Сучасні діти, які виростають у постійному спілкуванні з новітніми цифровими технологіями, досить сильно відрізняються від попередніх поколінь. Вони не гірші, але й не кращі, вони просто інші. А тому й навчати їх слід трохи по-іншому.
Пропонований довідник-порадник покликаний допомогти вчителеві зрозуміти найбільш поширені психологічні особливості його вихованців та підібрати відповідні методи допомоги у засвоєнні матеріалу та взаєминах з однокласниками.
Передмова
Аналітико-синтетичної діяльності в процесі мислення сформованість недостатня
Астенія
Багатозадачність
Буллінг та мобінг
Утрата здатності до сприймання довгих текстів
Графічні вміння. Зниження вправності руки
Децентрації уповільнений розвиток
Дидаскалейнофобії (страх школи, шкільна тривожність, шкільна фобія)
Заміна літер на письмі
Занедбаність педагогічна
Затримка психічного розвитку (розлад научуваності)
Інфантилізм
Кліпове (NET) мислення
Критичного мислення недостатній розвиток
Лінощі
Логічного мислення недостатній розвиток
Мовлення недостатній розвиток
Мотивація до навчання низька
Обчислювальні труднощі
Пам’яті недостатній розвиток
Пропуск літер на письмі
Серфінг
Травма психологічна
Увага недостатня
Фонематичний слух
УВАГА! Електронні видання захищені від редагування і копіювання матеріалів.