Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 18-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-ПШМ220
НУШ Українська мова (навчання грамоти). 1 клас. Частина 2. До підручника М. С. Вашуленка, О. В. Вашуленко
Кравцова Н.М.

НУШ Українська мова (навчання грамоти). 1 клас. Частина 2. До підручника М. С. Вашуленка, О. В. Вашуленко

Кравцова Н.М.

Код:123-ПШМ220

Кількість сторінок:432

Формат, мм:200х260

Weight:0.5150 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків української мови (навчання грамоти) у 1-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника М. С. Вашуленка, О. В. Вашуленко (Українська мова. Буквар : підруч. для 1 класів закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах).— К. : Видавничий дім «Освіта», 2018).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.
Turn Expand
Змiст
Орієнтовне календарно-тематичне планування
Буквений період (продовження) 
Урок 113. Звук [г] позначення його буквою г, Г (ге). Читання складів і слів із буквою г. Робота з дитячою книжкою 
Урок 114. Повторення вивчених букв. Письмо малої букви г. Розвиток зв’язного мовлення («Вчуся описувати предмети») 
Урок 115. Закріплення букви г, Г, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Слова, протилежні за значенням 
Урок 116. Письмо великої букви Г
Урок 117. Звук [ґ]. Позначення його буквою ґ, Ґ (ґе). Робота над літературною вимовою слів із дзвінким приголосним [ґ] у зіставленні з [г]. Читання складів і слів із буквою ґ. Робота зі значенням слів 
Урок 118. Письмо малої букви ґ 
Урок 119. Закріплення букв «ге», «ґе». Опрацювання тексту «На городі» 
Урок 120. Письмо великої букви Ґ 
Урок 121. Буква ь (знак м’якшення), позначення нею на письмі м’якості попереднього приголосного. Порівняння вимови твердих та м’яких приголосних звуків. Розширення знання про слова, протилежні за значенням 
Урок 122. Письмо букви ь 
Урок 123. Буквосполучення «ьо». Добирання заголовка до тексту 
Урок 124. Закріплення вмінь писати склади і слова з вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення («Вчуся розпізнавати ознаки зими») 
Урок 125. Звук [х], позначення його буквою х, Х (ха). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [х]. Читання складів, слів, речень із буквою х 
Урок 126. Письмо малої букви х 
Урок 127. Закріплення букви х, Х, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою. В. Сухомлинський «Ласкавий Вітер і холодний Вітрюга» 
Урок 128. Письмо великої букви Х 
Урок 129. Звук [ж], позначення його буквою ж, Ж (же). Читання складів, слів і речень з буквою ж 
Урок 130. Письмо малої букви ж 
Урок 131. Закріплення букви ж, Ж, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах 
Урок 132. Письмо великої букви Ж 
Урок 133. Звук [ш], позначення його буквою ш, Ш (ша). Читання складів, слів і речень з буквою ш 
Урок 134. Письмо малої букви ш 
Урок 135. Закріплення букви ш, Ш, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах 
Урок 136. Письмо великої букви Ш. Розвиток зв’язного мовлення («Вчуся розпізнавати однакові, схожі і відмінні ознаки») 
Урок 137. Звук [ч], позначення його буквою ч, Ч (че). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [ч]. Читання складів, слів, речень із буквою ч 
Урок 138. Письмо малої букви ч 
Урок 139. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами 
Урок 140. Закріплення вивчених букв 
Урок 141. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Річка Черемош» 
Урок 142. Письмо великої букви Ч 
Урок 143. Звуки [ц], [ц’], буква ц, Ц (це). Читання складів, слів і тексту із буквою ц 
Урок 144. Письмо малої букви ц 
Урок 145. Закріплення букви ц, Ц, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою. Андрій Лінник. Збірка «Проста арифметика» 
Урок 146. Письмо великої букви Ц 
Урок 147. Буква «я», позначення нею м’якості попереднього приголосного і звука [а] 
Урок 148. Письмо малої букви я 
Урок 149. Буква «я», позначення нею двох звуків [йа] 
Урок 150. Письмо великої букви Я. Розвиток зв’язного мовлення («Вчуся розрізняти загальні та особливі ознаки предметів») 
Урок 151. Буква «ю», позначення нею м’якості попереднього приголосного і звука [у] 
Урок 152. Письмо малої букви ю 
Урок 153. Буква «ю», позначення нею двох звуків [йу] 
Урок 154. Письмо великої букви Ю 
Урок 155. Закріплення вивчених букв. Опрацювання тексту «Вишня» за Катериною Михалициною 
Урок 156. Закріплення вивчених букв 
Урок 157. Буква «є», позначення нею м’якості попереднього приголосного і звука [е] 
Урок 158. Письмо малої букви є
Урок 159. Буква «є», позначення нею двох звуків [йа]. Робота з дитячою книжкою 
Урок 160. Письмо великої букви Є
Урок 161. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Буруля» за Валентиною Коваленко 
Урок 162. Закріплення вивчених букв. Розвиток зв’язного мовлення («Вчуся розподіляти предмети на групи»)
