Каталог товарів
Графік роботи:
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Каталог товарів
НУШ Українська мова та читання. 2 клас. Частина 2 за підручниками К. І. Пономарьової та О. Я. Савченко

НУШ Українська мова та читання. 2 клас. Частина 2 за підручниками К. І. Пономарьової та О. Я. Савченко

Абрамюк Т.Л., Аралова Е.О., Оніщенко І.В.
1 відгук
150,00 грн
Купити
Додати в обране
  • Код виробника: ПШМ241
  • ISBN: 9786170037725
  • Вага: 0.49
  • Формат, мм: 200х260
  • Кількість сторінок: 384
  • Мова видання: Українська
  • Обкладинка: М'яка
  • Клас: 2
Анотація

Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування і розробки уроків української мови та читання у 2-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручників К. І. Пономарьової (Українська мова та читання : Підручник для 2-го класу ЗЗСО : у 2-х частинах : Частина 1.— К. : УОВЦ «Оріон», 2019) та О. Я. Савченко (Українська мова та читання : Підручник для 2-го класу ЗЗСО : у 2-х частинах : Частина 2.— К. : УОВЦ «Оріон», 2019).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.

Читати повністю
Зміст книги
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 
УКРАЇНСЬКА МОВА 
Досліджую прикметники 
Урок 57. Формування уявлення про слова — назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які?. Знаходження слів — назв ознак у тексті, поширення ними речень. Добирання слів — назв ознак до персонажів коміксів. Складання розповіді за коміксами 
Урок 58. Ознайомлення з терміном «прикметники». Добирання прикметників для опису пір року. Складання розповіді про улюблену пору року 
Урок 59. Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. Розрізнення в тексті відомої і невідомої інформації. Складання меню соків 
Урок 60. Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Пошук потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями. Складання поради на основі прочитаного тексту 
Урок 61. Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Знаходження потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями 
Урок 62. Розпізнавання і добирання близьких за значенням прикметників. Опис персонажів малюнків близькими за значенням прикметниками. Вибір найточнішого прикметника з групи близьких за значенням 
Урок 64. Розпізнавання і добирання прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням. Складання опису тварини за малюнком 
Урок 65. Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками. Побудова і записування розповіді за коміксами 
Урок 66. Повторення, закріплення і застосування знань про прикметник 
Урок 67. Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань 
Досліджую дієслова 
Урок 68. Формування уявлення про слова — назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять?. Знаходження слів — назв дій у тексті, доповнення ними речень. Обговорення форми, змісту і призначення реклами 
Урок 69. Ознайомлення з терміном «дієслово». Добирання дієслів до поданих іменників. Пошук потрібної інформації в запрошенні. Складання розповіді за світлинами 
Урок 71. Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу за ролями. Пошук інформації в різних джерелах. Побудова речень за світлинами. Складання розповіді про власні вподобання 
Урок 72. Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Утворення словосполучень дієслова з іменником 
Урок 73. Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Встановлення відповідності між сталими висловами і близькими за значенням дієсловами. Складання розповіді за світлинами 
Урок 74. Розпізнавання і добирання протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Побудова і записування речень з поданими дієсловами 
Урок 75. Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. Складання розповіді за поданими світлинами 
Урок 76. Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Висловлення власної думки на основі прочитаного тексту. Аналіз інформації в рекламному тексті 
Урок 78. Повторення, закріплення і застосування знань про дієслово 
Урок 79. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань 
Досліджую числівники 
Урок 80. Формування уявлення про слова — назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки? Доповнення речень словами — назвами чисел. Добирання близьких за значенням слів до поданих 
Урок 81. Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання 
Урок 82. Вправляння у правильному написанні та наголошуванні числівників п’ять, шість, дев’ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять. Записування власної думки 
Урок 83. Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв’язних висловленнях 
Урок 85. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань 
Досліджую службові слова 
Урок 86. Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Доповнення речень службовими словами. Складання розповіді за малюнком з використанням службових слів 
