Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 21-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-Р530281У
НУШ Інформатика. 2 клас. Зошит-посібник до підручника «Я досліджую світ» Інни Большакової, Марини Пристінської
Большакова І.О., Барма К.І.

НУШ Інформатика. 2 клас. Зошит-посібник до підручника «Я досліджую світ» Інни Большакової, Марини Пристінської

Большакова І.О., Барма К.І.

Код:123-Р530281У

Кількість сторінок:48

Формат, мм:200x260

Weight:0.1100 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Зміст посібника відповідає вимогам Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна, та враховує особливості структури підручника «Я досліджую світ» авторів І. О. Большакової, М. С. Пристінської. Видання є складовою навчально-методичного комплекту «Я досліджую світ. 2 клас», який створено на базі підручника.
Зошит-посібник містить теоретичний матеріал; інтегровані завдання, спрямовані на розвиток системного, критичного і креативного мислення; таблиці, схеми, алгоритми роботи з комп’ютером; практичні роботи. Матеріал подано в цікавій і доступній формі з урахуванням психологічних особливостей другокласників.
Призначено для учнів 2 класу закладів загальної середньої освіти і вчителів початкових класів.
Turn Expand
Змiст
УРОК 1. Я в комп’ютерному класі. Я вмикаю і вимикаю комп’ютер 
УРОК 2. Я дізнаюсь про інформацію та повідомлення. Я переміщую значки на Робочому столі 
УРОК 3. Я сприймаю інформацію органами чуття. Я вчусь розрізняти об’єкти на Робочому столі 
УРОК 4. Я дізнаюсь, якою буває інформація. Я відкриваю програму 
УРОК 5. Я виконую дії з інформацією. Я дізнаюся про вікна програм 
УРОК 6. Я вчусь подавати повідомлення різними способами. Я користуюсь меню у середовищі графічного редактора 
УРОК 7. Я вчусь подавати повідомлення різними способами. Я створюю інформаційний знак в середовищі графічного редактора 
УРОК 8. Я передаю повідомлення різними способами. Я створюю повідомлення в середовищі графічного редактора 
УРОКИ 9–10. Я вчусь подавати повідомлення різними способами. Я створюю текстове повідомлення в середовищі  графічного редактора 
УРОК 11. Я опрацьовую інформацію 
УРОК 12. Я опрацьовую інформацію 
УРОК 13. Як передають інформацію? 
УРОК 14. Я зберігаю інформацію 
УРОК 15. Я малюю в графічному редакторі 
УРОК 16. Я шукаю інформацію в мережі Інтернет 
УРОК 17. Я шукаю інформацію в мережі Інтернет 
УРОК 18. Я шукаю інформацію в мережі Інтернет. Дитячі і дорослі сайти. QR код 
УРОК 19. Я шукаю інформацію в мережі Інтернет. Авторське право. Плагіат 
УРОК 20. Я спілкуюсь у мережі Інтернет. Я розрізняю приватну і публічну інформацію. Паролі 
УРОК 21. Я знаю правила безпеки в мережі Інтернет 
УРОК 22. Команди і виконавці 
УРОК 23. Як складають алгоритми? 
УРОКИ 24–25. Які бувають виконавці 
УРОК 26. Команди. Виконавці. Алгоритми 
УРОК 27. Комп’ютер як виконавець. Скретч 
УРОК 28. Скретч. Спрайти 
УРОК 29. Скретч. Тло сцени 
УРОК 30. Скретч. Скрипти 
УРОКИ 31–32. Скретч–проєкти (на вибір)
УРОКИ 33–34. Я досліджую властивості об’єктів

Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.