ПЕРЕДМОВА
«МИ ТЕПЕР — НЕ ПРОСТО ДІТИ, МИ ВЖЕ — СПРАВЖНІ
ШКОЛЯРІ!». Ігри адаптаційного періоду першокласників
Ігротека «Знайомство»
Ідеї ігор-руханок для знайомства учнів класу
«ДРУЖНИЙ КЛАС ВІТАЄ ВАС!». Ігри, спрямовані на розвиток соціально-комунікативних навичок
«У ГРІ НАВЧАТИСЬ? ЗАЛЮБКИ!». Оптимальне включення вправ з розвитку інтелектуальної сфери дітей в освітній процес
Ігри, що сприяють розвитку слухової та моторно-рухової уваги, переключенню дитини з одного виду діяльності на інший
Ігри, спрямовані на розвиток уваги та уяви
Ігри на розвиток мислення
Ігри, спрямовані на розвиток пам’яті
«ТІЛЬКИ ПІЗНАВШИ САМОГО СЕБЕ, НІХТО НЕ ЗАЛИШАЄТЬСЯ
ТИМ, КИМ ВІН Є». Ігри, спрямовані на формування і корекцію особистісних якостей
Долаємо агресивність та емоційне напруження
Виробляємо навички самоконтролю
Долаємо сором’язливість і замкненість
Психогімнастика
«Я ТАКИЙ САМИЙ, ЯК ТИ». Інклюзивна ігротека
Прийом «Криголам» — запорука толерантності та взаєморозуміння
Ігри, спрямовані на «прийняття іншого»
«SOS! РЯТУЙТЕ МОРАЛЬНІ ЦІННОСТІ!». Цикл занять
Цикл занять «Найцінніші якості»
ТРЕНІНГ «ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНИХ
НАВИЧОК УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ». Цикл занять
ДОДАТКИ
Ігрові діагностичні методики визначення самооцінки — на допомогу вчителеві
Адаптація. Допоміжний діагностичний матеріал
ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