Каталог товарів
Графік роботи:
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Несвідомий брендинг
Несвідомий брендинг
Несвідомий брендинг
260,00 грн.
Купити
Додати в обране
  • Код виробника: 123-ФБ722091У
  • ISBN: 978-617-09-6158-7
  • Вага: 0.63
  • Формат, мм: 135х235
  • Кількість сторінок: 304
  • Мова видання: Українська
  • Обкладинка: Тверда
130,00 грн.
Купити
Додати в обране
Доступні формати:
    Анотація
    Упродовж усього життя нас оточують бренди: одяг, їжа, розваги, всесвітньо відомі імена. Їх усіх об’єднує одне — вони хочуть нам сподобатися. І багатьом це вдається настільки, що ми не уявляємо свого повсякдення без них. Але як? Який секрет успіху тих чи інших брендів? Чому хтось водномить досягає успіху і злітає на вершину популярності, а інші компанії в той же час втрачають усе через один необдуманий маркетинговий крок? Відповідь криється в людській підсвідомості. Несвідомий брендинг — ось сфера багаторічних досліджень Дугласа ван Праєта. Книжка буде цікавою як людям, зайнятим у сфері маркетингу, так і покупцям, до яких ми з вами належимо. Автор не претендує на новизну пропонованого матеріалу, про що прямо і говорить. У книжці є багато посилань на різні джерела, які стосуються як маркетингу, так і нейробіології. Із «Несвідомого брендингу» ви дізнаєтеся, як наше прагнення до соціалізації та визнання впливає на кожен найменший вибір тоді, коли ми самі цього не усвідомлюємо.
    Переклад: Ярослава Машико.
    Читати повністю
    Зміст книги
    Читати повністю
    Відгуки покупців
    На даний момент список відгуків порожній
    Залиште свій відгук про товар
    Залишити відгук
    Ваше ім'я*
    Email*
    Ваш відгук*
    Оновити
    Введіть код*
    Анотація
    Упродовж усього життя нас оточують бренди: одяг, їжа, розваги, всесвітньо відомі імена. Їх усіх об’єднує одне — вони хочуть нам сподобатися. І багатьом це вдається настільки, що ми не уявляємо свого повсякдення без них. Але як? Який секрет успіху тих чи інших брендів? Чому хтось водномить досягає успіху і злітає на вершину популярності, а інші компанії в той же час втрачають усе через один необдуманий маркетинговий крок? Відповідь криється в людській підсвідомості. Несвідомий брендинг — ось сфера багаторічних досліджень Дугласа ван Праєта. Книжка буде цікавою як людям, зайнятим у сфері маркетингу, так і покупцям, до яких ми з вами належимо. Автор не претендує на новизну пропонованого матеріалу, про що прямо і говорить. У книжці є багато посилань на різні джерела, які стосуються як маркетингу, так і нейробіології. Із «Несвідомого брендингу» ви дізнаєтеся, як наше прагнення до соціалізації та визнання впливає на кожен найменший вибір тоді, коли ми самі цього не усвідомлюємо.
    Переклад: Ярослава Машико.
    Читати повністю
    Відгуки покупців
    На даний момент список відгуків порожній
    Залиште свій відгук про товар
    Залишити відгук
    Ваше ім'я*
    Email*
    Ваш відгук*
    Оновити
    Введіть код*
    З цим товаром купують
    Код:123-ФБ1166012У
    Космос. Agile-щоденник для особистого розвитку
    Катерина Ленгольд
    300,00 грн.
    Купити
    Код:123-ФБ722105У
    36 стратегем для керівника
    Гарро фон Зенґер
    280,00 грн.
    Купити
    Доступна електронна версія
    Код:123-ФБ722040У
    Нейрокопірайтинг
    Каплунов Д.О.
    Немає в наявності
    Купити
    Код:123-ФБ722021У
    45 татуювань продавана. Серія «Нон-фікшн»
    Батирєв М.
    240,00 грн.
    Купити
    Доступна електронна версія
    Код:123-ФБ1166016Р
    Переговоры с дельфинами
    Роменський М.
    260,00 грн.
    Купити
    Код:123-ФБ722082У
    Як писати комерційну пропозицію
    Каплунов Д.О.
    270,00 грн.
    Купити
    Код:123-ФБ722030У
    Секрети укладання угод
    Зіглар Зіг
    260,00 грн.
    Купити