ВСТУП
Анкета для батьків, які мають дітей з мовленнєвими розладами (ознайомлювальна)
Методичні рекомендації вчителя-логопеда батькам, які мають дітей з мовленнєвими розладами
Тема. Дитячий садок
Тема. Іграшки
Тема. Осінь
Тема. Фрукти та ягоди
Тема. Овочі
Тема. Осінь у лісі
Тема. Перелітні птахи
Тема. Дружна родина
Тема. Наш дім
Тема. Меблі
Тема. Посуд
Тема. Підготовка тварин до зими
Тема. Зима
Тема. Зимові забавки
Тема. Птахи, що зимують у нас
Тема. Новий рік
Тема. Одяг і взуття
Тема. Професії дорослих
Тема. Транспорт
Тема. Дикі тварини
Тема. Свійські тварини
Тема. Домашні птахи
Тема. Захисники Батьківщини
Тема. Мамине свято
Тема. Весна
Тема. Як тварини та птахи весну зустрічають?
Тема. У здоровому тілі — здоровий дух
Тема. Моя країна, моє місто
Тема. Кімнатні рослини
Тема. Дерева
Тема. Квіти
Тема. Світ комах
Тема. Світ казок
Тема. Продукти харчування
Тема. Незабаром літо
КОМПЛЕКСИ АРТИКУЛЯЦІЙНОЇГІМНАСТИКИ
Комплекс для свистячих звуків (з, з´, з, з´, ц, ц´, дз, дз´)
Комплекс для шиплячих звуків (ш, ж, ч, шч, дж)
Комплекс для звуків Л, Л´
Комплекс для звуків Р, Р´
Комплекс для звуків К, К´, Г, Г´, Х, Х´
Комплекс для звука Й
МОВНИЙ МАТЕРІАЛФОРМУВАННЯ ПРАВИЛЬНОЇВИМОВИ
Звук С
Звук С´
Звук З
Автоматизація звука З´
Звук Ц
Звук Ц´
Звуки ДЗ, ДЗ´
Звук Ш
Звук Ж
Звук ДЖ
Звук Ч
Звукосполука ШЧ
Звук Л
Автоматизація звука Л’
Звук Р .
Автоматизація звука Р´