Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 18-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-О11054У
Мовленнєвий компонент дошкільної освіти
Богуш А.М.

Мовленнєвий компонент дошкільної освіти

Богуш А.М.

Код:123-О11054У

Кількість сторінок:160

Формат, мм:145х200

Weight:0.1750 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Рос. / Укр.
Анотацiя
Програму і методичні рекомендації складено відповідно до нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти, а також з урахуванням варіативних чинних програм із розвитку мовлення і навчання дітей дошкільного віку рідної
мови в Україні та в країнах СНД. При укладанні програми і методичних рекомендацій було використано результати експериментальних досліджень автора та її наукової школи, а також практичний досвід дошкільних закладів і студентів факультетів дошкільного виховання.
Turn Expand
Змiст
Навчально-мовленнєва діяльність дітей у дошкільному закладі
Значення рідної мови в житті дитини
Теоретичні засади навчання дітей рідної мови
Принципи розвитку мовлення і навчання дітей дошкільного віку рідної мови
Базовий компонент мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку
Змістова характеристика навчання дітей рідної мови
Форми організації навчання дітей рідної мови
Комплексні заняття
Тематичні заняття
Вимоги до організації і проведення мовленнєвих занять (комплексних і тематичних)
Програма навчання рідної мови і базові характеристики мовленнєвого розвитку дітей
Переддошкільний ранній вік (перший-третій роки життя)
Загальна характеристика мовлення дітей раннього віку
Перший рік життя. Базова характеристика мовленнєвого розвитку дітей
Другий рік життя. Базова характеристика мовленнєвого розвитку дітей
Педагогічні умови реалізації програми
Молодший і середній дошкільний вік
Загальна характеристика мовлення дітей молодшого і середнього дошкільного віку
Змістовий аспект розвитку мовлення дітей молодшої групи (четвертий рік життя)
Базова характеристика мовленнєвого розвитку та спілкування дітей
Змістовий аспект розвитку мовлення дітей середньої групи (п’ятий рік життя)
Базова характеристика мовленнєвого розвитку та спілкування дітей
Педагогічні умови реалізації програми
Старший дошкільний вік (шостий-сьомий роки життя)
Загальна характеристика мовлення дітей старшого дошкільного віку
Змістовий аспект розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку (шостий і сьомий роки життя)
Базова характеристика мовленнєвого розвитку та спілкування дітей
Педагогічні умови реалізації програми
Художньо-мовленнєва діял ьність дітей дошкільного віку
Теоретичні засади художньо-мовленнєвої діяльності
Принципи добору художніх творів для дітей
Принципи ознайомлення дітей із художніми творами
Джерела художнього читання і розповідання дітям
Змістова характеристика художньо-мовленнєвої діяльності
Завдання формування художньо-мовленнєвої компетенції у дошкільному закладі
Програма художньо-мовленнєвої діяльності
Переддошкільний (ранній) вік (перший-третій роки життя)
Перший рік життя
Друга група раннього віку (другий рік життя)
Перша молодша група (третій рік життя)
Базова характеристика художньо-мовленнєвої діяльності
Педагогічні умови реалізації програми
Молодший дошкільний вік
Друга молодша група (четвертий рік життя)
Базова характеристика художньо-мовленнєвої діяльності
Педагогічні умови реалізації програми
Середня група (п’ятий рік життя)
Базова характеристика художньо-мовленнєвої діяльності
Педагогічні умови реалізації програми
Старша група (шостий-сьомий роки життя)
Базова характеристика художньо-мовленнєвої діяльності дітей (шість років)
Базова характеристика художньо-мовленнєвої діяльності дітей (сім років)
Педагогічні умови реалізації програми
Додаток
Орієнтовний словник-мінімум до Базового компонента дошкільної освіти
Освітня лінія «Особистість дитини»
Освітня лінія «Дитина в соціумі»
Освітня лінія «Дитина у природньому довкіллі»
Освітня лінія «Дитина у світі культури»
Освітня лінія «Гра дитини»
Освітня лінія «Сенсорно-пізнавальний розвиток дитини»
Список літератури
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.

Серiя Сучасна дошкільна освіта

View full series
Інклюзивна освіта в ДНЗ + ДИСК

Інклюзивна освіта в ДНЗ + ДИСК

Мета посібника — вирішення актуальної проблеми інклюзивного освітнього простору в дошкільних навчальних закладах. У книзі розкрито питання науково-теоретичного, управлінсько-методичного та психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання дітей з особливими потребами; висвітлено досвід проектної навчальних закладів; представлено інноваційні...
Детальнiше
Інтегровані заняття за казками В. Сухомлинського. Серія «Сучасна дошкільна освіта»

Інтегровані заняття за казками В....

У пропонованому посібнику викладено авторський досвід педагогів щодо інтегрованого підходу до роботи з дошкільниками за казковими творами В. Сухомлинського. Автори пропонують інноваційну дидактичну модель опрацювання кожної казки, надають приклади методичних розробок занять, створених за визначеними рубриками інтеграційних карт (для кожної вікової...
Детальнiше
Інтегрований перспективно-календарний план. Ранній вік. Зима

Інтегрований перспективно-календарний план....

Посібник пропонує інтегрований перспективно-календарний план, укладений за принципом блочно-тематичної організації освітнього процесу. Він дає педагогу можливість не тільки системно дотримуватись програмових вимог у наданні якісної освіти, а й вирішувати завдання цілісного розвитку дітей раннього віку. Дана інтегрована система роботи включає...
Детальнiше
Інтегрований перспективно-календарний план. Ранній вік. Осінь

Інтегрований перспективно-календарний план....

Посібник пропонує інтегрований перспективно-календарний план, укладений за принципом блочно-тематичної організації освітнього процесу. Він дає педагогу можливість не тільки системно дотримуватись програмових вимог у наданні якісної освіти, а й вирішувати завдання цілісного розвитку дітей раннього віку. Дана інтегрована система роботи включає...
Детальнiше