123-И580059У
Іноземні мови. 5–11 класи: навчальні програми та методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2018/2019 навчальному роціІноземні мови. 5–11 класи: навчальні програми та методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2018/2019 навчальному році
Код:123-И580059У
Кількість сторінок:256
Формат, мм:145х215
Weight:0.2190 кг
Обкладинка:М'яка
Мова видання:Укр.
Анотацiя Збірник містить чинні навчальні програми з іноземних мов, методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2018/2019 навчальному році. Посібник допоможе вчителеві скласти календарно-тематичний план, підготувати матеріали для оцінювання навчальних досягнень учнів відповідно до чинних вимог. Для вчителів іноземної мови закладів загальної середньої освіти. | Змiст Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти II ступеня Загальні положення типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня Загальний обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін Очікувані результати навчання здобувачів освіти Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти Перелік освітніх галузей Логічна послідовність вивчення предметів Рекомендовані форми організації освітнього процесу Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти Освітня програма закладу базової середньої освіти Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов (5—9 класи) Іноземні мови у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням іноземних мов (5—9 класи) Іноземні мови в загальноосвітніх навчальних закладах (5—9 класи) Іноземна мова як друга у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням іноземних мов і в загальноосвітніх навчальних закладах (5—9 класи) Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти III ступеня Загальні положення типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня Загальний обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття профільної середньої освіти Перелік освітніх галузей Логічна послідовність вивчення предметів Рекомендовані форми організації освітнього процесу Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти Освітня програма закладу базової середньої освіти Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10—11 класи Іноземні мови у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням іноземних мов 10—11 класи Іноземні мови у загальноосвітніх навчальних закладах 10—11 класи Іноземна мова як друга у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням іноземних мов та у загальноосвітніх навчальних закладах 10—11 класи | Вiдгуки Залишити вiдгук Залишити вiдгук | ||||