Урок 163. Буква «ї», звуки [йі]. Опрацювання віршів «Трамвайчик» Анатолія Камінчука, «Їде зайчик у трамваї» Ігоря Січовика, «Чиї ручаї?» Миколи Возіянова 
Урок 164. Письмо малої букви ї 
Урок 165. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Українська держава»
Урок 166. Письмо великої букви Ї, слів та речень з нею 
Урок 167. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Київ» 
Урок 168. Закріплення вивчених букв 
Урок 169. Тарас Шевченко та Леся Українка — видатні українські поети 
Урок 170. Закріплення вивчених букв 
Урок 171. Звуки [шч], позначення їх буквою щ, Щ (ща). Читання слів і текстів з буквою щ 
Урок 172. Письмо малої букви щ 
Урок 173. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Яке щастя?» В. Сухомлинського. Робота з дитячою книжкою 
Урок 174. Письмо великої букви Щ. Розвиток зв’язного мовлення («Вчуся розпізнавати ознаки весни») 
Урок 175. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Удома краще» 
Урок 176. Закріплення вміння писати слова, речення 
Урок 177. Звук [ф] позначення його буквою ф, Ф (еф). Читання складів і слів із буквою ф
Урок 178. Письмо малої букви ф 
Урок 179. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Виставка малюнків». Опрацювання скоромовок «Фотографування» Марії Павленко та «На майдані, де фонтан» Тамари Коломієць
Урок 180. Письмо великої букви Ф 
Урок 181. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві» 
Урок 182. Закріплення вміння писати слова, речення 
Урок 183. Звуки [дз], [дз’], буквосполучення дз. Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз’]. Опрацювання віршів, тексту 
Урок 184. Письмо буквосполучення дз 
Урок 185. Звук [дж]. Позначення його буквосполученням дж. Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання тексту «Цілющі джерела» 
Урок 186. Письмо буквосполучення дж. Розвиток зв’язного мовлення («Вчуся знаходити спільні ознаки в різних предметах») 
Урок 187. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Дзюдо» 
Урок 188. Закріплення вміння писати слова, речення 
Урок 189. Апостроф. Опрацювання віршів, тексту. Робота з дитячою книжкою. В. Сухомлинський «Співуча пір’їнка» 
Урок 190. Письмо апострофа 
Урок 191. Закріплення апострофа. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп’ютер» 
Урок 192. Закріплення вміння писати слова, речення 
Урок 193. Підсумковий урок буквеного періоду. Алфавіт 
Урок 194. Повторення. Алфавіт. Звуки мовлення. Букви 
Післябуквений період 
Урок 195. Читаю і відгадую загадку 
Урок 196. Голосні та приголосні звуки 
Урок 197. Читаю і слухаю дитячі пісні 
Урок 198. Роль звуків і букв у слові 
Урок 199. Читаю лічилки 
Урок 200. Розвиток зв’язного мовлення («Вчуся бути ввічливим (ввічливою)»)
Урок 201. Читаю українську народну казку «Рукавичка»
Урок 202. Правильна вимова слів зі звуками [г], [ґ] 
Урок 203. Читаю авторську казку «Як заєць сон шукав» Ольги Зубер 
Урок 204. Написання слів з буквою щ
Урок 205. Читаю вірші про пори року. Робота з дитячою книжкою. Олег Буцень «Солодкий дощ» 
Урок 206. Написання слів з буквою ь (знак м’якшення) 
Урок 207. Читаю про дні тижня 
Урок 208. Написання слів з буквосполученням ьо 
Урок 209. Читаю про кольори у природі 
Урок 210. Написання слів з буквосполученням йо 
Урок 211. Читаю про кольори у природі 
Урок 212. Закріплення вміння писати слова, речення 
Урок 213. Читаю про родину 
Урок 214. Написання слів з буквами я, ю, є, ї 
Урок 215. Читаю про родину 
Урок 216. Написання слів з апострофом. Розвиток зв’язного мовлення («Вчуся бути хорошим другом (хорошою подругою)») 
Урок 217. Читаю оповідання про дітей 
Урок 218. Перенесення слів з рядка в рядок 
Урок 219. Читаю оповідання про дружбу і друзів 
Урок 220. Написання слів з буквосполученнями дж, дз 
Урок 221. Читаю оповідання про дружбу і друзів. Робота з дитячою книжкою. В. Сухомлинський «Дівчинка і Ромашка»
Урок 222. Наголос у словах 
Урок 223. Читаю про дитячі ігри. Робота над оповіданням Лідії Дяченко «М’ячик-пустунець» 
Урок 224. Розрізнення слів, які відповідають на питання хто?, що? 
Урок 225. Читаю про дитячі ігри. Робота над лічилкою Емілії Саталкіної «Лічилочка» 
Урок 226. Написання слів з великої букви
Урок 227. Читаю про користь спорту 
Урок 228. Близькі та протилежні за значенням слова 
Урок 229. Читаю про користь спорту 
Урок 230. Слова, які мають кілька значень. Розвиток зв’язного мовлення («Як я мрію провести літні канікули»)
Урок 231. Читаю про домашніх тварин 
Урок 232. Слова, які називають ознаки предметів 
Урок 233. Читаю про домашніх тварин. Робота з дитячою книжкою. Оксана Іваненко «Кошенятко Няв-Няв» 
Урок 234. Слова, які називають дії предметів 
Урок 235. Читаю про чарівні слова нашої мови 
Урок 236. Слова, якими називають кількість предметів 
Урок 237. Канікули. Підсумковий урок 
Урок 238. Складання та записування речень
Література та Інтернет-ресурси 
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.