Урок 87. Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добирання службових слів. Побудова тексту з опорою на відгадані загадки 
Урок 88. Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів. Складання усної розповіді за серією малюнків з використанням службових слів. Написання тексту про улюблену казку 
Урок 89. Використання службових слів у мовленні. Записування відповіді на запитання за змістом прочитаного.  Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку 
Урок 90. Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань 
Урок 92. Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття 
Урок 93. Узагальнення знань про частини мови. Добирання частин мови за поданими малюнками. Побудова інтерв’ю на основі серії малюнків. Складання розповіді про улюблений вид спорту 
Досліджую речення 
Урок 94. Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Написання тексту на задану тему з опорою на малюнки 
Урок 95. Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. Складання розповіді за поданими запитаннями 
Урок 96. Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень у діалозі, за малюнками 
Урок 97. Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками. Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень 
Урок 99. Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді за малюнком 
Урок 100. Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами 
Урок 101. Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами 
Урок 102. Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. Складання казки за малюнком 
Урок 103. Повторення, закріплення і застосування знань про речення 
Урок 104. Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань 
Досліджую текст 
Урок 106. Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квитку до театру. Складання тексту за малюнком 
Урок 107. Добирання заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформованого тексту. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком 
Урок 108. Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Складання тексту за серією малюнків 
Урок 109. Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Доповнення оголошення про загублену тварину за її описом 
Урок 110. Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. Написання тексту за малюнком і запитаннями 
Урок 111. Добирання виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень. Використання виражальних засобів під час побудови текстів. Складання тексту за малюнком і поданим початком 
Урок 113. Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком. Добирання заголовка до тексту. Написання тексту про події з власного життя 
Урок 114. Повторення, закріплення і застосування знань про текст
Урок 115. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань 
Повторюю вивчене 
Урок 116. Повторення вивченого 
Урок 117. Узагальнення вивченого 
Урок 119. Підсумковий урок 
ЧИТАННЯ 
СВІТ ДИТИНСТВА У ТВОРАХ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ 
Вірші 
Урок 57. Вступ до розділу. Тамара Коломієць «Як на білих сторінках...». Платон Воронько «На кораблику» 
Урок 58. Небилиці-небувалиці. Платон Воронько «Картина» (вірш-небилиця) 
Урок 59. Світ доброти Тамари Коломієць. Тамара Коломієць «Хиталочка-гойдалочка» 
Урок 60. Рушник — оберіг українського народу. Тамара Коломієць «Біле поле полотняне»
Урок 61. Художній образ зими в поезії Ліни Костенко. Ліна Костенко «Пряля» 
Урок 62. Вірш-діалог. Ліна Костенко «Польові дзвіночки» 
Урок 64. Співець моря і степу. Анатолій Качан «Хвилювалось море» 
Урок 65. Вірш-діалог. Анатолій Качан «Розмова з пароплавом» 
Оповідання 
Урок 66. Оповідання. Василь Сухомлинський «Глуха дівчинка» 
Уроки 67–68. Медіавіконце: вистава. Василь Сухомлинський «Покинуте кошеня». Вистава «Хто зігріє кошеня?» 
Урок 69. Чи легко зробити вибір? Ніна Бічуя «Пиріжок з вишнями» 
Урок 71. Досліджуємо текст. Оксана Кротюк «Шкідлива звичка» 
Уроки 72–73. Оксана Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок з повісті «Щоденник Славка Хоробрика») 
Урок 74. Перевіряю свої досягнення 
У КОЛІ ЛІТЕРАТУРНИХ КАЗОК 
Урок 75. Вступ до розділу. Іван Франко «Лисичка і Рак»
Урок 76. Медіавіконце: малюнок, ілюстрація 
Уроки 78–79. Де тепло, там і добро. Наталя Забіла «Хто сильніший?» 
Урок 80. Право на життя. Василь Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук»
Урок 81. Казка поряд з нами. Галина Малик «Чому Равлик ховається?»
Урок 82. Чиє рішення краще? Марія Манеру «Збори іграшок» 
Урок 83. Перевіряю свої досягнення 
ШЕВЧЕНКОВЕ СЛОВО 
Урок 85. Вступ до розділу. Дмитро Красицький «Тарас Шевченко» 
Урок 86. Краса рідної природи. Тарас Шевченко «Світає...» 
Урок 87. Світлий настрій у ліричних творах про природу Тараса Шевченка. «Встала весна...»
Урок 88. Краса природи і краса людини. Тарас Шевченко «Зацвіла в долині...» 
Урок 89. Великий Кобзар. Вадим Скомаровський «Над “Кобзарем”» 
Урок 90. Перевіряю свої досягнення 
НАДІЙШЛА ВЕСНА ПРЕКРАСНА... 
