Посібник складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко, та з урахуванням концепції підручника «Я досліджую світ» («Інформатика. Дизайн та технології») для 3 класу закладів загальної середньої освіти (автори Наталія Морзе, Ольга Барна).
Пропоновані завдання спрямовні на формування в учнів початкових уявлень про базові поняття інформатики, закріплення вивченого матеріалу, розвиток алгоритмічного й логічного мислення та творчих здібностей.
Призначено для учнів 3 класу закладів загальної середньої освіти, учителів початкових класів, учителів інформатики.
1. Яке значення має інформація для мене
2. Від чого залежить спосіб подання повідомлень
3. Як зберігати свої повідомлення
4. Як люди винайшли комп’ютер
5. Які пристрої комп’ютера використовують для роботи з інформацією
6. Як я можу структурувати інформацію на комп’ютері
7. Що я знаю про інтернет
8. Для чого використовують браузер
9. Як знайти достовірну інформацію в інтернеті
10–11. Як працювати з електронним текстовим документом. Де можна отримати електронні тексти
12. За допомогою яких програм можна працювати з електронними текстами
13. Як створюють і редагують електронний текст
14. Які дії виконують із фрагментами тексту
15. Як можна змінювати значення властивостей об’єктів тексту
16–17. Як додавати зображення в текстовий документ
18. Як пов’язані між собою план, інструкція та команди
19. Якими бувають алгоритми
20. Як знайти та виправити помилки в алгоритмах
21. Як змінювати вигляд об’єктів у середовищі Скретч
22. Як створити алгоритм малювання в середовищі Скретч
23. Як скласти алгоритм руху в середовищі Скретч
24. Як упорядковувати об’єкти
25. Як скласти алгоритм зі звуком у середовищі Скретч
26. Що таке висловлювання
27. У яких програмах працюють з комп’ютерною презентацією
28. Як редагують презентацію
29. Як додати об’єкти у презентацію
30. Як додати до слайдів презентації фон і схему
31–32. Що таке інформаційна модель
33–34. Як спланувати презентацію
УВАГА! Електронні видання захищені від редагування і копіювання матеріалів.