(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(097) 053-26-73 
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-ПШМ239
НУШ Українська мова та читання. 2 клас. Частина 2. До підручників М. С. Вашуленка, С. Г. Дубовик та О. В. Вашуленко
Придаток О.Д., Романенко Р.І., Ходій С.С.

НУШ Українська мова та читання. 2 клас. Частина 2. До підручників М. С. Вашуленка, С. Г. Дубовик та О. В. Вашуленко

Придаток О.Д., Романенко Р.І., Ходій С.С.

Код:123-ПШМ239

Кількість сторінок:352

Формат, мм:205х260

Weight:0.4250 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування і розробки уроків української мови та читання у 2-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручників М. С. Вашуленка, С. Г. Дубовик (Українська мова та читання: підруч. для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч. 1.— К. : Видавничий дім «Освіта», 2019) та О. В. Вашуленко (Українська мова та читання: підруч. для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч. 2.— К. : Видавничий дім «Освіта», 2019).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Посібник містить:
- Розробки уроків курсу «Українська мова та читання» у 2-му класі Нової української школи;
- Творчі завдання для роботи у парах і групах;
- Інноваційні технології (розвитку критичного мислення, LEGO, здоров’язбережувальні та ін.);
- Ігрові методики і прийоми;
- Орієнтовне календарно-тематичне планування;
- Зразки дидактичного/наочного матеріалу.
Для вчителів початкової школи.
Turn Expand
Змiст
Орієнтовне календарно-тематичне планування 
УКРАЇНСЬКА МОВА 
СЛОВА — НАЗВИ (предметів, ознак, дій, чисел) (продовження) 
Слова — назви чисел (числівники) 
Урок 65. Поняття про слова — назви чисел (числівники). Навчаюся визначати слова, які називають числа 
Урок 66. Вправляння у добиранні слів, які відповідають на питання скільки, котрий?. Навчаюся добирати числівники 
Урок 67. Вправляння в утворенні сполучення слів із числівниками. Навчаюся утворювати сполучення слів із числівниками 
Урок 68. Уживання числівників у мовленні. Навчаюся вживати числівники у мовленні 
Урок 69. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних зі словами — назвами чисел 
Урок 71. Закріплення знань про іменники, прикметники, дієслова та числівники. Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні 
Урок 72. Вправляння у розрізненні слів за значенням та питаннями. Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями 
Службові слова 
Урок 73. Поняття про службові слова. Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів 
Урок 74. Поняття про службові слова. Навчаюся вживати службові слова в мовленні 
Урок 75. Вправляння у доречному вживанні слів. Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова у мовленні 
Урок 77. Узагальнення знань із розділу 
РЕЧЕННЯ 
Урок 79. Спостереження за основними ознаками речення. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками 
Урок 80. Спостереження за основними ознаками речення. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень 
Урок 81. Спостереження за основними ознаками речення. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень 
Урок 83. Спостереження за основними ознаками речення. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень 
Урок 84. Закріплення знань про розповідне, питальне, спонукальне речення та вміння їх складати. Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення 
Урок 86. Інтонування речень під час голосного читання, зв’язних висловлювань та усного діалогу. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень 
Урок 87. Складання різних за інтонацією речень. Навчаюся складати різні за інтонацією речення 
Урок 89. Поширення речення за питаннями. Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями
Урок 90. Складання речень за малюнком. Навчаюся складати речення за малюнком 
Урок 91. Складання речень за малюнком. Навчаюся складати речення за малюнком 
Урок 92. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з реченням 
ТЕКСТ 
Урок 95. Спостереження за основними ознаками тексту. Удосконалення вміння добирати заголовок відповідно до змісту тексту. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками 
Урок 96. Спостереження за будовою тексту. Навчаюся визначати частини тексту
Урок 97. Вправи на знаходження в текстах виражальних засобів мови та на відновлення деформованого тексту. Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст 
Урок 98. Текст-розповідь. Характерні ознаки тексту-розповіді. Навчаюся розрізняти текст-розповідь 
Урок 99. Текст-опис. Характерні ознаки тексту-опису. Навчаюся розрізняти текст-опис 
Урок 101. Виконання вправ на складання тексту за ілюстрацією. Навчаюся складати текст за ілюстрацією 
Урок 102. Виконання вправ на складання тексту за серією малюнків. Навчаюся складати текст за серією малюнків 
Урок 103. Виконання вправ на складання тексту за серією малюнків. Навчаюся складати текст за серією малюнків 
Урок 104. Виконання вправ на складання тексту про події із власного життя. Навчаюся складати текст про події із власного життя 
Урок 105. Створення висловлювання на відому тему. Навчаюся створювати висловлювання на відому тему
Урок 107. Вдосконалення та редагування текстів. Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти 