Урок 92. Вступ до розділу. Веснянки. Українська народна пісня «Ой весна, весна...» 
Урок 93. Веснянки. Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко...». Варвара Гринько «Мирилки» 
Урок 94. Досліджуємо текст. Весняні зміни в природі. Олександр Копиленко «Весна іде» 
Урок 95. Образ весни в поезії. Іван Франко «Надійшла весна прекрасна...» 
Урок 96. Медіапроект: «Класна газета». Марія Чумарна «Сьогодні Василько найкраще читав...» 
Урок 97. Причина і наслідок. Ліна Костенко «Перекинута шпаківня» 
Урок 99. Збережімо красу! Василь Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії» 
Урок 100. Порівняння-образ. Анатолій Камінчук «Українська писанка» 
Урок 101. Почуття любові. Володимир Лучук «Тільки мама» 
Урок 102. Поетичні картини природи. Порівняння-образ. Леся Українка «На зеленому горбочку»
Урок 103. Що таке мир? Тетяна Майданович «Що таке мир» 
Урок 104. Перевіряю свої досягнення 
СКІЛЬКИ НА ЗЕМЛІ ІЩЕ ЦІКАВОГО! 
Що? Де? Чому? Навіщо? 
Урок 106. Вступ до розділу. Олександр Дерманський «Чудо із чудес» 
Урок 107. Читання — класні «ліки» (з журналу «Барвінок») 
Урок 108. Медіавіконце: сторінками дитячих журналів 
Урок 109. «Наша гривня». «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (з журналу «Джміль») 
Урок 110. Про одне по-різному. Марія Чумарна «Товар і покупець» 
Урок 111. Наші мудрі друзі — енциклопедії. «Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школяра «Дивосвіт») 
Фантазуй і створюй! 
Урок 113. Фантазуй і створюй! Надія Кир’ян «Розмова хмарок» 
Урок 114. Веселе слово. Павло Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» 
Урок 115. Фантазуємо і створюємо казку. Ліна Костенко «Вербові сережки» 
Урок 116. Як здійснити мрію. Микола Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок»
Урок 117. Країна Фантазія. Лідія Компанієць «Чотири квіточки» 
Урок 118. Перевіряю свої досягнення
ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ
Читати повністю
Відгуки покупців
галина
23.02.2020
Дякую за знижку і оперативність. Хороший посібник. Багато сучасних форм роботи.
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
Анотація

Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування і розробки уроків української мови та читання у 2-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручників К. І. Пономарьової (Українська мова та читання : Підручник для 2-го класу ЗЗСО : у 2-х частинах : Частина 1.— К. : УОВЦ «Оріон», 2019) та О. Я. Савченко (Українська мова та читання : Підручник для 2-го класу ЗЗСО : у 2-х частинах : Частина 2.— К. : УОВЦ «Оріон», 2019).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.

Читати повністю
Зміст книги
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 
УКРАЇНСЬКА МОВА 
Досліджую прикметники 
Урок 57. Формування уявлення про слова — назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які?. Знаходження слів — назв ознак у тексті, поширення ними речень. Добирання слів — назв ознак до персонажів коміксів. Складання розповіді за коміксами 
Урок 58. Ознайомлення з терміном «прикметники». Добирання прикметників для опису пір року. Складання розповіді про улюблену пору року 
Урок 59. Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. Розрізнення в тексті відомої і невідомої інформації. Складання меню соків 
Урок 60. Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Пошук потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями. Складання поради на основі прочитаного тексту 
Урок 61. Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Знаходження потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями 
Урок 62. Розпізнавання і добирання близьких за значенням прикметників. Опис персонажів малюнків близькими за значенням прикметниками. Вибір найточнішого прикметника з групи близьких за значенням 
Урок 64. Розпізнавання і добирання прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням. Складання опису тварини за малюнком 
Урок 65. Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками. Побудова і записування розповіді за коміксами 
Урок 66. Повторення, закріплення і застосування знань про прикметник 
Урок 67. Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань 
Досліджую дієслова 
Урок 68. Формування уявлення про слова — назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять?. Знаходження слів — назв дій у тексті, доповнення ними речень. Обговорення форми, змісту і призначення реклами 
Урок 69. Ознайомлення з терміном «дієслово». Добирання дієслів до поданих іменників. Пошук потрібної інформації в запрошенні. Складання розповіді за світлинами 
Урок 71. Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу за ролями. Пошук інформації в різних джерелах. Побудова речень за світлинами. Складання розповіді про власні вподобання 
Урок 72. Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Утворення словосполучень дієслова з іменником 
Урок 73. Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Встановлення відповідності між сталими висловами і близькими за значенням дієсловами. Складання розповіді за світлинами 
