(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(097) 053-26-73 
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-ТИ901963У
Інформатика. Тривимірне моделювання (вибірковий модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Домаскіна М.А., Тихонова Т.В.

Інформатика. Тривимірне моделювання (вибірковий модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)

Домаскіна М.А., Тихонова Т.В.

Код:123-ТИ901963У

Кількість сторінок:176

Формат, мм:165х240

Weight:0.2600 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Поділитися:
Анотацiя
Зміст посібника відповідає вимогам навчальної програми вибірково-обов’язкового курсу з інформатики для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) і призначений для вивчення вибіркового модуля «Тривимірне моделювання».
Посібник складається із двох частин. Перша частина містить добірку покрокових завдань для самостійного виконання, які поступово ускладнюються.
Друга частина містить теоретичні відомості про основи тривимірного моделювання, огляд основних можливостей програмних засобів для роботи з тривимірною графікою, опис набору інструментів програми Blender, особливості процесу створення 3D-моделей у середовищі Blender тощо.
Призначено для учнів 10–11 класів закладів загальної середньої освіти та вчителів інформатики.
Turn Expand
Змiст
Передмова 
ЧАСТИНА 1. Крокуємо до 3D-майстра
КРОК 1. Полетіли!
Крок 2. Населяємо планету
Крок 3. Роботи… Навколо стільки роботів!
Крок 4. А що навколо нас?
Крок 5. Вежа керування польотами
Крок 6. А чи є на Марсі хмарочоси?
Крок 7. Квадрокоптер
Крок 8. Удвічі більше — це круто!
Крок 9. Таємниче місто
Крок 10. Космічне таксі
Крок 11. Футуризм — стиль життя
Крок 12. Різнокольоровий світ
Крок 13. Як же довго підніматися вгору
Крок 14. Модернізм в архітектурі
Крок 15. Змахнув чарівною паличкою — будівля готова
Крок 16. Місток через річку
Крок 17. Хочу кришталевий міст!
Крок 18. Острів, якого немає на мапі
Крок 19. Ось уже щось схоже на місто
Крок 20. Додаємо романтики
Крок 21. Новий тренд у будівництві
Крок 22. Помічник будівника — роборука
Крок 23. Імперський корабель — знову зоряні війни?
Крок 24. Нарешті він полетів!
Крок 25. Під дією гравітації
Крок 26. Ми керуємо польотом
Крок 27. Політ по колу
Крок 28. Робот-шпигун
Крок 29. Здається, вони теж уміють рухатися
Крок 30. Весела літаюча тарілка
Крок 31. А як щодо приземлення?
Крок 32. Зоряне небо
Крок 33. Привіт, космонавти!
Крок 34. Роздивляємося навкруги
Крок 35. Робимо як професіонали
ЧАСТИНА 2. 3D Tutorial
2.1 Тривимірна графіка та тривимірне моделювання
2.2 Створення простих тривимірних об’єктів
2.3 Створення та редагування тривимірних об’єктів неправильної форми
2.3 Матеріали та текстури
2.5 Тривимірна анімація
2.6 Візуалізація та рендеринг
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.