Каталог товарів
Графік роботи:
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
НУШ Комплект плакатів А3 'Що наступне?'
НУШ Комплект плакатів А3 'Що наступне?'
НУШ Комплект плакатів А3 'Що наступне?'
НУШ Комплект плакатів А3 'Що наступне?'
НУШ Комплект плакатів А3 'Що наступне?'
60,00 грн.
Купити
Додати в обране
  • Код виробника: 123-ДСН006
  • ISBN: 2712710027380
  • Вага: 0.13
  • Формат, мм: 420х280
  • Кількість сторінок: 10
  • Мова видання: Українська
  • Класс: 1
Анотація

Комплект містить 5 двосторонніх плакатів, які допоможуть вихователю ЗДО та вчителю НУШ сприяти розвитку у вихованців:
- логічного мислення;
- мовлення;
- уваги;
- аналітичних здібностей;
- уміння робити найпростіші висновки.
Плакати допоможуть вчителю та вихователю під час організації навчального процесу на уроці математики, розвитку зв’язного мовлення, та заняттях з розвитку логіки.
Плакати можуть бути використані у фронтальній, груповій та індивідуальній роботі.
Як користуватися плакатом?
Кожен плакат складається з 2-х блоків:
• Вчитель або учні обирають блок, наприклад 1-й, на якому зображено ряд символів, що повторюються.
• Далі потрібно проаналізувати та назвати, який символ має бути замість знаку питання.
• Можна задавати питання, що допоможуть дітям правильно визначити, який символ чи малюнок буде наступним.

Читати повністю
Зміст книги
Читати повністю
Відгуки покупців
На даний момент список відгуків порожній
Залиште свій відгук про товар
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
Оновити
Введіть код*
Анотація

Комплект містить 5 двосторонніх плакатів, які допоможуть вихователю ЗДО та вчителю НУШ сприяти розвитку у вихованців:
- логічного мислення;
- мовлення;
- уваги;
- аналітичних здібностей;
- уміння робити найпростіші висновки.
Плакати допоможуть вчителю та вихователю під час організації навчального процесу на уроці математики, розвитку зв’язного мовлення, та заняттях з розвитку логіки.
Плакати можуть бути використані у фронтальній, груповій та індивідуальній роботі.
Як користуватися плакатом?
Кожен плакат складається з 2-х блоків:
• Вчитель або учні обирають блок, наприклад 1-й, на якому зображено ряд символів, що повторюються.
• Далі потрібно проаналізувати та назвати, який символ має бути замість знаку питання.
• Можна задавати питання, що допоможуть дітям правильно визначити, який символ чи малюнок буде наступним.

Читати повністю
Відгуки покупців
На даний момент список відгуків порожній
Залиште свій відгук про товар
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
Оновити
Введіть код*