Урок 74. Розпізнавання і добирання протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Побудова і записування речень з поданими дієсловами 
Урок 75. Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. Складання розповіді за поданими світлинами 
Урок 76. Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Висловлення власної думки на основі прочитаного тексту. Аналіз інформації в рекламному тексті 
Урок 78. Повторення, закріплення і застосування знань про дієслово 
Урок 79. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань 
Досліджую числівники 
Урок 80. Формування уявлення про слова — назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки? Доповнення речень словами — назвами чисел. Добирання близьких за значенням слів до поданих 
Урок 81. Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання 
Урок 82. Вправляння у правильному написанні та наголошуванні числівників п’ять, шість, дев’ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять. Записування власної думки 
Урок 83. Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв’язних висловленнях 
Урок 85. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань 
Досліджую службові слова 
Урок 86. Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Доповнення речень службовими словами. Складання розповіді за малюнком з використанням службових слів 
Урок 87. Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добирання службових слів. Побудова тексту з опорою на відгадані загадки 
Урок 88. Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів. Складання усної розповіді за серією малюнків з використанням службових слів. Написання тексту про улюблену казку 
Урок 89. Використання службових слів у мовленні. Записування відповіді на запитання за змістом прочитаного.  Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку 
Урок 90. Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань 
Урок 92. Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття 
Урок 93. Узагальнення знань про частини мови. Добирання частин мови за поданими малюнками. Побудова інтерв’ю на основі серії малюнків. Складання розповіді про улюблений вид спорту 
Досліджую речення 
Урок 94. Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Написання тексту на задану тему з опорою на малюнки 
Урок 95. Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. Складання розповіді за поданими запитаннями 
Урок 96. Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень у діалозі, за малюнками 
Урок 97. Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками. Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень 
Урок 99. Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді за малюнком 
Урок 100. Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами 
Урок 101. Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами 
Урок 102. Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. Складання казки за малюнком 
Урок 103. Повторення, закріплення і застосування знань про речення 
Урок 104. Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань 
Досліджую текст 
Урок 106. Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квитку до театру. Складання тексту за малюнком 
Урок 107. Добирання заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформованого тексту. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком 
Урок 108. Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Складання тексту за серією малюнків 
Урок 109. Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Доповнення оголошення про загублену тварину за її описом 
Урок 110. Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. Написання тексту за малюнком і запитаннями 
Урок 111. Добирання виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень. Використання виражальних засобів під час побудови текстів. Складання тексту за малюнком і поданим початком 
Урок 113. Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком. Добирання заголовка до тексту. Написання тексту про події з власного життя 
Урок 114. Повторення, закріплення і застосування знань про текст
Урок 115. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань 
Повторюю вивчене 
Урок 116. Повторення вивченого 
Урок 117. Узагальнення вивченого 
Урок 119. Підсумковий урок 
ЧИТАННЯ 
СВІТ ДИТИНСТВА У ТВОРАХ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ 
Вірші 
Урок 57. Вступ до розділу. Тамара Коломієць «Як на білих сторінках...». Платон Воронько «На кораблику» 
Урок 58. Небилиці-небувалиці. Платон Воронько «Картина» (вірш-небилиця) 
Урок 59. Світ доброти Тамари Коломієць. Тамара Коломієць «Хиталочка-гойдалочка» 
Урок 60. Рушник — оберіг українського народу. Тамара Коломієць «Біле поле полотняне»
Урок 61. Художній образ зими в поезії Ліни Костенко. Ліна Костенко «Пряля» 
Урок 62. Вірш-діалог. Ліна Костенко «Польові дзвіночки» 
Урок 64. Співець моря і степу. Анатолій Качан «Хвилювалось море» 
Урок 65. Вірш-діалог. Анатолій Качан «Розмова з пароплавом» 
Оповідання 
Урок 66. Оповідання. Василь Сухомлинський «Глуха дівчинка» 
Уроки 67–68. Медіавіконце: вистава. Василь Сухомлинський «Покинуте кошеня». Вистава «Хто зігріє кошеня?» 
