створення графічного інтерфейсу 
6.2. Основні графічні об’єкти 
6.3. Опрацювання подій 
6.4. Меню 
6.5. Діалогові вікна 
Практична робота № 13. Створення графічного інтерфейсу
Практична робота № 14. Опрацювання подій
Додаток 
Комп’ютерний словник 
Алфавітний покажчик

Читати повністю
Відгуки покупців
Оксана
17.11.2021
Отримала замовлені книги дуже швидко. Книгами задоволена.
Ірина
14.10.2021
Замовлення отримала вчасно. Книга зрозуміла і актуальна
Тетяна Пулеко
05.10.2021
Рекомендую магазин: усе якісно, оперативно та ввічливо. Дякую усім працівникам за співпрацю👍
Показати ще
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
Анотація

Зміст посібника відповідає вимогам чинної програми з інформатики для учнів 7–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Видання складається із шести розділів і містить основні відомості про алгоритмізацію та програмування мовою Python на основі структурного й об’єктно-орієнтованого методів, які проілюстровано численними прикладами.

Читати повністю
Зміст книги

Передмова 
Розділ 1. СУЧАСНІ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ
1.1. Призначення і склад мов і середовищ програмування 
1.2. Основні відомості про мову Python 
1.3. Режими виконання програмного коду в середовищі IDLE
Практична робота № 1. Режими роботи середовища IDLE
Розділ 2. ВЕЛИЧИНИ, ТИПИ ДАНИХ, ОПЕРАТОРИ І ВИРАЗИ
2.1. Вбудовані типи даних 
2.2. Перевірка і перетворення типів даних. Уведення і виведення даних 
2.3. Оператори і вирази 
2.4. Модулі і функції для опрацювання чисел 
Практична робота № 2. Перевірка і перетворення типів даних 
Практична робота № 3. Обчислення значень виразів 
Розділ 3. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ЦИКЛАМИ
3.1. Створення алгоритмів і програм із розгалуженнями 
3.2. Створення алгоритмів і програм із повтореннями 
3.2.1. Цикли з параметрами 
3.2.2. Цикли з умовою 
3.3. Опис моделей у середовищі програмування 
Практична робота № 4. Створення лінійних алгоритмів і програм
Практична робота № 5. Створення алгоритмів і програм із розгалуженнями
Практична робота № 6. Створення алгоритмів і програм із повтореннями 
Розділ 4. МАСИВИ
4.1. Одновимірні масиви
4.1.1. Створення і виведення масиву 
4.1.2. Пошук даних у масиві 
4.1.3. Упорядкування елементів масиву
4.2. Двовимірні масиви 
4.3. Поняття складності алгоритмів 
Практична робота № 7. Створення масивів 
Практична робота № 8. Пошук даних у масиві 
Практична робота № 9. Упорядкування масиву 
Практична робота № 10. Двовимірні масиви 
Розділ 5. ВСТУП ДО ОБ’ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО 
ПРОГРАМУВАННЯ МОВОЮ PYTHON
5.1. Основні поняття об’єктно-орієнтованого програмування
5.2. Створення програмного коду на основі класів і об’єктів 
5.3. Конструктор класу 
5.4. Інкапсуляція, поліморфізм, наслідування 
Практична робота № 11. Створення програмного коду на основі класів 
Практична робота № 12. Використання конструктора в програмному коді 
Розділ 6. ОСНОВИ ГРАФІЧНОГО ІНТЕРФЕЙСУ КОРИСТУВАЧА
6.1. Порядок створення графічного інтерфейсу 
6.2. Основні графічні об’єкти 
6.3. Опрацювання подій 
6.4. Меню 
6.5. Діалогові вікна 
Практична робота № 13. Створення графічного інтерфейсу
Практична робота № 14. Опрацювання подій
Додаток 
Комп’ютерний словник 
Алфавітний покажчик

Читати повністю
Відгуки покупців
Оксана
17.11.2021
Отримала замовлені книги дуже швидко. Книгами задоволена.
Ірина
14.10.2021
Замовлення отримала вчасно. Книга зрозуміла і актуальна
Тетяна Пулеко
05.10.2021
Рекомендую магазин: усе якісно, оперативно та ввічливо. Дякую усім працівникам за співпрацю👍
Показати ще
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
З цим товаром купують
Хіт
Код:И383002УА
Англійська мова. Граматичний практикум. ІІ рівень
Павліченко О.М.
80,00 грн
Купити
Код:Т741003Р
Физика. 9 класс: сборник задач
Гельфгат І.М.
30,00 грн
Купити
Код:Т741001У
Алгебра. 9 клас. Практикум
Прокопенко Н.С.
50,00 грн
Купити
Інші книги автора
Код:Т770001У
Алгоритмізація і програмування: навчальний посібник
Руденко В.Д.
45,00 грн
Купити
Код:Т901445У
Основи алгоритмізації і програмування мовою Python
Руденко В.Д.
75,00 грн
Купити
Дивитися усi книги