Каталог товарів
Графік роботи:
з 10-00 до 19-00 (пн-пт)
Каталог товарів

НУШ. Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах. Методична система опрацювання всіх орфо- грам курсу за алгоритмами : У 2 ч. Частина 1

НУШ. Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах. Методична система опрацювання всіх орфо- грам курсу за алгоритмами : У 2 ч. Частина 1
НУШ. Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах. Методична система опрацювання всіх орфо- грам курсу за алгоритмами : У 2 ч. Частина 1
НУШ. Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах. Методична система опрацювання всіх орфо- грам курсу за алгоритмами : У 2 ч. Частина 1
НУШ. Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах. Методична система опрацювання всіх орфо- грам курсу за алгоритмами : У 2 ч. Частина 1
НУШ. Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах. Методична система опрацювання всіх орфо- грам курсу за алгоритмами : У 2 ч. Частина 1
НУШ. Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах. Методична система опрацювання всіх орфо- грам курсу за алгоритмами : У 2 ч. Частина 1
НУШ. Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах. Методична система опрацювання всіх орфо- грам курсу за алгоритмами : У 2 ч. Частина 1
НУШ. Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах. Методична система опрацювання всіх орфо- грам курсу за алгоритмами : У 2 ч. Частина 1
НУШ. Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах. Методична система опрацювання всіх орфо- грам курсу за алгоритмами : У 2 ч. Частина 1
НУШ. Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах. Методична система опрацювання всіх орфо- грам курсу за алгоритмами : У 2 ч. Частина 1
НУШ. Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах. Методична система опрацювання всіх орфо- грам курсу за алгоритмами : У 2 ч. Частина 1
Акція

НУШ. Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах. Методична система опрацювання всіх орфо- грам курсу за алгоритмами : У 2 ч. Частина 1

    70,00 грн
    49,00 грн
    До кінця залишилося:
    Купити
    Додати в обране
    • Код виробника: НУР005
    • ISBN: 9786170032751
    • Вага: 0.15
    • Формат, мм: 148х210
    • Кількість сторінок: 208
    • Мова видання: Українська
    • Обкладинка: М'яка
    • Клас: 1-4
    Анотація
    Посібник містить методичні рекомендації та дидактичний матеріал для організації та проведення системної роботи над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах.
    Задля зручності вчителя зміст структуровано за навчальними темами та принципом «від простого до складного».
    Опрацювання кожної орфограми, що вивчають у початкових класах, запропоновано проводити за алгоритмом, використовуючи фронтальну, групову, парну та індивідуальну форми роботи.
    Використання матеріалів посібника дасть змогу вчителеві-практику сформувати мовну компетентність школярів як ключову, розвинути їхню орфографічну пильність, мовну пам’ять, підвищити швидкість письма, інтерес до навчання, поглибити знання з рідної мови, розвинути мовленнєві вміння й навички, а також реалізувати наступність між початковою та середньою ланками освіти.
    Для вчителів початкових класів, методистів навчальних закладів, студентів педагогічних закладів освіти, гувернерів, батьків.
    Читати повністю
    Зміст книги
    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
    РОБОТА З ОРФОГРАМАМИ
    № 1. Уживання букв для позначення звуків мови. Написання літер, поєднанн
    4 Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах
    № 9. Уживання букв г, ґ 
    № 10. Написання словникових слів
    № 11. Перенесення слів із рядка в рядок
    № 11.1. Перенесення слів зі збігом двох або кількох приголосних звуків
    № 11.2. Перенесення з рядка в рядок однієї букви
    № 11.3. Перенесення частин слів з літерами ь та й у середині слів
    № 11.4. Перенесення слів зі сполученням літер дж, дз
    № 11.5. Перенесення слів із буквосполученнями йо, ьо
    № 11.6. Перенесення слів з двома однаковими буквами, що позначають подовжені приголосні звуки
    № 11.7. Перенесення слів з апострофом
    № 11.8. Перенесення односкладових, двоскладових, трискладових слів, що не поділяються для переносу
    № 12. Розділові знаки при звертанні
    № 13. Добирання заголовка до тексту
    № 14. Оформлення абзаців у тексті
    № 15. Повторювання окремих слів у тексті (лексичні повтори)
    № 16. Визначення головних членів речення
    № 17. Встановлення зв’язку слів у реченні
    № 18. Добирання слів, близьких за значенням
    № 19. Добирання слів, протилежних за значенням
    № 20. Уявлення про частини мови. Іменник
    № 20.1. Постановка питання до слів, що відповідають на питання хто? що? 
    № 20.2. Змінювання іменників за числами
    № 21. Уживання великої літери
    № 21.1. Уживання великої літери в іменах, по батькові та прізвищах людей
    № 21.2. Уживання великої літери у кличках тварин
    № 21.3. Уживання великої літери у назвах міст, сіл, вулиць, річок
    № 22. Уявлення про частини мови. Прикметник
    № 22.1. Постановка питання до прикметників різного роду, числа
    № 23. Уявлення про частини мови. Дієслово
    № 23.1. Постановка питання до дієслів
    № 24. Окреме написання службових слів у реченнях
    № 25. Добирання спільнокореневих слів
    № 26. Визначення кореня у спільнокореневих словах
    № 27. Правопис ненаголошених голосних е, и у корені слова
    № 28. Дзвінкі приголосні звуки у кінці слова або складу
    № 29. Уживання знаку м’якшення
    № 29.1. Знак м’якшення у кінці слів для позначення м’якості кінцевого приголосного
    № 29.2. Знак м’якшення у середині слова для позначення м’якості попереднього приголосного перед твердим
    № 30. Написання двох однакових букв на місці м’якого подовженого звука
    № 31. Правопис буквосполучень йо, ьо
    № 31.1. Уживання буквосполучення йо на початку слова, на початку складу, після голосного
    № 31.2. Уживання буквосполучення йо на початку складу після приголосного, що вимовляється роздільно з йо
    № 31.3. Уживання буквосполучення ьо у середині та в кінці складу після м’яких приголосних
    № 32. Уживання апострофа після твердих приголосних б, п, в, м, ф, р перед буквами я, ю, є, ї, що позначають два звуки
    ЗМІСТ ЧАСТИНИ 2
    Читати повністю
    Відгуки покупців
    На даний момент список відгуків порожній
    Залиште свій відгук про товар
    Залишити відгук
    Ваше ім'я*
    Email*
    Ваш відгук*
    З цим товаром купують
    Код:И18267УА
    Англійська мова. Книга для вчителя "Start up". 1 клас.
    Доценко І.В.
    75,00 грн
    Купити
    Код:ПРВ035
    НУШ Сучасні розробки виховних заходів у 1–4-х класах
    Оніщенко І.В.
    80,00 грн
    Купити