Урок 69. Чи легко зробити вибір? Ніна Бічуя «Пиріжок з вишнями» 
Урок 71. Досліджуємо текст. Оксана Кротюк «Шкідлива звичка» 
Уроки 72–73. Оксана Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок з повісті «Щоденник Славка Хоробрика») 
Урок 74. Перевіряю свої досягнення 
У КОЛІ ЛІТЕРАТУРНИХ КАЗОК 
Урок 75. Вступ до розділу. Іван Франко «Лисичка і Рак»
Урок 76. Медіавіконце: малюнок, ілюстрація 
Уроки 78–79. Де тепло, там і добро. Наталя Забіла «Хто сильніший?» 
Урок 80. Право на життя. Василь Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук»
Урок 81. Казка поряд з нами. Галина Малик «Чому Равлик ховається?»
Урок 82. Чиє рішення краще? Марія Манеру «Збори іграшок» 
Урок 83. Перевіряю свої досягнення 
ШЕВЧЕНКОВЕ СЛОВО 
Урок 85. Вступ до розділу. Дмитро Красицький «Тарас Шевченко» 
Урок 86. Краса рідної природи. Тарас Шевченко «Світає...» 
Урок 87. Світлий настрій у ліричних творах про природу Тараса Шевченка. «Встала весна...»
Урок 88. Краса природи і краса людини. Тарас Шевченко «Зацвіла в долині...» 
Урок 89. Великий Кобзар. Вадим Скомаровський «Над “Кобзарем”» 
Урок 90. Перевіряю свої досягнення 
НАДІЙШЛА ВЕСНА ПРЕКРАСНА... 
Урок 92. Вступ до розділу. Веснянки. Українська народна пісня «Ой весна, весна...» 
Урок 93. Веснянки. Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко...». Варвара Гринько «Мирилки» 
Урок 94. Досліджуємо текст. Весняні зміни в природі. Олександр Копиленко «Весна іде» 
Урок 95. Образ весни в поезії. Іван Франко «Надійшла весна прекрасна...» 
Урок 96. Медіапроект: «Класна газета». Марія Чумарна «Сьогодні Василько найкраще читав...» 
Урок 97. Причина і наслідок. Ліна Костенко «Перекинута шпаківня» 
Урок 99. Збережімо красу! Василь Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії» 
Урок 100. Порівняння-образ. Анатолій Камінчук «Українська писанка» 
Урок 101. Почуття любові. Володимир Лучук «Тільки мама» 
Урок 102. Поетичні картини природи. Порівняння-образ. Леся Українка «На зеленому горбочку»
Урок 103. Що таке мир? Тетяна Майданович «Що таке мир» 
Урок 104. Перевіряю свої досягнення 
СКІЛЬКИ НА ЗЕМЛІ ІЩЕ ЦІКАВОГО! 
Що? Де? Чому? Навіщо? 
Урок 106. Вступ до розділу. Олександр Дерманський «Чудо із чудес» 
Урок 107. Читання — класні «ліки» (з журналу «Барвінок») 
Урок 108. Медіавіконце: сторінками дитячих журналів 
Урок 109. «Наша гривня». «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (з журналу «Джміль») 
Урок 110. Про одне по-різному. Марія Чумарна «Товар і покупець» 
Урок 111. Наші мудрі друзі — енциклопедії. «Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школяра «Дивосвіт») 
Фантазуй і створюй! 
Урок 113. Фантазуй і створюй! Надія Кир’ян «Розмова хмарок» 
Урок 114. Веселе слово. Павло Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» 
Урок 115. Фантазуємо і створюємо казку. Ліна Костенко «Вербові сережки» 
Урок 116. Як здійснити мрію. Микола Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок»
Урок 117. Країна Фантазія. Лідія Компанієць «Чотири квіточки» 
Урок 118. Перевіряю свої досягнення
ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ
Читати повністю
Відгуки покупців
галина
23.02.2020
Дякую за знижку і оперативність. Хороший посібник. Багато сучасних форм роботи.
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
Інші книги з цієї серії
Код:ПФМ002
Фізика. 7 клас
Євлахова О.М.
45,00 грн
Купити
Код:ПФМ007
Фізика. 9 клас. ІІ семестр
45,00 грн
Купити
Код:УММ036
Українська мова. 9 клас. І семестр
45,00 грн
Купити
Код:ПГМ007
Географія. 9 клас. Україна і світове господарство
Довгань Г.Д.
