Посібник містить 8 комбінованих і 8 тестових діагностувальних робіт з математики у двох варіантах. Діагностувальні роботи складено відповідно до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1–4 класів закладів загальної середньої освіти, затверджених Наказом МОН
України від 13.07.2021 № 813, та підручника Ольги Гісь, Ірини Філяк «Математика. 2 клас».
Пропоновані завдання охоплюють усі теми, що вивчаються упродовж навчального року, і спрямовані на виявлення стану сформованості результатів навчання, визначених у Державному стандарті початкової освіти.
Призначений для учнів/учениць 2 класу закладів загальної середньої освіти та вчителів/учительок початкової школи.
Я не встóю, не всиджý, в зоопарк я побіжу!
ВАРІАНТ I
ВАРІАНТ II
Я гуляю гарним парком, звуть його всі зоопарком!
ВАРІАНТ I
ВАРІАНТ II
Хочеш стати капітаном корабля — подолай перешкоди!
ВАРІАНТ I
ВАРІАНТ II
Вирушаймо в морську подорож!
ВАРІАНТ I
ВАРІАНТ II
Ну й розумний же наш котик!
ВАРІАНТ I
ВАРІАНТ II
Знає кожне кошеня — в школу треба йти щодня!
ВАРІАНТ I
ВАРІАНТ II
Ой, весела в нас зима!
ВАРІАНТ I
ВАРІАНТ II
Під веселе кружляння сніжинок свої перевіряємо знання!
ВАРІАНТ I
ВАРІАНТ II
Під веселе кружляння сніжинок свої перевіряємо знання!
ВАРІАНТ I
ВАРІАНТ II
Треба знати, як здоровим стати!
ВАРІАНТ I
ВАРІАНТ II
Нам треба здоров’я своє шанувати та зі Здоровійка приклад брати!
ВАРІАНТ I
ВАРІАНТ II
Вирушаємо в політ. Ось космічний зореліт!
ВАРІАНТ I
ВАРІАНТ II
Ми в ракету дружно сіли, з Альфиком ми полетіли!
ВАРІАНТ I
ВАРІАНТ II
А вода — це справжнє диво! Як прожити без води!
ВАРІАНТ I
ВАРІАНТ II
Знання збираються по краплині, як вода в долині!
ВАРІАНТ I
ВАРІАНТ II
Все теплим промінням залито. Ура! Починається літо!
ВАРІАНТ I
ВАРІАНТ II
Сяйвом сонця все залито — у нас гостює справжнє літо!
ВАРІАНТ I
ВАРІАНТ II
УВАГА! Електронні видання захищені від редагування і копіювання матеріалів.