Каталог
Е-книги
Графік роботи:
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги

Мій конспект. Математика. 4 клас ІІ семестр (за підручником М. В. Богдановича, Г. П. Лишенка)

Мій конспект. Математика. 4 клас ІІ семестр (за підручником М. В. Богдановича, Г. П. Лишенка)
Мій конспект. Математика. 4 клас ІІ семестр (за підручником М. В. Богдановича, Г. П. Лишенка)
Мій конспект. Математика. 4 клас ІІ семестр (за підручником М. В. Богдановича, Г. П. Лишенка)
Мій конспект. Математика. 4 клас ІІ семестр (за підручником М. В. Богдановича, Г. П. Лишенка)
Мій конспект. Математика. 4 клас ІІ семестр (за підручником М. В. Богдановича, Г. П. Лишенка)
Мій конспект. Математика. 4 клас ІІ семестр (за підручником М. В. Богдановича, Г. П. Лишенка)
Мій конспект. Математика. 4 клас ІІ семестр (за підручником М. В. Богдановича, Г. П. Лишенка)
  • Від 390 грн безкоштовно Укрпоштою

Мій конспект. Математика. 4 клас ІІ семестр (за підручником М. В. Богдановича, Г. П. Лишенка)

Знятий з виробництва
  • Код виробника: ПШМ147
  • ISBN: 9786170032133
  • Вага: 0.37
  • Формат, мм: 210х297
  • Кількість сторінок: 286
  • Мова видання: Українська
  • Обкладинка: М'яка
Анотація

Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки компетентнісно орієнтованих уроків математики у 4-му класі (ІІ семестр), складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2016 p.), Орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1–4-х класів (Наказ МОН від 19.08.2016 № 1009) за підручником М. В. Богдановича, Г. П. Лишенка (К. : Видавництво «Генеза», 2015).
Зміст конспектів уроків дібраний з метою формування предметної, а саме математичної компетентності (цілісне сприйняття світу, розуміння ролі математики у пізнанні дійсності; розпізнавання проблем, які розв’язуються із застосуванням математичних методів; здатність розв’я-зувати сюжетні задачі, логічно міркувати, виконувати дії за алгоритмом, обґрунтовувати свої дії; уміння користуватися математичною термінологією, знаковою і графічною інформацією; уміння орієнтуватися на площині та у просторі; здатність застосовувати обчислювальні навички й досвід вимірювання величин у практичних ситуаціях), та ключових компетентностей (уміння вчитися, здатність логічно міркувати, уміння критично мислити, готовність розв’язувати проблеми із застосовуванням досвіду математичної діяльності для вирішення повсякденних задач, уміння працювати в команді, вироблення в учнів передумов самостійного пошуку й аналізу інформації, фінансової грамотності та підприємницьких навичок).
Задля зручності використання всі розробки розміщені на окремих аркушах. Поля для записів дозволять творчому вчителеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсу.
Для вчителів початкової школи.

Читати повністю
Відгуки покупців
#
На даний момент список відгуків порожній
Залиште свій відгук про товар
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
Інші книги з цієї серії
Спіннер Дивитися усi книги
З цим товаром купують
Спіннер
Інші книги автора
Спіннер Дивитися усi книги