Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 18-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-Д470229У
НУШ Українська мова. Буквар. Підручник для 1 класу ЗЗСО (у 2-х частинах). ЧАСТИНА 2
Іваниця Г.А.

НУШ Українська мова. Буквар. Підручник для 1 класу ЗЗСО (у 2-х частинах). ЧАСТИНА 2

Іваниця Г.А.

Код:123-Д470229У

Кількість сторінок:80

Формат, мм:200х260

Weight:0.2700 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.

Серiя НМК «Українська мова» 1 клас Іваниця Г.А.

View full series
НУШ Буквар. Українська мова. Підручник у 2-х частинах для 1 класу. Частина 1

НУШ Буквар. Українська мова. Підручник у 2-х...

Детальнiше
НУШ Букви-пазли. Наочно-дидактичний посібник для формування комунікативної компетентності молодших школярів.

НУШ Букви-пазли. Наочно-дидактичний посібник...

Наочно-дидактичний посібник для формування комунікативної компетентності молодших школярів.
Детальнiше
НУШ Розум на кінчиках пальців. 1  клас. Альбом з іграми та вправами для синхронного розвитку обох півкуль мозку. Частина 1 

НУШ Розум на кінчиках пальців. 1 ...

Психологи  та  педагоги  переконані,  що  малювання  обома  руками  поліпшує  пам’ять,  увагу,  просторові  уявлення  дитини,  знижує  втомлюваність  та  підвищує  здатність  до  самоконтролю.Альбом  з  іграми  та  вправами  для  синхронного  розвитку  обох  півкуль  мозку  дає  змогу  організувати  навчання,  залучаючи  природну ...
Детальнiше
НУШ Українська мова. 1 клас. Інтегрований навчальний посібник для формування комунікативної компетентності молодших школярів (у 3-х частинах). ЧАСТИНА 3

НУШ Українська мова. 1 клас. Інтегрований...

Посібник містить вправи для формування базових правописних умінь, а також для мовленнєвого розвитку першокласників. Такі вправи дають змогу організувати навчання, залучаючи природну розумову активність дитини, що базується на гармонійній єдності рухів, мовлення та мислення.
Детальнiше