Каталог товарів
Графік роботи:
з 10-00 до 19-00 (пн-пт)
Каталог товарів

Інклюзивна освіта в ДНЗ. Серія «Сучасна дошкільна освіта»

Кравченко Г.Ю., Сіліна Г.О.
0 відгуків
Інклюзивна освіта в ДНЗ. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Інклюзивна освіта в ДНЗ. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Інклюзивна освіта в ДНЗ. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Інклюзивна освіта в ДНЗ. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Інклюзивна освіта в ДНЗ. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Інклюзивна освіта в ДНЗ. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Інклюзивна освіта в ДНЗ. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Інклюзивна освіта в ДНЗ. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Інклюзивна освіта в ДНЗ. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Інклюзивна освіта в ДНЗ. Серія «Сучасна дошкільна освіта»

Інклюзивна освіта в ДНЗ. Серія «Сучасна дошкільна освіта»

Кравченко Г.Ю., Сіліна Г.О.
0 відгуків
    Очікується
    45,00 грн
    Додати в обране
    • Код виробника: О134146У
    • ISBN: 9786170915306
    • Вага: 0.13
    • Формат, мм: 145x215
    • Кількість сторінок: 176
    • Мова видання: Українська
    • Обкладинка: М'яка
    Анотація
    Мета посібника — вирішення актуальної проблеми інклюзивного освітнього простору в загальноосвітніх навчальних закладах. У книзі розкрито питання науково-теоретичного, управлінсько-методичного та психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання дітей з особливими потребами; висвітлено досвід проектної діяльності навчальних закладів; представлено
    інноваційні підходи до реалізації завдань інклюзивного навчання в освітній практиці та конкретні приклади впровадження освітніх напрацювань.
    Посібник рекомендовано на допомогу педагогам загальноосвітніх навчальних закладів усіх рівнів.
    Читати повністю
    Зміст книги
    Передмова

    НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

    Генезис науково-теоретичних підходів до проблеми залучення осіб

    з обмеженими можливостями здоров’я в загальноосвітній простір

    Світовий досвід інтегрування дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітні навчальні заклади

    Сучасні тенденції та проблеми освіти дітей з особливими потребами в Україні

    ОРГАНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

    Служба раннього втручання: завдання, принципи організації, технології

    Організація психолого-педагогічного супроводу в системі психолого-медико-педагогічних консультацій (ПМПК)

    Основні напрями та принципи організації психолого-педагогічного супроводу в умовах інклюзивного навчального закладу

    Організація роботи з батьками: підтримка, консультування, корекція

    ІННОВАЦІЙНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: УПРАВЛІННЯ, МОНІТОРИНГ, ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ

    Сучасні стратегії впровадження освітньої інклюзивної практики

    Базові моделі інклюзивної освіти дітей з особливими потребами

    Програма розвитку інклюзивної освіти в навчальних закладах на 2010–2015 рр. 

    Упровадження проекту «Інклюзія дітей з особливими потребами, у тому числі дітей з інтелектуальною недостатністю, у систему дошкільної та шкільної освіти Харківського регіону»

    ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

    Модель психолого-медико-педагогічного супроводу дитини з психофізичними вадами

    Інноваційні підходи до організації супроводу дітей з особливими освітніми потребами

    Корекційно-відновлювальна робота з дошкільниками із ЗПР в умовах дошкільного навчального закладу комбінованого типу

    Гіперактивна дитина: стратегії корекції поведінки та академічної успішності

    Формування психологічної готовності педагогів до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами

    РОЗВИТОК ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ 

    Формування освітньо-реабілітаційного простору дошкільного навчального закладу

    Окремі аспекти проведення корекційно-компенсаторної роботи вчителя-дефектолога ДНЗ із дітьми із затримкою психічного

    розвитку

    Особливості проведення роботи дошкільного навчального закладу з батьками дошкільників із затримкою психічного розвитку

    Використання дельфінотерапії в роботі з дітьми з особливими потребами

    Уроки толерантності в дитячому садку та школі: зміст і методика

    Розвиток соціальної толерантності дошкільників в умовах інклюзивної освіти

    Формування навичок культури поведінки та її виховання в дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами

    Сюжетно-рольові ігри

    Міжнародні документи з питань прав інвалідів

    Глосарій
    Читати повністю
    Відгуки покупців
    На даний момент список відгуків порожній
    Залиште свій відгук про товар
    Залишити відгук
    Ваше ім'я*
    Email*
    Ваш відгук*
    З цим товаром купують
    Код:ДНК011
    Інклюзія в ЗДО
    90,00 грн
    Купити
    Код:КН911003У
    Живи та вчись. Дислексія - це не вирок
    50,00 грн
    Купити
    Код:КН907002У
    Найкращий вибір. Безпека в інтернеті
    50,00 грн
    Купити