Урок 108. Вдосконалення та редагування текстів. Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти 
Урок 110. Урок узагальнення знань 
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО 
Урок 111. Повторення вивченого. Звуки і букви 
Урок 113. Повторення вивченого. Слово 
Урок 114. Повторення вивченого. Слова ввічливості 
Урок 116. Повторення вивченого. Речення 
Урок 117. Повторення вивченого. Текст 
Урок 119. Підсумковий урок за рік 
ЧИТАННЯ 
Кришталева зимонька у срібнім кожушку (продовження) 
Урок 57. Веселий таночок танцює снігопад. «Дивовижний снігопад» (за Анною Рибалкою) 
Урок 58. Веселий таночок танцює снігопад. «Дивовижний снігопад» (за Анною Рибалкою) (продовження) 
Урок 59. Ходить мороз надворі у чоботах пухових. Леся Вознюк «Йшов мороз». Анатолій Качан «Зустріч» 
Урок 60. Хто уміє зберігати — уміє й господарювати. Марія Чумарна «Як зайчики зимували» 
Урок 61. Весела зима. Платон Воронько «Гра у сніжки» 
Моя родина — це наша славна Україна 
Урок 62. Я люблю свою родину. Сашко Дерманський «Віршик для мами». Олег Попов «Хто це?» 
Урок 64. Я люблю свою родину. Гриць Гайовий «Будильник». Катерина Перелісна «Мами й доні». «Дідусів маршрут» (за Аркадієм Музичуком) 
Урок 65. Україна— це ти! Наталя Рибальська «Добрий день, матусю Україно!»
Урок 66. Державні символи України. Наталка Поклад «Прапор»
Урок 67. Без верби і калини нема України. «Як Оксана вербою стала» (народна оповідь) 
Урок 68. Без верби і калини нема України. «Як Оксана вербою стала» (народна оповідь) (продовження) 
Урок 69. Ми — українці, ми — європейці. Анатолій Григорук «Дивовижні імена». Володимир Верховень «Українська мова». Що таке оповідання? 
Урок 71. Слово — не горобець, вилетить — не піймаєш. «Мудра мова» (за Анатолієм Григоруком)
Урок 72. По-своєму кожна пташина співає, по-своєму кожен народ розмовляє. Всеволод Нестайко «Тьохіванко, Тьохандарійко і Цвірінько» 
Урок 73. Узагальнення за розділом. «Україна» (за Лідією Повх) 
Зустрічаймо весноньку! 
Урок 74. Рання весна. «Весна світла» (за Алевтиною Волковою) 
Урок 75. Пісні струмка. Леся Вознюк «Весняний струмок». Ознайомлення з поняттям «діалог». Катерина Перелісна «Весна» 
Урок 76. Вірші-діалоги. Варвара Гринько «Струмок». Андрій М’ястківський «Пролісок» 
Урок 78. Леся Українка — поетична квітка України. Леся Українка «Пісенька весняної води»
Урок 79. Дивовижний дарунок. Надія Кир’ян «Котики» 
Урок 80. Дивовижний дарунок. Надія Кир’ян «Котики» (продовження) 
Урок 81. Тарас Шевченко — народний поет та художник. Т. Г. Шевченко «Встала весна...» 
Урок 82. Великоднє свято. Ніна Куфко «Свято Пасхи недалечко» 
Мого дитинства сонячна країна 
Урок 83. Дружба та братство — найбільше багатство. Євген Гуцало «Під веселкою»
Урок 85. Найдорожче — чесність. Аліна Туз «Про Михася та Люка Скайвокера» 
Урок 86. Найдорожче — чесність. Аліна Туз «Про Михася та Люка Скайвокера» (продовження)
Урок 87. Добре ім’я краще багатства. Зірка Мензатюк «Золоте серце». Пряме та переносне значення слів 
Урок 88. Мрія про космос. Катерина Василенко «НЛО» 
Урок 89. Коли буває соромно? Леонід Нечаєв «Про жовті грушки та червоні вушка» 
Урок 90. Наполеглива праця — запорука успіху. «Пластиліновий песик» (за Оксаною Кротюк) 
Урок 92. Маленькими кроками до великих перемог. «Я все зможу!» (за Дженніфер Мур-Маллінос) 
Урок 93. Маленькими кроками до великих перемог. «Я все зможу!» (за Дженніфер Мур-Маллінос) (продовження) 
Урок 94. Чи варто ризикувати? «День народження» (за Оксаною Радушинською) 
Урок 95. Чи варто ризикувати? «День народження» (за Оксаною Радушинською) (продовження)
Урок 96. Узагальнення за розділом 
Кожна пригода — до мудрості дорога 
Урок 97. Як досягнути успіху? Оксана Павлова «Якби я мав такі кросівки…» 
Урок 99. Як досягнути успіху? Оксана Павлова «Якби я мав такі кросівки…» (продовження) 
Урок 100. Чи добре бути нахабним? Василь Чухліб «Заячий холодок»
Урок 101. Чи добре бути нахабним? Василь Чухліб «Заячий холодок» (продовження) 
Урок 102. Вчимося аналізувати інформацію. «Кревет Вася» (за Всеволодом Нестайком) 
Урок 103. Вчимося аналізувати інформацію. «Кревет Вася» (за Всеволодом Нестайком) (продовження)
Довкола стільки є краси! 
Урок 104. Ранковий ліс. Лідія Компанієць «У лісочку»
Урок 106. Я не ображу рідної землі! Ніна Вернигора «Диво у долоньках» 
Урок 107. Здібності і таємниці братів наших менших. Валентина Бондаренко «Розумаха» 
Урок 108. На небі також є краса. «Казка неба» (за Ліною Біленькою) 
Урок 109. Казка — вигадка, та в ній справжні факти розумій. Микола Возіянов «Сонечко» 
Урок 110. Казка — вигадка, та в ній справжні факти розумій. Анна Рибалка «Вовчик і сонечка» 
Урок 111. Казка — вигадка, та в ній справжні факти розумій. Анна Рибалка «Вовчик і сонечка» (продовження) 
Урок 113. Що? Де? Коли? Як? Чому? Микола Леденцов «Голка-риба» 
Урок 114. Що? Де? Коли? Як? Чому? Микола Леденцов «Морський коник»
Урок 115. Прекрасний світ. Олена Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним»
Урок 116. Узагальнення за розділом
Урок 117. Гра «Що? Де? Коли?»
Урок 118. Урок-гра «Літературна вікторина»
Література та Інтернет-ресурси
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.

