Каталог
Е-книги
Графік роботи:
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги

Мій конспект. Природознавство. 4 клас. ІІ семестр (за підручником І. В. Грущинської)

Мій конспект. Природознавство. 4 клас. ІІ семестр (за підручником І. В. Грущинської)
Мій конспект. Природознавство. 4 клас. ІІ семестр (за підручником І. В. Грущинської)
Мій конспект. Природознавство. 4 клас. ІІ семестр (за підручником І. В. Грущинської)
Мій конспект. Природознавство. 4 клас. ІІ семестр (за підручником І. В. Грущинської)
Мій конспект. Природознавство. 4 клас. ІІ семестр (за підручником І. В. Грущинської)
Мій конспект. Природознавство. 4 клас. ІІ семестр (за підручником І. В. Грущинської)
Мій конспект. Природознавство. 4 клас. ІІ семестр (за підручником І. В. Грущинської)
  • Від 390 грн безкоштовно Укрпоштою

Мій конспект. Природознавство. 4 клас. ІІ семестр (за підручником І. В. Грущинської)

Знятий з виробництва
  • Код виробника: ПШМ199
  • ISBN: 9786170031921
  • Вага: 0.22
  • Формат, мм: 210х297
  • Кількість сторінок: 175
  • Мова видання: Українська
  • Обкладинка: М'яка
Анотація

Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки компетентнісно орієнтованих уроків природознавства у 4-му класі (ІІ семестр), складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2016 p.), Орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1–4-х класів (Наказ МОН від 19.08.2016 № 1009) за підручником І. В. Грущинської (К. : Видавничий дім «Освіта», 2015).
Зміст конспектів уроків дібраний з метою формування предметної, зокрема природознавчої компетентності школярів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про неживу та живу природу, основ екологічних знань; опанування способів навчально-пізнавальної та природо-охоронної діяльності; формування ціннісного ставлення до природи та людини (формування наукової картини світу; формування елементарних уявлень про об’єкти та явища природи, їхні взаємозв’язки у системі «нежива природа — жива природа», «природа — людина»; формування способів навчально-пізнавальної й природоохоронної діяльності; опанування елементарних дослідницьких умінь; набуття досвіду природоохоронної діяльності та застосування його у життєвих ситуаціях; засвоєння норм етичного ставлення до природи; виховання любові до природи рідного краю; ознайомлення з традиціями шанобливого ставлення українського народу до природи), а також міжпредметних (дослідницької, формування наукової картини світу) та ключових компетентностей (уміння вчитися, інформаційно-комунікативної, соціальної, громадянської, загальнокультурної, здоров’язбережувальної).
Задля зручності використання всі розробки розміщено на окремих аркушах. Поля для записів дають змогу творчому вчителеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсу.
Для вчителів початкової школи.

Читати повністю
Відгуки покупців
#
На даний момент список відгуків порожній
Залиште свій відгук про товар
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
Інші книги з цієї серії
Спіннер Дивитися усi книги
Інші книги автора
Спіннер Дивитися усi книги