(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(097) 053-26-73 
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-НУР040
НУШ Ранкові зустрічі. 3 клас. II семестр
НУШ Ранкові зустрічі. 3 клас. II семестр

НУШ Ранкові зустрічі. 3 клас. II семестр

Код:123-НУР040

Кількість сторінок:160

Формат, мм:145х210

Weight:0.1150 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Поділитися:
Анотацiя
Посібник створено з метою надати практичну допомогу вчителям початкових класів у підготовці та проведенні ранкових зустрічей у 3-му класі відповідно до Концепції Нової української школи.
Педагоги знайдуть чимало цікавих завдань і вправ, спрямованих на формування ключових компетентностей молодших школярів; слушних порад щодо організації практичної, ігрової, індивідуальної та групової діяльності молодших школярів під час проведення ранкових зустрічей.
Посібник містить розробки ранкових зустрічей на кожен день упродовж ІI-го семестру 3-го року навчання. Кожен місяць має свою мету та тему:
Світ невідомий;
Світ невідимий;
Приховані можливості речей;
Погода;
Я — людина.
До кожного дня дібрано: тему, етап обміну інформацією, етап групового заняття, теми для щоденника вражень.
Turn Expand
Змiст
ПЕРЕДМОВА
5-й МІСЯЦЬ. СВІТ НЕВІДОМИЙ 
Тиждень 1 
День 1. Світ невідомий навколо тебе 
День 2. Чому дещо нам невідоме?
День 3. Які голоси має вітер?
День 4. Як сприймати невідоме?
День 5. Що нас об’єднує?
Тиждень 2 
День 1. Який світ наших захоплень? 
День 2. Невідомий морський світ, який він?
День 3. Чи багато невідомого навколо?
День 4. Таємниці невідомого світу
День 5. Чи може відоме стати невідомим?
6-й МІСЯЦЬ. СВІТ НЕВИДИМИЙ 
Тиждень 1 
День 1. Як побачити невидимий світ?
День 2. Світ невидимих живих істот, який він? 
День 3. Чому бактерії називають і друзями, і ворогами людини? 
День 4. Які невидимі зв’язки є у природі?
День 5. Який світ захований під снігом?
Тиждень 2 
День 1. Які невидимі зв’язки є у природі? Кому потрібна вода?
День 2. Яку невидиму силу має слово? Гірка правда краща за солодку брехню
День 3. Яку невидиму силу має слово? Гостре словечко ранить сердечко 
День 4. Яку невидиму силу має слово? Реклама як одне з найвпливовіших джерел інформації 
День 5. Яку невидиму силу має сміх та гумор? 
Тиждень 3 
День 1. Як невидиме може стати видимим?
День 2. Що таке бьординг?
День 3. Як здійснювати спостереження за птахами?
День 4. Згода будує, а незгода — руйнує 
День 5. Згода будує, а незгода — руйнує (продовження)
Тиждень 4
День 1. Якою інформацією можна ділитися?
День 2. Якою інформацією можна ділитися? (продовження)
4 Ранкові зустрічі. 3 клас. II семестр День 3. У чому сила подорожника?
День 4. Що таке справедливість?
День 5. Що таке справедливість? (продовження)
7-й МІСЯЦЬ. ПРИХОВАНІ МОЖЛИВОСТІ РЕЧЕЙ
Тиждень 1
День 1. Що приховує яблуко?
День 2. Які продукти потрібні для здорового способу життя?
День 3. Що приховує довкілля? 
День 4. Як поводитись з тваринами-безхатьками?
День 5. Які ситуації в довкіллі можуть бути небезпечними? 
Тиждень 2 
День 1. Що зберігає історична пам’ять?
День 2. Які пам’ятки культури є в рідному краї? 
День 3. Що допомагає людині захищати себе?
День 4. Як правильно розв’язати конфлікт?
День 5. Кому відомі деякі можливості об’єктів?
Тиждень 3 
День 1. Які об’єкти приховують небезпеку?
День 2. Що цікавого ти знаєш про рослини?
День 3. Які лайфхаки допомагають навчатися? 
День 4. Чи можу я навчатися краще? 
День 5. Які якості потрібні для досягнення мети?
8-й МІСЯЦЬ. ПОГОДА 
Тиждень 1 
День 1. Що таке погода?
День 2. Як синоптики визначають, якою буде погода?
День 3. Яке значення має погода для людини?
День 4. Навіщо людям потрібно передбачати погоду?
День 5. Народний календар. Прикмети 
Тиждень 2
День 1. Живі барометри 
День 2. Як рослини передбачають погоду? 
День 3. Квітковий годинник 
День 4. Як хатні улюбленці передбачають погоду?
День 5. Погода рідного краю 
Тиждень 3 
День 1. Від чого залежить настрій людини?
День 2. Як погода впливає на настрій людини?
День 3. Як перетворити похмурий день на сонячний? 
День 4. Чи можна бути веселим, коли дощить?
День 5. Що може розповісти про вас ваша улюблена погода?
Тиждень 4 
День 1. Природні явища, що становлять небезпеку 
День 2. Природні явища, що становлять небезпеку (продовження)
День 3. Як убезпечитися від стихійного лиха?
День 4. Що робити, коли надворі дощ?
День 5. Як цікаво провести час удома, коли надворі негода? 
9-й МІСЯЦЬ. Я — ЛЮДИНА 
Тиждень 1
День 1. У чому моя неповторність?
День 2. Що мені подобається? Які я маю смаки та захоплення?
День 3. Моя мрія. Що потрібно зробити, щоб здійснилася мрія? 
День 4. Що в мене спільного з моїми родичами? 
День 5. Що в мене спільного з моїми родичами? (продовження)
Тиждень 2
День 1. Що таке гідність? 
День 2. Яку людину називають гідною?
День 3. Навіщо та як допомагати іншим?
День 4. Навіщо та як допомагати іншим? (продовження) 
День 5. Як робити добрі справи?
Тиждень 3 
День 1. Що я знаю про культурну спадщину свого народу?
День 2. Хто є громадянами України?
День 3. Я — українець/українка, я — європеєць/європейка 
День 4. Як я пізнаю природу?
День 5. Як зібрати інформацію за допомогою цифрових пристроїв?
Тиждень 4 
День 1. Як ми зростали?
День 2. Що є щастям для людини?
День 3. Як побудувати гарні стосунки у колективі?
День 4. Секрети успіху 
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.

Iнформацiя вiдсутня.