Серiя Мій конспект

View full series
Інформатика. 10–11 класи. Рівень стандарту

Інформатика. 10–11 класи. Рівень стандарту

Матеріали посібника узгоджені з чинною програмою 2018 року й адаптовані до підручників інформатики, які мають гриф МОНУ.Посібник містить плани-конспекти 35 уроків базового курсу для 10–11 кла су та 70 уроків курсів за вибором, які охоплюють найбільш затребувані в щоденному житті сучасної людини теми. Щоб навчити ефективніше застосовувати інформаційні...
Детальнiше
Інформатика. 5 клас. Нова програма. Серія «Мій конспект»

Інформатика. 5 клас. Нова програма. Серія «Мій...

Видання «Мій конспект» — це серія посібників, які ставлять за мету надати допомогу вчителеві в підготовці до уроку. Автор пропонує базову основу, використовуючи яку, кожен учительможе створити власний конспект уроку. Пропонований посібник призначений для вчителів загальноосвітніх закладів, які викладають інформатику в 5 класі за оновленою програмою,...
Детальнiше
Історія України. 10 клас. Рівень стандарту. Серія «Мій конспект»

Історія України. 10 клас. Рівень стандарту. Серія...

Видання «Мій конспект» — серія посібників, які ставлять на меті допомогти вчителеві під час підготовки до уроку. Пропонований посібник цілком узгоджено з новою програмою (2017 р.) до курсу «Історія України » для 10 класу. Конспекти всіх уроків курсу подано на окремих аркушах.У виданні передбачено завдання, спрямовані на формування предметних компетентностей...
Детальнiше
Історія України. 7 клас

Історія України. 7 клас

Видання «Мій конспект» — серія посібників, які ставлять на меті допомогти вчителеві під час підготовки до уроку. Пропонований посібник цілком узгоджено з новою програмою (2017 р.) до курсу «Історія України» для 7 класу. Конспекти всіх уроків курсу подано на окремих аркушах. У виданні передбачено завдання, спрямовані на формування предметних компетентностей...
Детальнiше