Каталог
Е-книги
Графік роботи:
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги

Інформатика. Тривимірне моделювання (вибірковий модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)

Інформатика. Тривимірне моделювання (вибірковий модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика. Тривимірне моделювання (вибірковий модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика. Тривимірне моделювання (вибірковий модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика. Тривимірне моделювання (вибірковий модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика. Тривимірне моделювання (вибірковий модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика. Тривимірне моделювання (вибірковий модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика. Тривимірне моделювання (вибірковий модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика. Тривимірне моделювання (вибірковий модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика. Тривимірне моделювання (вибірковий модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика. Тривимірне моделювання (вибірковий модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика. Тривимірне моделювання (вибірковий модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
  • Від 390 грн безкоштовно Укрпоштою

Інформатика. Тривимірне моделювання (вибірковий модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)

100,00 грн
Купити
Додати в обране
  • Код виробника: ТИ901963У
  • ISBN: 9786170965097
  • Вага: 0.26
  • Формат, мм: 165х240
  • Кількість сторінок: 176
  • Рік видання:
  • Мова видання: Українська
  • Обкладинка: М'яка
  • Клас: 10-11
Анотація

Зміст посібника відповідає вимогам навчальної програми вибірково-обов’язкового курсу з інформатики для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) і призначений для вивчення вибіркового модуля «Тривимірне моделювання».
Посібник складається із двох частин. Перша частина містить добірку покрокових завдань для самостійного виконання, які поступово ускладнюються.
Друга частина містить теоретичні відомості про основи тривимірного моделювання, огляд основних можливостей програмних засобів для роботи з тривимірною графікою, опис набору інструментів програми Blender, особливості процесу створення 3D-моделей у середовищі Blender тощо.
Призначено для учнів 10–11 класів закладів загальної середньої освіти та вчителів інформатики.

Читати повністю
Зміст книги
Передмова 
ЧАСТИНА 1. Крокуємо до 3D-майстра
КРОК 1. Полетіли!
Крок 2. Населяємо планету
Крок 3. Роботи… Навколо стільки роботів!
Крок 4. А що навколо нас?
Крок 5. Вежа керування польотами
Крок 6. А чи є на Марсі хмарочоси?
Крок 7. Квадрокоптер
Крок 8. Удвічі більше — це круто!
Крок 9. Таємниче місто
Крок 10. Космічне таксі
Крок 11. Футуризм — стиль життя
Крок 12. Різнокольоровий світ
Крок 13. Як же довго підніматися вгору
Крок 14. Модернізм в архітектурі
Крок 15. Змахнув чарівною паличкою — будівля готова
Крок 16. Місток через річку
Крок 17. Хочу кришталевий міст!
Крок 18. Острів, якого немає на мапі
Крок 19. Ось уже щось схоже на місто
Крок 20. Додаємо романтики
Крок 21. Новий тренд у будівництві
Крок 22. Помічник будівника — роборука
Крок 23. Імперський корабель — знову зоряні війни?
Крок 24. Нарешті він полетів!
Крок 25. Під дією гравітації
Крок 26. Ми керуємо польотом
Крок 27. Політ по колу
Крок 28. Робот-шпигун
Крок 29. Здається, вони теж уміють рухатися
Крок 30. Весела літаюча тарілка
Крок 31. А як щодо приземлення?
Крок 32. Зоряне небо
Крок 33. Привіт, космонавти!
Крок 34. Роздивляємося навкруги
Крок 35. Робимо як професіонали
ЧАСТИНА 2. 3D Tutorial
2.1 Тривимірна графіка та тривимірне моделювання
2.2 Створення простих тривимірних об’єктів
2.3 Створення та редагування тривимірних об’єктів неправильної форми
2.3 Матеріали та текстури
2.5 Тривимірна анімація
2.6 Візуалізація та рендеринг
Читати повністю
Відгуки покупців
user Роман
24.03.2024
(до мого попереднього відгуку) "Тепер, рухаючи порожній куб..." А як його рухати??? "Рухаючи камеру, також можна бачити..." А какмеру як рухати??? Середньою кнопкою мишки? Вона і без з'єднання камери з Empty рухається. Нащо тоді з'єднувати?
user Роман
24.03.2024
Гарний задум, але особисто у мене не все виходить з перщого разу. Мабуть, на мою особисту думку, недостатньо детально прописано інструкції. Ось у 4-му уроці, за інструкціями, виділяю камеру, виділяю Empty Cube, вибираю Object - Track - Constraint, і нічого не відбувається... Хоча має з'явитися пунктирна лінія між камерою та об'єктом. Напевно все ж таки потрібен інструктор або певний досвід користування цією або аналогічними програмами.
user Ольга
22.11.2023
Отримала швидко. Гарний посібник. Дякую
Показати ще
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
Інші книги з цієї серії
Спіннер Дивитися усi книги
З цим товаром купують
Спіннер