Серiя Мій конспект

View full series
Інформатика. 5 клас. Нова програма. Серія «Мій конспект»

Інформатика. 5 клас. Нова програма. Серія «Мій...

Видання «Мій конспект» — це серія посібників, які ставлять за мету надати допомогу вчителеві в підготовці до уроку. Автор пропонує базову основу, використовуючи яку, кожен учительможе створити власний конспект уроку. Пропонований посібник призначений для вчителів загальноосвітніх закладів, які викладають інформатику в 5 класі за оновленою програмою,...
Детальнiше
Історія України. 10 клас. Рівень стандарту. Серія «Мій конспект»

Історія України. 10 клас. Рівень стандарту. Серія...

Видання «Мій конспект» — серія посібників, які ставлять на меті допомогти вчителеві під час підготовки до уроку. Пропонований посібник цілком узгоджено з новою програмою (2017 р.) до курсу «Історія України » для 10 класу. Конспекти всіх уроків курсу подано на окремих аркушах.У виданні передбачено завдання, спрямовані на формування предметних компетентностей...
Детальнiше
Історія України. 7 клас

Історія України. 7 клас

Видання «Мій конспект» — серія посібників, які ставлять на меті допомогти вчителеві під час підготовки до уроку. Пропонований посібник цілком узгоджено з новою програмою (2017 р.) до курсу «Історія України» для 7 класу. Конспекти всіх уроків курсу подано на окремих аркушах. У виданні передбачено завдання, спрямовані на формування предметних компетентностей...
Детальнiше
Історія України. 9 клас. До оновленої програми 2017р.

Історія України. 9 клас. До оновленої програми...

Посібник «Мій конспект. Історія України. 9 клас» був розроблений авторами відповідно до програми з історії України 2017 р. Видання містить календарне планування й розробки уроків.Посібник адресовано вчителям, методистам і студентам педагогічних вишів.
Детальнiше