Посібник складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко, та з урахуванням концепції підручника «Інформатика» для 4 класу закладів загальної середньої освіти (автори Тетяна Гільберг, Олег Суховірський, Лариса Грубіян, Світлана Тарнавська). Посібник містить вправи на застосування отриманих знань, логічні задачі, творчі завдання.
До видання додається інтернет-підтримка, що містить інтерактивні тестові завдання.
Призначено для учнів 4 класу закладів загальної середньої освіти, учителів початкових класів, учителів інформатики.
РОЗДІЛ 1. Цікавий світ інформації
1. Як комп’ютер допомагає людині
2. Як закодувати будь-що на світі
3. Як поповнювати свої знання
4. Як зрозуміти, що вас обманюють
5. Як легше зрозуміти інформацію
6. Де живуть дані
7. Малювання чи моделювання
РОЗДІЛ 2. Цифрові пристрої. Відповідальність і безпека в мережі
8. Чи може робот замінити людину
9. Що керує цифровими пристроями
10. Як бути на «ти» із цифровими пристроями
11. Що потрібно знати про безпеку в мережі
12. Чи вмієте ви зберігати таємниці
13. Чи потрібна ввічливість у віртуальному просторі
РОЗДІЛ 3. Цифрова творчість
14. Чи вміємо ми планувати події
15. Як створити програму
16. Що робити, якщо
17. Що робити, якщо все стало складніше
18. Для чого повторюють команди
19. Що змінює змінна
20. Як спілкуються між собою спрайти
21. Як спрайти рухаються
РОЗДІЛ 4. Створення та презентування навчальних проєктів
22–23. Як створити проєкт
24–25. Деякі ідеї для створення проєктів у Scratch
26–27. Навіщо презентувати проєкт. Створюємо власну скарбничку
УВАГА! Електронні видання захищені від редагування і копіювання матеріалів.