50,00 грн
Купити
Код:ПБМ008
Мій конспект. Біологія. 9 клас
Мариненко Л.В.
90,00 грн
Купити
Код:ПШМ214
НУШ Я досліджую світ. 1 клас. Частина 1
Порощук В.П.
90,00 грн
Купити
Код:ІПМ028
Історія України. 7 клас
Кагітіна Н.А.
70,00 грн
Купити
Код:ІПМ023
Історія України. 9 клас. До оновленої програми 2017р.
Мироненко А.І.
90,00 грн
Купити
Код:ИНМ007
Мій конспект. Інформатика. 9 клас.
Табарчук І.В.
75,00 грн
Купити
Код:ПФМ003
Фізика. 8 клас. Мій конспект
Євлахова О.М.
45,00 грн
Купити
Код:ПГМ008
Мій конспект. Географія України. 8 клас
Павлюк Н.І.
90,00 грн
Купити
Код:РРМ014
Русский язык. 8 класс
Коновалова М.В.
60,00 грн
Купити
Код:ПБМ012
Біологія. 11 клас
70,00 грн
Купити
Код:УММ060
Українська мова. 11 клас. ІІ семестр
80,00 грн
Купити
Код:УММ059
Українська мова. 11 клас. І семестр
75,00 грн
Купити
Код:УММ064
Українська мова. 7 клас. ІІ семестр
80,00 грн
Купити
Код:ПБМ009
Біологія 8 клас. Нова програма 2017 р.
Задорожний К.М.
90,00 грн
Купити
Код:ПГМ012
Мій конспект. Географія. Материки та океани. 7 клас
Павлюк Н.І.
95,00 грн
Купити
Код:ІПМ014
Мій конспект. Історія України. 8 клас
Кагітіна Н.А.
70,00 грн
Купити
Код:ФКМ005
Фізична культура. 7 клас
90,00 грн
Купити
Код:ПММ054
Мій конспект. Геометрія. 8 клас
90,00 грн
Купити
Код:ПШМ215
НУШ Я досліджую світ. 1 клас. Частина 2
110,00 грн
Купити
Код:ПФМ006
Фізика. 9 клас. І семестр
Євлахова О.М.
45,00 грн
Купити
Код:РРМ015
Русский язык. 9 класс. Начало изучения с 1-го класса. РРМ015
Коновалова М.В.
70,00 грн
Купити
Код:ПАМ007
Англійська мова. 8 клас. За підручником А. М. Несвіт (2016)
Кіктенко Т.М.
45,00 грн
Купити
Код:ПАМ008
Англійська мова. 8 клас. За підручником О. Д. Карп’юк (2016)
Кіктенко Т.М.
80,00 грн
Купити
Код:СЛМ011
Зарубіжна література. 8 клас
Куцінко О.Г.
100,00 грн
Купити
Код:МШМ002
Музичне мистецтво. 5 клас (за підручником Л. Г. Кондратової)
Золотарьова О.І.
40,00 грн
Купити
Код:ПОМ004
Мій конспект. Основи здоров’я. 7 клас
Жадан О.М.
80,00 грн
Купити
Код:ПОМ006
Мій конспект. Основи здоров’я. 8 клас
Жадан О.М.
80,00 грн
Купити
Код:УММ032
Українська література. 8 клас. Нова програма
Слюніна О.В.
90,00 грн
Купити
Код:ФКМ001
Фізична культура. 8 клас
Ільницька Г.С.
80,00 грн
Купити
Код:ПХМ001
Хімія. 7 клас
Русанова О.К.
70,00 грн
Купити
Код:ПХМ002
Хімія. 8 клас.
Підгаєцька І.С.
85,00 грн
Купити
Код:ІПМ024
Всесвітня історія. 9 клас
Морозова Н.М.
90,00 грн
Купити
Код:ІПМ029
Всесвітня історія. 7 клас. Серія «Мій конспект»
Гриценко А.П.
70,00 грн
Купити
Код:УММ047
Українська мова. 5 клас. І семестр
Паращич В.В.
75,00 грн
Купити
Код:ПГМ011
Мій конспект. Загальна Географія 6 клас
Павлюк Н.І.
95,00 грн
Купити
Код:ПММ039
Мій конспект. Математика. 5 клас. І семестр
Старова О.О.
