Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 21-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-ПШМ213
НУШ Математика. 1 клас. Частина 2 до підручника Н. П. Листопад
Бондар Т.М., Пашковська Г.А.

НУШ Математика. 1 клас. Частина 2 до підручника Н. П. Листопад

Бондар Т.М., Пашковська Г.А.

Код:123-ПШМ213

Кількість сторінок:272

Формат, мм:205х260

Weight:0.3400 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків математики у 1-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника Н. П. Листопад (Математика : підруч. для 1 кл. закладів загальної середньої освіти.— К. : УОВЦ «Оріон», 2018).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.
Turn Expand
Змiст
Орієнтовне календарно-тематичне планування 
Розділ 4. Додавання і віднімання в межах 10. Задачі (продовження) 
Урок 65. Маса. Кілограм 
Урок 66. Місткість. Літр 
Урок 67. Повторення вивченого. Запис та складання виразів. Робота над задачами. Геометричний матеріал 
Урок 68. Повторення вивченого. Порівняння чисел з визначенням «на скільки...». Порівняння іменованих чисел 
Урок 69. Порівняння та розв’язування задач 
Урок 70. Творча робота над задачами. Визначення часу за годинником 
Розділ 5. Числа 11–20 
Урок 71. Десяток. Робота над задачами 
Урок 72. Числа 11–15. Утворення, запис, читання чисел. Задача на знаходження решти. Відтворення малюнка
Урок 73. Числа 16–20. Утворення, запис, читання чисел. Задачі на знаходження решти 
Урок 74. Десятковий склад числа. Робота над задачами: аналіз задачі, схеми 
Урок 75. Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур 
Урок 76. Порівняння чисел. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Творча робота над задачею. Побудова відрізка заданої довжини 
Урок 77. Порівняння чисел. Задачі на різницеве порівняння. Складання нерівностей. Різницеве порівняння іменованих чисел
Урок 78. Додавання виду 10 + 4. Складання задач різних типів за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини 
Урок 79. Дециметр. Складання задач різних типів за сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини 
Урок 80. Віднімання виду 17 – 7, 17 – 10. Задачі на знаходження суми. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини 
Урок 81. Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Творча робота над задачею. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини 
Урок 82. Обчислення виду 13 + 2. Задачі різних типів з одним сюжетом. Відтворення малюнка 
Урок 83. Обчислення виду 18 – 5. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка заданої довжини 
Урок 84. Обчислення в межах 20. Задачі на різницеве порівняння. Вимірювання довжини ламаної лінії. Розв’язування прикладів, що складаються з декількох арифметичних дій 
Урок 85. Повторення вивченого. Різницеве порівняння іменованих чисел 
Урок 86. Повторення вивченого. Творча робота над задачами. Вимірювання та запис довжини відрізків у різних мірах довжини 
Урок 87. Узагальнення і систематизація вивченого 
Розділ 6. Числа 21–100 
Урок 88. Лічба десятками. Аналіз задачі. Відтворення малюнка
Урок 89. Числа 21–40. Утворення, читання, запис чисел. Творча робота над задачею. Відтворення малюнка 
Урок 90. Числа 21–40. Круглі числа. Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур 
Урок 91. Числа 21–40. Попереднє і наступне числа. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини 
Урок 92. Числа 21–40. Порівняння чисел у межах 40. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини 
Урок 93. Числа 41–90. Утворення, запис, читання чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Перетворення іменованих чисел 
Урок 94. Десятковий склад числа. Розкладання числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини 
Урок 95. Наступне і попереднє числа. Обчислення виду 49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі. Обернені задачі. Вимірювання довжини відрізка 
Урок 96. Числа 41–90. Читання і запис чисел. Додавання та віднімання 1. Задача, яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка 
Урок 97. Числа 41–90. Таблиця «Сотня». Задача на знаходження невідомого доданка 
Урок 98. Числа 91–100. Сотня. Задача на знаходження невідомого доданка. Знаходження невідомого доданка на основі знання десяткового складу двоцифрових чисел 
Урок 99. Порівняння чисел у межах сотні. Задача на знаходження невідомого доданка 
Урок 100. Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів. Задачі на різницеве порівняння 
Урок 101. Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве порівняння 
Урок 102. Числа 1–100. Дії з іменованими числами 
Урок 103. Повторення вивченого. Нумерація чисел 20–100 
Урок 104. Повторення вивченого. Робота над задачею. Порівняння чисел, виразів
Урок 105. Узагальнення і систематизація вивченого 
Розділ 7. Арифметичні дії в межах 100 на основі десяткового складу числа 
Урок 106. Нумерація чисел першої сотні. Нумераційна таблиця. Знаходження невідомого доданка 
Урок 107. Обчислення виду 40 + 50, 60 – 30. Задача на різницеве порівняння. Упорядкування чисел 
Урок 108. Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Обчислення вартості покупки. Довжина ламаної 
Урок 109. Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Розв’язування і складання задач на різницеве порівняння 
Урок 110. Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків 
Урок 111. Обчислення на основі нумерації. Складання задач різних типів за малюнками та частиною умови 
Урок 112. Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур 
Урок 113. Повторення вивченого. Обчислення на основі нумерації. Порівняння числа і виразу. Розв’язування задач різних типів 
Урок 114. Повторення вивченого. Розв’язування задач. Порівняння іменованих чисел. Вимірювання довжини ламаної 
Урок 115. Узагальнення і систематизація вивченого 
Розділ 8. Арифметичні дії в межах 100 
Урок 116. Додавання виду 45 + 3 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. Аналіз умови задачі. Розпізнавання геометричних фігур 
Урок 117. Віднімання виду 48 – 5 (ознайомлення). Знаходження невідомого від’ємника. Задача на знаходження невідомого від’ємника 
Урок 118. Повторення про додавання та віднімання круглих чисел. Задача на знаходження невідомого від’ємника 
Урок 119. Додавання виду 45 + 30 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника 
Урок 120. Додавання виду 45 + 30. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Порівняння числа і виразу 
Урок 121. Віднімання виду 45 – 20 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника 
Урок 122. Віднімання виду 45 – 20. Розв’язування задач різних типів. Повторення днів тижня 
Урок 123. Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника 
Урок 124. Додавання двоцифрових чисел. Ознайомлення із задачею на знаходження невідомого зменшуваного. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання довжини шляху 
Урок 125. Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Визначення часу 
Урок 126. Віднімання виду 65 – 24. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Складання задачі на різницеве порівняння. Повторення про дні тижня 
Урок 127. Зручний спосіб обчислення. Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Розрізнення плоских геометричних фігур 
Урок 128. Дії з двоцифровими числами. Творча робота над задачею. Побудова відрізків
Урок 129. Повторення вивченого. Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного
Урок 130. Повторення вивченого. Порівняння числа та виразу, іменованих чисел. Розв’язування задач. Розрізнення об’ємних геометричних фігур 
Урок 131. Узагальнення і систематизація вивченого 
Розділ 9. Повторення 
Урок 132. Числа 1–10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа 
Урок 133. Числа 1–20. Круглі числа. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми 
Урок 134. Числа 1–100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми 
Урок 135. Числа 1–100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур 
Урок 136. Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Порівняння іменованих чисел 
Урок 137. Повторення вивченого. Робота з малюнками й текстами 
Урок 138. Робота з малюнками й текстами. Розв’язування завдань для розвитку кмітливості 
Урок 139. Розв’язування завдань для розвитку кмітливості 
Урок 140. Підсумковий урок за рік. Математичний квест
Література та Інтернет-ресурси
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.