90,00 грн
Купити
Код:ПММ041
Мій конспект. Математика. 6 клас. І семестр
Старова О.О.
80,00 грн
Купити
Код:ПММ042
Математика. 6 клас. ІІ семестр. Серія «Мій конспект»
Старова О.О.
80,00 грн
Купити
Код:ИНМ011
Інформатика. 5 клас. Нова програма. Серія «Мій конспект»
Агафонова Г.О.
60,00 грн
Купити
Код:ПХМ005
Хімія. 10 клас. Серія «Мій конспект»
Русанова О.К.
55,00 грн
Купити
Код:ПШМ204
НУШ Фізична культура. 1 клас. I семестр
Ільницька Г.С.
70,00 грн
Купити
Код:ПАМ012
Англійська мова. 9 клас. За підручником А. М. Несвіт
Любченко О.М.
60,00 грн
Купити
Код:ПАМ010
Англійська мова. 9 клас. За підручником О. Д. Карп'юк
Любченко О.М.
60,00 грн
Купити
Код:СЛМ012
Зарубіжна література. 9 клас
Загоруйко О.Я.
90,00 грн
Купити
Код:УММ035
Українська література. 9 клас. І семестр. Нова програма
Слюніна О.В.
90,00 грн
Купити
Код:ФКМ002
Фізична культура. 9 клас
Ільницька Г.С.
80,00 грн
Купити
Код:ПХМ004
Мій конспект. Хімія. 9 клас
Підгаєцька І.С.
90,00 грн
Купити
Код:ПШМ209
НУШ Фізична культура. 1 клас. II семестр
Ільницька Г.С.
65,00 грн
Купити
Код:ПАМ014
Англійська мова. 10 клас. За підручником О. Д. Кар п’юк
Любченко О.М.
110,00 грн
Купити
Код:ПММ030
Геометрія. 9 клас
Старова О.О.
85,00 грн
Купити
Код:ПММ049
Алгебра та початки аналізу. 11 клас. Рівень стандарту
Старова О.О.
70,00 грн
Купити
Код:ФКМ004
Фізична культура. 11 клас
Ільницька Г.С.
90,00 грн
Купити
Код:ПГМ013
Географія. 11 клас. Мій конспект
Павлюк Н.І.
70,00 грн
Купити
Код:ПММ050
Геометрія. 11 клас. Рівень стандарту
Старова О.О.
70,00 грн
Купити
Код:УММ058
Українська література. 11 клас. ІІ семестр
Слюніна О.В.
65,00 грн
Купити
Код:УММ057
Українська література. 11 клас. І семестр
Слюніна О.В.
65,00 грн
Купити
Код:ПММ027
Геометрія. 11 клас. Профільний рівень. I семестр
Карпік В.В.
95,00 грн
Купити
Код:ПАМ016
Англійська мова. 11 клас. До підручника О. Д. Карп’юк
Любченко О.М.
110,00 грн
Купити
Код:ТНМ020
Трудове навчання. Проектна діяльність. 7 клас
Пелагейченко М.Л.
100,00 грн
Купити
Код:ПММ051
Агебра. 7 клас. Мій конспект
Старова О.О.
110,00 грн
Купити
Код:ПММ052
Геометрія. 7 клас. Мій конспект
Старова О.О.
110,00 грн
Купити
Код:ПММ028
Геометрія. 11 клас. Профільний рівень. II семестр
Карпік В.В.
110,00 грн
Купити
Код:УММ055
Українська література. 6 клас. Нова програма
Слюніна О.В.
95,00 грн
Купити
Код:УММ054
Українська література. 7 клас
Слюніна О.В.
95,00 грн
Купити
Код:ПММ053
Алгебра. 8 клас
Старова О.О.
110,00 грн
Купити
Код:ПШМ246
НУШ Фізична культура. 3 клас. II семестр
Ільницька Г.С.
90,00 грн
Купити
Код:ПШМ245
НУШ Фізична культура. 3 клас. I семестр
Ільницька Г.С.
90,00 грн
Купити
Код:ПШМ260
НУШ Англійська мова. 3 клас за підручником О. Карп’юк
Гандзя І.В.
110,00 грн
Купити
Код:ПШМ135
Уроки позакласного читання. 4 клас
Даніліна І.В.
35,00 грн
Купити
Дивитися усi книги
З цим товаром купують