Серiя Мій конспект

View full series
Інформатика. 4 клас

Інформатика. 4 клас

Видання «Мій конспект» — це нова серія посібників, які ставлять за мету надати допомогу вчителю під час підготовки до уроку. Автор пропонує базову основу, використовуючи яку кожен учитель може створити власний конспект уроку.
Детальнiше
Інформатика. 5 клас. Нова програма. Серія «Мій конспект»

Інформатика. 5 клас. Нова програма. Серія «Мій...

Видання «Мій конспект» — це серія посібників, які ставлять за мету надати допомогу вчителеві в підготовці до уроку. Автор пропонує базову основу, використовуючи яку, кожен учительможе створити власний конспект уроку. Пропонований посібник призначений для вчителів загальноосвітніх закладів, які викладають інформатику в 5 класі за оновленою програмою,...
Детальнiше
Історія України. 10 клас. Рівень стандарту. Серія «Мій конспект»

Історія України. 10 клас. Рівень стандарту. Серія...

Видання «Мій конспект» — серія посібників, які ставлять на меті допомогти вчителеві під час підготовки до уроку. Пропонований посібник цілком узгоджено з новою програмою (2017 р.) до курсу «Історія України » для 10 класу. Конспекти всіх уроків курсу подано на окремих аркушах.У виданні передбачено завдання, спрямовані на формування предметних компетентностей...
Детальнiше
Історія України. 7 клас

Історія України. 7 клас

Видання «Мій конспект» — серія посібників, які ставлять на меті допомогти вчителеві під час підготовки до уроку. Пропонований посібник цілком узгоджено з новою програмою (2017 р.) до курсу «Історія України» для 7 класу. Конспекти всіх уроків курсу подано на окремих аркушах. У виданні передбачено завдання, спрямовані на формування предметних компетентностей...
Детальнiше